scheiding
zondag 8 maart 2015 om 17:46
Mijn partner ligt nog in scheiding met zijn ex vrouw. Nu het volgende.. Hij moet uit hun gezamenlijke woning ( waar hij nu in woont) en zij mag erin op zijn kosten. De bedoeling is dat hij de woning gaat kopen en haar dus uitkoopt. Zodra dit financiële stukje is geregeld, binnen hoeveel tijd moet zij dan uit de woning? Kan ze aankaarten dat ze geen woonruimte heeft een dus met kids op straat komt te staan? waardoor ze er dus een paar jaar kan wonen? Ik weet niet of dit topic hier goed staat? Maar ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ze zal er alles aan doen om te blijven wonen. Ik heb geen idee in hoeverre dit mogelijk is..
zondag 8 maart 2015 om 17:50
zondag 8 maart 2015 om 17:53
Hè, ik wilde net lekker gaan loepen, maar TO verwijderd nu ineens oude berichtjes.
Zo jammer.
(En verdacht )
Zo jammer.
(En verdacht )
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
zondag 8 maart 2015 om 17:54
Dat bedoel ik niet...iemand die niet gescheiden is heeft zijn scheiding ook nog niet verwerkt.
Wil je een pion zijn in het gezeik en drama van anderen waarbij ook nog kinderen zijn betrokken?
Blijkbaar wel want anders zou je niet zulke onaangename en domme vragen stellen.
Wil je een pion zijn in het gezeik en drama van anderen waarbij ook nog kinderen zijn betrokken?
Blijkbaar wel want anders zou je niet zulke onaangename en domme vragen stellen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 8 maart 2015 om 17:55
zondag 8 maart 2015 om 17:56
quote:geuss schreef op 08 maart 2015 @ 17:52:
Uhm voordat er weer vooroordelen komen.. Ik leerde hem kennen in zijn scheiding. Ze waren al uit elkaar.. Enkel op papier nog niet
Dus je legde t aan met een getrouwde man. Zolang de scheiding niet uitgesproken is, is hij nog getrouwd.
Maar OT laat ze dit zelf uitzoeken, ga hier niet tussen zitten.
Uhm voordat er weer vooroordelen komen.. Ik leerde hem kennen in zijn scheiding. Ze waren al uit elkaar.. Enkel op papier nog niet
Dus je legde t aan met een getrouwde man. Zolang de scheiding niet uitgesproken is, is hij nog getrouwd.
Maar OT laat ze dit zelf uitzoeken, ga hier niet tussen zitten.
zondag 8 maart 2015 om 17:58
zondag 8 maart 2015 om 17:59
quote:geuss schreef op 08 maart 2015 @ 17:56:
Viva amber als je niet serieus kan reageren blijf dan weg.. Ik vraag enkel iets, jij weet verder niks van mijn situatie af, of wel? Wij zijn al een jaar bij elkaar en hij ligt al bijna 2 jaar in scheiding..Maar ondertussen woont hij nog wel thuis. Slappe zak ook nog eens.
Viva amber als je niet serieus kan reageren blijf dan weg.. Ik vraag enkel iets, jij weet verder niks van mijn situatie af, of wel? Wij zijn al een jaar bij elkaar en hij ligt al bijna 2 jaar in scheiding..Maar ondertussen woont hij nog wel thuis. Slappe zak ook nog eens.
zondag 8 maart 2015 om 18:00
zondag 8 maart 2015 om 18:01
Uhm nee hij woont in hun huis, zij woont met de Kids in een huurhuis, ze krijgt dik alimentatie paar duizend euro per maand en ze kon de huur niet meer betalen dus ze komen op straat te staan en nu moet hij uit z'n huis en hun komen er in. Jullie hebben toch weleens gehoord van vrouwen die blijven dwarsbomen bij een man of niet?
zondag 8 maart 2015 om 18:02
quote:geuss schreef op 08 maart 2015 @ 18:01:
Uhm nee hij woont in hun huis, zij woont met de Kids in een huurhuis, ze krijgt dik alimentatie paar duizend euro per maand en ze kon de huur niet meer betalen dus ze komen op straat te staan en nu moet hij uit z'n huis en hun komen er in. Jullie hebben toch weleens gehoord van vrouwen die blijven dwarsbomen bij een man of niet?Ah, jaloers!
Uhm nee hij woont in hun huis, zij woont met de Kids in een huurhuis, ze krijgt dik alimentatie paar duizend euro per maand en ze kon de huur niet meer betalen dus ze komen op straat te staan en nu moet hij uit z'n huis en hun komen er in. Jullie hebben toch weleens gehoord van vrouwen die blijven dwarsbomen bij een man of niet?Ah, jaloers!
zondag 8 maart 2015 om 18:03