Man wil (uitsluitend) mailcontact

18-02-2015 11:46 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man die veel tijd over heeft (positieve kant van tussen 2 banen in zitten). Ben getrouwd, 2 kids, zorg voor ouder, sport, kook en maak schoon en hou de poes gezelschap. Mis de sociale contacten maar heb weinig zin en tijd om te investeren in persoonlijke ontmoetingen. Wil wel schrijven over ..... leven, hersenspinsels, actualiteiten, dromen (over) reizen.
Ik denk niet dat hier veel mannen zitten die willen mailen.
Always wear your invisible crown
Ik denk niet dat hier veel mannen zitten die willen mailen.
Always wear your invisible crown
Je hebt veel tijd over, maar je hebt geen tijd om te investeren in persoonlijke ontmoetingen. Dat klinkt behoorlijk tegenstrijdig volgens mij.
Schrijf dan gewoon mee op het forum!
ja schrijf gewoon lekker hier mee
Lorem Ipsum
Heb je ook een leeftijdsgrens voor vrouwen die met je willen mailen? En wat als zich hordes vrouwen aanmelden, hoe maak je daar tijd voor?
Welkom MikeD. Kom maar op met die hersenspinsels?
maar heb weinig zin en tijd om te investeren

Nou dat klinkt gezellig hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Doe eens gek, spendeer extra tijd aan je gezin, straks moet je je focussen op je nieuwe baan en heb je daar mogelijk tijdelijk minder tijd voor.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:sweetfirefly schreef op 18 februari 2015 @ 12:10:

Doe eens gek, spendeer extra tijd aan je gezin, straks moet je je focussen op je nieuwe baan en heb je daar mogelijk tijdelijk minder tijd voor.

Ja als ik veel weg zou zijn van mijn gezin zou ik juist mijn gezin willen spreken om toch betrokken te blijven

Ik zou echt niets hebben aan oppervlakkig mailcontact met vreemden
Is toch al oud tijdverdrijf hoor, heette dat vroeger niet penvrienden? Het heeft wel wat en hoeft uiteraard niet oppervlakkig te blijven, integendeel.

Zelf begin ik er niet meer aan. Heb mijn lief via steeds intensiever wordende mailcontacten opgedaan dus ken mijn beperkingen ;))
Ach ja, is weer eens wat anders als ronduit hengelen................
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Weet ik niet, Tallyho, dat kan veel makkelijker toch? Of ben ik nu weer naief (zucht)
Je kan toch ook gewoon meeschrijven op het topic hier? Kan je met iedereen een beetje kletsen, toch?
Haha, wat een reacties!

Ik verwacht niet dat er veel mannen zijn, dit is toch de Viva. Juist daarom mijn oproep, liever mailen met een vrouw dan een man (hoef niet nodig te kijken wie de grootste voet heeft). Reken op wat meer diepgang in mailen met een vrouw.

Ik breng heel veel tijd met mijn gezin door, breng en haal de kinderen van school, lunchen, bij vriendjes ophalen, wegbrengen naar sport, kook bijna elke dag en ook lekker. Ik kan in verloren uurtjes en wanneer het mij uitkomt reageren op een mail. En kan nadenken wat ik wil schrijven. Meepraten op het forum? Kijk maar naar de reacties, je loopt zo achter. En sommige reacties hier zijn onderbuikgevoelens, zeker geen diepgang.

En waarom geen persoonlijke ontmoetingen? Niet omdat ik geen zin in heb mensen maar geen zin om dit te organiseren, dit doe je niet in verloren uurtjes.

Ik heb geen leeftijdsgrens gesteld, het gaat om inhoud, een 24-jarige kan net zoveel inhoud hebben als een 50'er. Maar realiseer me dat 'penvriendin' behoorlijk ouderwets is, het gaat nu meer om snelheid dan inhoud. Was het proberen waard.....
Dus je houdt r al mee op?
Denk dat we niet enthousiast genoeg happen smelgje81
quote:MikeD schreef op 18 februari 2015 @ 15:56:

Haha, wat een reacties!

Ik verwacht niet dat er veel mannen zijn, dit is toch de Viva. Juist daarom mijn oproep, liever mailen met een vrouw dan een man (hoef niet nodig te kijken wie de grootste voet heeft). Reken op wat meer diepgang in mailen met een vrouw.

Ik breng heel veel tijd met mijn gezin door, breng en haal de kinderen van school, lunchen, bij vriendjes ophalen, wegbrengen naar sport, kook bijna elke dag en ook lekker. Ik kan in verloren uurtjes en wanneer het mij uitkomt reageren op een mail. En kan nadenken wat ik wil schrijven. Meepraten op het forum? Kijk maar naar de reacties, je loopt zo achter. En sommige reacties hier zijn onderbuikgevoelens, zeker geen diepgang.

En waarom geen persoonlijke ontmoetingen? Niet omdat ik geen zin in heb mensen maar geen zin om dit te organiseren, dit doe je niet in verloren uurtjes.

Ik heb geen leeftijdsgrens gesteld, het gaat om inhoud, een 24-jarige kan net zoveel inhoud hebben als een 50'er. Maar realiseer me dat 'penvriendin' behoorlijk ouderwets is, het gaat nu meer om snelheid dan inhoud. Was het proberen waard.....Mag vooral niet te veel moeite voor je zijn geloof ik hè
Haha zou t ? Jammer ik praat liever met mannen dan met vrouwen eigenlijk. Heb wel vriendinnen maar met mannen praten vind ik minder ingewikkeld. Dus dat mist tie dan, ik vrouw met diepgang. Blond haar hbo geschoold en denker. Jammer joh
Was maar een grapje summerdance, vandaar de ;)
quote:MikeD schreef op 18 februari 2015 @ 15:56:

En sommige reacties hier zijn onderbuikgevoelens, zeker geen diepgang.

Maar we moeten wel met je mailen? Raar.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:smelgje81 schreef op 19 februari 2015 @ 18:24:

Haha zou t ? Jammer ik praat liever met mannen dan met vrouwen eigenlijk. Heb wel vriendinnen maar met mannen praten vind ik minder ingewikkeld. Dus dat mist tie dan, ik vrouw met diepgang. Blond haar hbo geschoold en denker. Jammer johIk wil best m'n "mannelijke kant" laten spreken hoor smelgje maar begrijp je punt! Same here!
quote:Toetie1985 schreef op 19 februari 2015 @ 18:25:

Was maar een grapje summerdance, vandaar de ;)

Nah, ik had zelf mijn antwoord IN de quote gezet

Zo zie je maar, ik ben veels te dom om mer TO gesprekken op niveau te voeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven