Leuke versprekingen
dinsdag 10 maart 2015 om 14:17
quote:ladigital schreef op 04 maart 2015 @ 16:04:
Grappig en leuk om te lezen allemaal .
Heb ooit smakelijk gelachen om de opmerking van een vriendin dat ze zich die fles drank die avond "Burgermeester had gemaakt". (I.p.v. meester gemaakt)
Ik wist helemaal niet dat het eigenlijk gewoon meester was. Mijn vrienden en ik zeggen ook altijd burgermeester gemaakt haha.
Grappig en leuk om te lezen allemaal .
Heb ooit smakelijk gelachen om de opmerking van een vriendin dat ze zich die fles drank die avond "Burgermeester had gemaakt". (I.p.v. meester gemaakt)
Ik wist helemaal niet dat het eigenlijk gewoon meester was. Mijn vrienden en ik zeggen ook altijd burgermeester gemaakt haha.
dinsdag 10 maart 2015 om 16:45
Toen we op een vliegveld zaten te wachten op onze vlucht zei mijn vriend: "ik verveel me sierlijk". Daar heb ik echt hard om gelachen en ik plaag hem er nog wel eens mee.
Verder moet ik zelf altijd nadenken over de namen van die twee hondjes, Woezel en Pip. Ik noemde ze ooit namelijk per ongeluk Wizzel en Poep en nu duurt het altijd eventjes voordat ik de goede combinatie heb gevonden
Verder moet ik zelf altijd nadenken over de namen van die twee hondjes, Woezel en Pip. Ik noemde ze ooit namelijk per ongeluk Wizzel en Poep en nu duurt het altijd eventjes voordat ik de goede combinatie heb gevonden
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
dinsdag 10 maart 2015 om 16:59
Ik moet binnenkort een ingreep ondergaan in het ziekenhuis en had gisteren een gesprek met een verpleegkundige hierover. Het ging over de nazorg. Ik moet tijdelijk een rolstoel e.d. gebruiken.
"Kun je zo lenen bij de kringloopwinkel, ehhhh thuiszorgwinkel", zei ze. Was een gezellig gesprek.
"Kun je zo lenen bij de kringloopwinkel, ehhhh thuiszorgwinkel", zei ze. Was een gezellig gesprek.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
zondag 15 maart 2015 om 10:21
quote:chocotime schreef op 10 maart 2015 @ 16:45:
Verder moet ik zelf altijd nadenken over de namen van die twee hondjes, Woezel en Pip. Ik noemde ze ooit namelijk per ongeluk Wizzel en Poep en nu duurt het altijd eventjes voordat ik de goede combinatie heb gevonden Haha, dat gebeurde een ouder ook eens tijdens een rapportbespreking. Hij schaamde zich zichtbaar, dus maar niet op in gegaan. Maar ik moest er (later) wel om lachen!
Verder moet ik zelf altijd nadenken over de namen van die twee hondjes, Woezel en Pip. Ik noemde ze ooit namelijk per ongeluk Wizzel en Poep en nu duurt het altijd eventjes voordat ik de goede combinatie heb gevonden Haha, dat gebeurde een ouder ook eens tijdens een rapportbespreking. Hij schaamde zich zichtbaar, dus maar niet op in gegaan. Maar ik moest er (later) wel om lachen!
zondag 15 maart 2015 om 10:37
De tranen van het lachen lopen over mijn wangen, maar hier mijn bijdrage:
Mijn moeder is sinds ik klein ben al een ster in verspreken:
Beroemd is bij ons 'rampot stouw andijvie' ipv stampot rauw andijvie,
'staapreeltjes' ipv raapsteeltjes en van de week kwam ze met
stalmzaartjes ipv zalmstaartjes.
Mijn moeder heeft in ieder geval wel humor..
Mijn moeder is sinds ik klein ben al een ster in verspreken:
Beroemd is bij ons 'rampot stouw andijvie' ipv stampot rauw andijvie,
'staapreeltjes' ipv raapsteeltjes en van de week kwam ze met
stalmzaartjes ipv zalmstaartjes.
Mijn moeder heeft in ieder geval wel humor..
zondag 15 maart 2015 om 11:07
Mijn zus zei vroeger tegen de metselaar menselaar.
Mijn schoonmoeder vroeg laatst hoe wat was nu wij zwanger waren. Ik ben nu bijna 19 wkn zwanger.
Ik lag in een deuk, maar blijkbaar is het een trend. Toch best knap dat mijn man ook zwanger kan zijn. Volgens mij is dat lichamelijk niet mogelijk.
Ik zeg altijd dat dat klopt als een bus. Terwijl het klopt als een zwerende vinger moet zijn.
O en een leerling vroeg laatst hoe oud ik was. Voor ik kon antwoorden zei een klasgenootje 'ik denk 27 jaar.' Waarop de leerling zegt 'nee hoor dat kan niet want de docent van economie is al 27 jaar.'
Alsof er geen docenten kunnen zijn die allebei 27 jaar zijn.
Mijn schoonmoeder vroeg laatst hoe wat was nu wij zwanger waren. Ik ben nu bijna 19 wkn zwanger.
Ik lag in een deuk, maar blijkbaar is het een trend. Toch best knap dat mijn man ook zwanger kan zijn. Volgens mij is dat lichamelijk niet mogelijk.
Ik zeg altijd dat dat klopt als een bus. Terwijl het klopt als een zwerende vinger moet zijn.
O en een leerling vroeg laatst hoe oud ik was. Voor ik kon antwoorden zei een klasgenootje 'ik denk 27 jaar.' Waarop de leerling zegt 'nee hoor dat kan niet want de docent van economie is al 27 jaar.'
Alsof er geen docenten kunnen zijn die allebei 27 jaar zijn.