universal studio's

15-02-2015 11:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Komende zomer gaan wij naar de VS en willen daar de universal studio's in LA

bezoeken. Nu heb ik op de site gekeken maar er in zo'n diversiteit aan toegangsbewijzen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Zijn er hier mensen die er ook zijn geweest en mij kunnen adviseren. En misschien nog tips hebben bij het bezoeken van dit park (ben beetje een watje en durf niet overal in ☺)

Bedankt alvast.
Je weet dat het vooral een pretpark is ? Ik ben daarom zelf naar Paramount geweest. Best leuk, maar geen must.
.
Universal studio's is geweldig! Wij zijn in 2012 geweest. We hadden vanuit NL vIP-passen gekocht. Duur, maar elke cent waard! Het is echt tof om de lange rijen (in de brandende zon!) voorbij te kunnen lopen en binnen 3 minuten in een attractie te zitten. Hoerdoor kun je ook makkelijk in een dag alles doen. Let ook op: met je ANWB-pasje krijg je korting in de restaurants, meen ik me te herinneren. Veel plezier!
Ik ben gegaan met de normale toegangstickets. Was prima te doen, we hebben alles binnen 1 dag gezien, en dat terwijl het een druk weekend was. Tip: ga op tijd en ga dan eerst in de attracties waarvan in de namiddag/avond de rijen t langst zijn (dit kan je wel even bijhouden op de website de dag vantevoren). Bij ons was dat de despicable me attractie. Zijn we s ochtends direct ingegaan, moesten een kwartiertje in de rij staan ipv de 1,5 uur die het later in de middag zou hebben geduurd
Heb het even nagekeken, we hadden Front-of-linepassen, geen vip.
Koop gewoon de normale 1 day passes van $92. Front of the line is nutteloos, je mag alle attracties maar 1x doen daarmee. In de zomer kan het heel druk zijn dus dan is front of the line wellicht wel aan te bevelen. Weet niet precies wanneer je gaat . 1 dag is voldoende trouwens. Disney Land kan je beter 2 dagen doen maar Universal is makkelijk in 1 dag te doen. WB Studio tour is ook leuk.

Tip1: doe als eerst de studio tour met het trammetje. De tour duurt al 3 kwartier en later op de dag moet je heel lang wachten

Tip2: neem de single riders line, wij zaten dan alsnog naast elkaar/achter maar geen wachttijd meer!

Tip3: het park is verdeeld in upper en lower lot. Verbonden met 4 roltrappen. Je bent veel tijd kwijt als je de hele tijd van upper naar lower gaat. Dus eerst helemaal upper lot en dan lower lot doen.
ik ben in de Universal Studio`s in Florida geweest. was wel aardig. wij( mijn ouders en ik) hebben een excursie geregeld vanuit het appartement.
Wij waren er op 30 juli en het was heel, heel druk. Overal wachttijden van minstens een uur, sommige dingen zoals de Simpsons (waanzinnig leuk) bijna 2 uur. Met die FoL-passen kun je inderdaad maar een rit per attractie doen, maar zonder die pas en met zulke wachttijden is het ook niet reeel dat je dingen meerdere keren doet.

Die FoL passen zijn echt duur, maar de hele reis was duur,dit kon er nog wel bij.
quote:chinchilla schreef op 15 februari 2015 @ 12:57:

ik ben in de Universal Studio`s in Florida geweest. was wel aardig. wij( mijn ouders en ik) hebben een excursie geregeld vanuit het appartement.

Wel aardig? Wij vonden het fantastische rides en zijn er meerdere dagen zoet geweest

Wij hadden een ticket waarmee je meerdere dagen onbeperkt toegang had. Op het drukst van de dag gingen we er uit, en dan eind van de middag weer terug.
Iedereen alvast bedankt voor het reageren. Met jullie tips ga ik me er nogmaals in verdiepen, als ik het zo lees ik het de hoge entreeprijs dus wel waard ☺
istar_wij zijn maar 1 dag geweest. we hebben wel veel kunnen zien. maar we hadden excursie geboekt bij appartement, dus je zit zo aan zo`n busje met chauffeur vast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven