Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 31 maart 2015 om 12:57
quote:yasmijn schreef op 31 maart 2015 @ 12:48:
Die mafklapper Bredanaar wilde al zijn posts en topics verwijderd zien. En daar moest ik om lachen. Ik vind dat helemaal niet raar. Ik moet lachen om iets wat ontopic is, maar dat mag dus niet. Direct 24 uur.
Heb wel gemerkt dat het heel erg aan de mod van dienst ligt. Ja ik had het gezien. Volgende keer eerst maar kijken wie er dienst heeft van de mods
Die mafklapper Bredanaar wilde al zijn posts en topics verwijderd zien. En daar moest ik om lachen. Ik vind dat helemaal niet raar. Ik moet lachen om iets wat ontopic is, maar dat mag dus niet. Direct 24 uur.
Heb wel gemerkt dat het heel erg aan de mod van dienst ligt. Ja ik had het gezien. Volgende keer eerst maar kijken wie er dienst heeft van de mods
dinsdag 31 maart 2015 om 13:16
dinsdag 31 maart 2015 om 17:18
quote:yasmijn schreef op 31 maart 2015 @ 12:48:
Heb wel gemerkt dat het heel erg aan de mod van dienst ligt. De roze of de blauwe?
Heb wel gemerkt dat het heel erg aan de mod van dienst ligt. De roze of de blauwe?
Je bent zelf een theepot
dinsdag 31 maart 2015 om 17:36
dinsdag 31 maart 2015 om 19:18
dinsdag 31 maart 2015 om 19:49
dinsdag 31 maart 2015 om 19:52
dinsdag 31 maart 2015 om 19:53
quote:Wollstonecraft2 schreef op 31 maart 2015 @ 19:19:
[...]
Is dat correct Nederlands?Ik weet het eigenlijk niet. Een vriend van mij zegt dat altijd dus het is in onze vriendenkring helemaal ingeburgerd. De nadruk helemaal op 'ééénkele'.
[...]
Is dat correct Nederlands?Ik weet het eigenlijk niet. Een vriend van mij zegt dat altijd dus het is in onze vriendenkring helemaal ingeburgerd. De nadruk helemaal op 'ééénkele'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!