Leuke versprekingen
donderdag 9 april 2015 om 21:34
Mijn zus en zwager wonen met hun gezin in Groot Brittannië. Vorige week waren ze in Nl en mijn neefje van drie praat Engels en Nederlands door elkaar. Hij was lekker aan het (bruggen) bouwen met zijn houten blokken, wanneer zijn zusje van 1 wat blokken afpakt. Verontwaardigd zegt hij: that's my bitch (hij kan de r niet zo goed zeggen )
donderdag 9 april 2015 om 21:37
quote:despie schreef op 09 april 2015 @ 21:34:
Mijn zus en zwager wonen met hun gezin in Groot Brittannië. Vorige week waren ze in Nl en mijn neefje van drie praat Engels en Nederlands door elkaar. Hij was lekker aan het (bruggen) bouwen met zijn houten blokken, wanneer zijn zusje van 1 wat blokken afpakt. Verontwaardigd zegt hij: that's my bitch (hij kan de r niet zo goed zeggen )Hij is mooi!
Mijn zus en zwager wonen met hun gezin in Groot Brittannië. Vorige week waren ze in Nl en mijn neefje van drie praat Engels en Nederlands door elkaar. Hij was lekker aan het (bruggen) bouwen met zijn houten blokken, wanneer zijn zusje van 1 wat blokken afpakt. Verontwaardigd zegt hij: that's my bitch (hij kan de r niet zo goed zeggen )Hij is mooi!
I can explain it to you, but I can't understand it for you