Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 11 mei 2015 om 08:41
maandag 11 mei 2015 om 09:27
quote:marana schreef op 11 mei 2015 @ 09:15:
Duidelijk een verzonnen verhaal, ze maakt een paar foutjes. Denk dat ze in haar topic van vorige week over ongeveer hetzelfde niet genoeg aandacht meer kreeg...Duidelijk een trollebol.. De diabetes,zwangerschap,vermoorde broer,vader overleden voor haar eerste kerst,een fantasieverhaal over een Canadese soldaat die ineens bij haar oma op verjaardag kwam..
Duidelijk een verzonnen verhaal, ze maakt een paar foutjes. Denk dat ze in haar topic van vorige week over ongeveer hetzelfde niet genoeg aandacht meer kreeg...Duidelijk een trollebol.. De diabetes,zwangerschap,vermoorde broer,vader overleden voor haar eerste kerst,een fantasieverhaal over een Canadese soldaat die ineens bij haar oma op verjaardag kwam..
maandag 11 mei 2015 om 13:16
quote:Fangtasia schreef op 11 mei 2015 @ 08:58:
Klinkt trouwens super mooi jouw jurk MissI!! En een lekker vooruitzicht, ik ga een zonnedansje voor je doen. Zo'n 25 graden, is dat goed genoeg?
Komend weekend mijn eerste trainingsdag. Begint best spannend te worden.
Thanks, klinkt prima, het hoeft niet eens warm te zijn, als het maar droog is
Ik ben even kwijt wat voor een training jij gaat doen, doe 'ns een update pb'en, als je binnenkort even tijd hebt?
Klinkt trouwens super mooi jouw jurk MissI!! En een lekker vooruitzicht, ik ga een zonnedansje voor je doen. Zo'n 25 graden, is dat goed genoeg?
Komend weekend mijn eerste trainingsdag. Begint best spannend te worden.
Thanks, klinkt prima, het hoeft niet eens warm te zijn, als het maar droog is
Ik ben even kwijt wat voor een training jij gaat doen, doe 'ns een update pb'en, als je binnenkort even tijd hebt?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 11 mei 2015 om 13:17
maandag 11 mei 2015 om 13:48
quote:diamond-gloss schreef op 11 mei 2015 @ 09:27:
[...]
Duidelijk een trollebol.. De diabetes,zwangerschap,vermoorde broer,vader overleden voor haar eerste kerst,een fantasieverhaal over een Canadese soldaat die ineens bij haar oma op verjaardag kwam..Aha, dat verklaart waarom ik spontaan jeuk kreeg van dat Canadese soldaatverhaal. Klonk veel te mooi om waar te zijn.
[...]
Duidelijk een trollebol.. De diabetes,zwangerschap,vermoorde broer,vader overleden voor haar eerste kerst,een fantasieverhaal over een Canadese soldaat die ineens bij haar oma op verjaardag kwam..Aha, dat verklaart waarom ik spontaan jeuk kreeg van dat Canadese soldaatverhaal. Klonk veel te mooi om waar te zijn.
maandag 11 mei 2015 om 15:29
OMG, nou is het al een buttnummer waarmee we naar het Songfestival gaan, maar dan is nu ook dé jurk van De Trein bekend....
http://www.lindanieuws.nl ... in-wenen-en-onthult-jurk/
http://www.lindanieuws.nl ... in-wenen-en-onthult-jurk/
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 11 mei 2015 om 16:25
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 mei 2015 @ 15:29:
OMG, nou is het al een buttnummer waarmee we naar het Songfestival gaan, maar dan is nu ook dé jurk van De Trein bekend....
http://www.lindanieuws.nl ... in-wenen-en-onthult-jurk/Ik vind het er niet uitzien!
http://www.lindanieuws.nl ... in-wenen-en-onthult-jurk/Ik vind het er niet uitzien!
maandag 11 mei 2015 om 17:01