Hyperventileren

16-03-2015 10:02 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een meisje van 22jaar en zit met een groot probleem ik heb last van paniek en hyperventileren dit is allemaal gekomen ik heb al van mijn 11jaar epilepsie maar dit is onder controle ben al 10 jaar aanval vrij maar nu een paar maan geleden is er iets gebeurd op het werk en ik denk dat ik een aanval heb gedaan dit is zo niet dat zit gewoon in mijn hoofd dit is nu wel beter maar. Nu begint dat met iets helemaal anders bang zijn voor dood te gaan ik ben s morgens wakker geworden en ik was heel duizelig nu denk ik constant dat ik duizelig ga worden ik voel mij zelfs al zweven ik zie niets draaien maar voel me wel zweven volgens mij zit dit gewoon in mijn hoofd heeft iemand dit ook gehad en wat kan ik er aan doen ben nu thuis ook gaan lopen omdat ik daar niet meer kan functioneren kan iemand me helpen
quote:Steffisteve schreef op 16 maart 2015 @ 13:01:

[...]

Ja heb het ook gelezen maar ik neem dit medicijn al 10 jaar en ik wil zeker niet stoppen met de medicatie

dat zeg ik ook zeker niet!

Wanneer ga je naar de huisarts? Dan kun je misschien ander middel gaan gebruiken

Zoals we vanaf post1 hier al zeggen: Huisarts!!!!
Of misschien heb je gewoon een hogere dosis nodig?
l.
Naar de huisarts en zeker niet zomaar stoppen met je medicijnen!
Slik je dezelfde medicijnen maar misschien van een andere fabrikant? Je gebruikt medicijnen en me dit soort dingen is het juist fijn dat je even naar de huisarts kan om de oorzaak te achterhalen. Alles beter toch dan je elke keer zo paniekerig te worden en je zo rot te voelen. Als je lang wacht met dit soort dingen wordt het alleen erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven