Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 april 2015 @ 21:59:

Ja ik zie het Enn.

Met keetman wordt het niks.

Hij wil samenwonen en kinderen

Klinkt als het voorportaal van de hel.Hebben jullie het daar al over gehad?
quote:doornroosje9 schreef op 26 april 2015 @ 22:05:

Samenwonen en kinderen?

Waarom wil hij het verpesten dan?

Ja dat vroeg ik me ook af.

Stomme mannen met nesteldrang. Gatverredamme.

Inkie

Dat kwam ter sprake omdat zijn broer een tweeling had gekregen.

Dat had hij foto's van laten zien.

En toen zag ik het lijk al drijven...
Huts!
Toen zag ik het lijk al drijven.

Bella wat ben je toch een lekker ding!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Nou, Bella, ik zeg
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 26 april 2015 @ 22:43:

Nou, Bella, ik zeg [afbeelding]

Olla

Roosje....

Maar goed.

Het is oké.

Ik blijf als viva-single voor de vrije vrouw op de barricaden staan.

Zonder blote tieten. Dat dan weer wel.
Huts!
quote:O.L.L.A schreef op 26 april 2015 @ 22:43:

Toen zag ik het lijk al drijven.

Bella wat ben je toch een lekker ding!
De enige troost die werkelijk werkt:

Lekker Roosje!

Truste lieve allemaal.

Ga pitten.

Morgen genoeg leuke feestjes in 040!

Huts!
Trusten, Bella.
Jeetje Bella! Zal hij teleurgesteld zijn.
Dat zal wel meevallen hoor Co!

Maar wel lief van je.
Huts!
Nah, ik vind het jammer dat hij niet je droomman is Bella, had het je erg gegund.
Hohoho.

Niet zo snel.

Wat is er mis met "ik mot geen kinderen, maar we kunnen toch tot dat trouwen-en-kinderen-horrorverhaal wel neuken?"

(Hats, ik wil hier gráág een plaatje bij)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 26 april 2015 @ 23:33:

Hohoho.

Niet zo snel.

Wat is er mis met "ik mot geen kinderen, maar we kunnen toch tot dat trouwen-en-kinderen-horrorverhaal wel neuken?"

(Hats, ik wil hier gráág een plaatje bij)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Balen Bella.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit plaatje ook goed?
quote:elfje12 schreef op 26 april 2015 @ 23:55:

[afbeelding]

Dit plaatje ook goed?
Over dat topic 'filmidee' wat intussen gesloten is:

Op een ander forum, staat een soortgelijk topic, van september vorig jaar. Afgesloten op 27 september 2014.

De forummers daar deden wat onderzoek en kwamen tot behoorlijk bijzondere conclusies, over de betrokkenheid van de to bij de zieke tweeling waar hij bij betrokken zei te zijn.

In dit topic zegt de to autistisch te zijn (wat hier op het VF ook al opgemerkt werd maar wat hij hier ontkende), en hij was daar 17 in plaats van 15 hier.

Daar geeft hij op de laatste pagina's toe dat het allemaal nep is.

Zijn project dus.

Nah ja, het was ook niks, dat hele plan. Maar het was dus een nepperd.
Jeetje.

2340345!
quote:Lovestar schreef op 27 april 2015 @ 09:38:

2340345!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:duvivavel schreef op 27 april 2015 @ 09:26:

Jeetje.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
*kijkt onzeker naar de grond*

Ik weet dat je niet mag quoten uit een oud topic (kan niet eens meer quoten...), maar hoop dat hiervoor een uitzondering gemaakt kan worden, omdat het uit het oude Napraattopic is en voor de discussie makkelijker is als de post waarop ik wil reageren te lezen is in ditzelfde post.

Quote van Miss.Innuendo 26 april.

"En toch he....vind ik dat je hier wel heel snel een ban of een waarschuwing krijgt tegenwoordig.

Toevallig kwam ik gisteren een of andere oude forummer tegen, die had een topic geopend en ging helemaal uit d'r plaat tegen Angel5. En Angel5 reageerde gewoon in het topic. Niets geen waarschuwing, niets geen ban. Gewoon met elkaar in gesprek.

Tegenwoordig is het beleid dusdanig dat er geen discussie mogelijk is, bij het eerste woordje 'dat niet mag' krijg je gelijk een waarschuwing of ban. Dat had ik ook een tijdje terug omdat ik zei "Mens, zeur toch niet zo". Húp, waarschuwing 'wegens op de man spelen'.

Van de week kwam hier de discussie over verloedering voorbij. Ik vraag het me af. Ik heb eerder het idee dat het beleid juist veel strakker en strenger is dan vroeger. Bij ieder onvertogen woord wordt er ingegrepen door de mods. Dat was vroeger wel anders. Dan moest je echt eerst als viswijven tekeer gaan tegen elkaar wilde er worden ingegrepen."

Ik heb het idee dat vroeger ook meer mocht en dat daarmee het Vivaforum prettiger was en opener voor discussie en kritiek. Helaas niet voor iedereen, want die zochten dikwijls de grens op om erover heen te gaan. Vandaar dit heden.

Ik merk dat ik voorzichtiger ben in wat ik wil zeggen en hoe ik het zeg. Ik was nooit echt onbeschoft of gemeen, maar nu ben ik nog voorzichtiger als ik wat wil zeggen over/tegen iemand. En ben hierdoor een stuk minder mijzelf op het forum.
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 09:46:

[...]

[afbeelding]

Ah ja, Viva Duvel wil lekker fokken.

Zet 'm op meid.
quote:Lovestar schreef op 27 april 2015 @ 09:46:

Ik heb het idee dat vroeger ook meer mocht en dat daarmee het Vivaforum prettiger was en opener voor discussie en kritiek. Helaas niet voor iedereen, want die zochten dikwijls de grens op om erover heen te gaan. Vandaar dit heden.

Ik merk dat ik voorzichtiger ben in wat ik wil zeggen en hoe ik het zeg. Ik was nooit echt onbeschoft of gemeen, maar nu ben ik nog voorzichtiger als ik wat wil zeggen over/tegen iemand. En ben hierdoor een stuk minder mijzelf op het forum.

Er mocht ook meer.

Het was ongelooflijk wat mensen tegen elkaar zeiden.

Met open mond zitten lezen vaak. Echt vaak. Jarenlang.

Ruzies die hele weekenden áchter elkaar duurden tussen mensen die 24 uur per dag hier leken te zitten en elkaar vliegen afvingen over elkaars gedrag en 'wat die en die van die en die had gehoord'.

Meer reuring, dat zeker.

Leuker, als in amusanter, absoluut.

Beter?

Voor mij niet perse maar ik snap dat je je beperkt voelt in je post vrijheid. Ik zie nu mensen bannen krijgen die dat nooit eerder bij de hand hadden en om rededen dat ik soms denk, pffffff....

Maar het loopt niet meer zo uit de hand allemaal en hoewel er nog steeds wel groepjes zijn, maakt niet één groep de dienst uit. Wat in mijn ogen wel zo was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven