Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizzland!

30-03-2015 18:47 3086 berichten
En weer door met een nieuw topic!

Iedereen weet inmiddels wel wat hier de bedoeling is, dus ik hou het kort

Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 04 mei 2015 @ 10:55:

Ik hoop zo dat het iets is wat niemand verwacht: gewoon een mooi klinkende naam maar niet het standaard : Charlotte, Elizabeth enzo. Bv Caithtlynn, Joanna, Jenna, Gwen

Net zo verrassend als Diana destijds deed toen Harry werd geboren Wat grappig dit!
En ik zeg dat dat kindje al een paar dagen oud is, en dat William en Kate gewoon eerst lekker zelf hebben genoten van hun nieuwe aanwinst, samen met George.
quote:onnohoestsiroop schreef op 04 mei 2015 @ 18:12:

En ik zeg dat dat kindje al een paar dagen oud is, en dat William en Kate gewoon eerst lekker zelf hebben genoten van hun nieuwe aanwinst, samen met George.Ik denk niet dat rommelen met de datum een optie is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien officieel niet nee. Maar voor het circus wel, geen idee.
Of... een body double baby!

Evengoed vind ik het een snoezig stel en een beeldig kindje.

En ik zeg dat dat kindje al een paar dagen oud is, en dat William en Kate gewoon eerst lekker zelf hebben genoten van hun nieuwe aanwinst, samen met George. Briljant plot; ik zeg verkopen!

En ik noem het ' Charlotte's web"
Mijn God! Wie heeft Beatrijs Smulders opgegraven! Die zit te oreren over de baarmoedermond van Kate fer fuck sake!!
Kijk je ook Boelevaar? Ik heb even gemist wat Bea zei?

Duidelijk dat je er goed uit kunt zien na 5 uur bevallen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

En ik zeg dat dat kindje al een paar dagen oud is, en dat William en Kate gewoon eerst lekker zelf hebben genoten van hun nieuwe aanwinst, samen met George.Ech nie, kindje had nog wat huidsmeer op de oogjes. Die was niet een paar dagen oud.
Echt niet dat het kindje huidsmeer had. Ze had zelfs al een melkmondje. Dus.

Ja Nouschi, Bea zeet dat de baarmoedermond van Kate natuurlijk reuze soepel was want het was een tweede kind, en daarom kon ze baren en huppatee weer in de landrover huppelen. IN drie uur kon je gewoon even een Baar-en-Go doen.
Ik heb nog even gekeken en aangezien ik hier nieuw ben mag ik nog geen plaatjes plakken maar ik denk RianneRianne dat jij huidsmeer op je oogjes hebt
Wat heeft huidsmeer met een melkmondje te maken?
En ik zie echt wat restjes smeer rond de wenkbrauwen en wimpers. Maar goed, dat zou inderdaad de kwaliteit van de foto kunnen zijn. Dat weet ik ook niet.

Ik geloof er in elk geval niks van dat de geboortedatum gemanipuleerd is.
quote:onnohoestsiroop schreef op 04 mei 2015 @ 18:39:

Ik heb nog even gekeken en aangezien ik hier nieuw ben mag ik nog geen plaatjes plakken maar ik denk RianneRianne dat jij huidsmeer op je oogjes hebt

Bollocks

Maar hier je melkmondje

Bolle toet heeft ze hier.
quote:Nouschi schreef op 04 mei 2015 @ 18:56:

Bolle toet heeft ze hier.Zeg dat mag over Amalia niet en dat geldt net zo goed voor Britse prinsessen
De wimpertjes zijn ook al wat uitgevouwen, wat een kleine schoonheid
Is een melkmondje dan zo vreemd voor een baby van een paar uur oud? Die van mij hadden toen al zeker 3 voedingen binnen.
quote:riannerianne schreef op 04 mei 2015 @ 19:01:

Is een melkmondje dan zo vreemd voor een baby van een paar uur oud? Die van mij hadden toen al zeker 3 voedingen binnen.Bij mij was de bv zeker bij de eerste niet zo snel op gang hoor.
Zou ze aan de royale tiet liggen? Of een fles krijgen? Zo'n melkmondje heeft een pasgeboren baby niet de eerste dag.

Ik vind het een koddig prinsesje
quote:Star schreef op 04 mei 2015 @ 19:04:

[...]

Bij mij was de bv zeker bij de eerste niet zo snel op gang hoor.Is flesvoeding not done voor prinsessen? Ik gooi hem er effe in, ben ik ook eens de eerste die hem aanzwengelt...
Goffer Onno!
quote:Star schreef op 04 mei 2015 @ 19:04:

[...]

Bij mij was de bv zeker bij de eerste niet zo snel op gang hoor.

Ik gaf halverwege de zwangerschap al melk. Dus kan best hoor en dit is ook nog eens de tweede.

Ik weet overigens niet of Kate wel bv geeft, als er in fles ingaat, heeft kind zeker al meerdere voedingen gehad.
quote:misschicken schreef op 04 mei 2015 @ 19:09:

Goffer Onno! Don't hate me cause I'm beautiful!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven