Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 10 mei 2015 @ 19:29:

[...]

Nee maar als je aandringt wil ik je wel brengen hoor Deal! Wil je dan ook mijn kledingadviseuse zijn? Ik shop niet graag, kan wel alle hulp gebruiken
quote:O.L.L.A schreef op 10 mei 2015 @ 23:32:

Ik vind de Amerikaanse helemaal niet leuk want de Deense/Zweedse is precies hetzelfde.

En de originele.

Sarah! ❤️Holger is anders erg
quote:O.L.L.A schreef op 10 mei 2015 @ 21:50:

[...]

Ik heb nog tijd om af te vallen

Kost best veel om op te sturen meid. Dat hoef je echt niet te doen hoor, maar erg lief dat je het aanbiedt!

Je trouwjurk klinkt prachtig!Ik neem hem wel voor je mee Kom ik gewoon in oktober even kennis maken of zo
Klinkt trouwens super mooi jouw jurk MissI!! En een lekker vooruitzicht, ik ga een zonnedansje voor je doen. Zo'n 25 graden, is dat goed genoeg?

Komend weekend mijn eerste trainingsdag. Begint best spannend te worden.
Volgens mij ben ik in een verzonnen verhaal gestonken... Die hartwig van de relatiepauze?

Zo jammer dat er niet ergens een aan te vinken vakje is echt/niet echt.
Duidelijk een verzonnen verhaal, ze maakt een paar foutjes. Denk dat ze in haar topic van vorige week over ongeveer hetzelfde niet genoeg aandacht meer kreeg...
Zou het dezelfde fantast schrijfster zijn van dat topic over haar neefje waar ze voor moest zorgen?
quote:marana schreef op 11 mei 2015 @ 09:15:

Duidelijk een verzonnen verhaal, ze maakt een paar foutjes. Denk dat ze in haar topic van vorige week over ongeveer hetzelfde niet genoeg aandacht meer kreeg...Duidelijk een trollebol.. De diabetes,zwangerschap,vermoorde broer,vader overleden voor haar eerste kerst,een fantasieverhaal over een Canadese soldaat die ineens bij haar oma op verjaardag kwam..
quote:Fangtasia schreef op 11 mei 2015 @ 08:58:

Klinkt trouwens super mooi jouw jurk MissI!! En een lekker vooruitzicht, ik ga een zonnedansje voor je doen. Zo'n 25 graden, is dat goed genoeg?

Komend weekend mijn eerste trainingsdag. Begint best spannend te worden.

Thanks, klinkt prima, het hoeft niet eens warm te zijn, als het maar droog is

Ik ben even kwijt wat voor een training jij gaat doen, doe 'ns een update pb'en, als je binnenkort even tijd hebt?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Fangtasia schreef op 11 mei 2015 @ 08:41:

[...]

Ik neem hem wel voor je mee Kom ik gewoon in oktober even kennis maken of zo Goed idee, neem jij 'm dan maar mee inderdaad!
quote:diamond-gloss schreef op 11 mei 2015 @ 09:27:

[...]

Duidelijk een trollebol.. De diabetes,zwangerschap,vermoorde broer,vader overleden voor haar eerste kerst,een fantasieverhaal over een Canadese soldaat die ineens bij haar oma op verjaardag kwam..Aha, dat verklaart waarom ik spontaan jeuk kreeg van dat Canadese soldaatverhaal. Klonk veel te mooi om waar te zijn.
morrow, begint de naam met een f?
Je gaat door voor de ultraroze schoonmaakslofjes en een flesje cola!
dankoewel!
Elsa, ik ben duidelijk heel weinig hier, maar uhhhhh, wie was jij?????????????????

Ik heb wel een vermoeden maar weet het niet zeker.

MissI pb verstuurd.
PB terug, Fang
OMG, nou is het al een buttnummer waarmee we naar het Songfestival gaan, maar dan is nu ook dé jurk van De Trein bekend....

http://www.lindanieuws.nl ... in-wenen-en-onthult-jurk/
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-05-2015 15:52
Reden: Troll
% gewijzigd
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 mei 2015 @ 15:29:

OMG, nou is het al een buttnummer waarmee we naar het Songfestival gaan, maar dan is nu ook dé jurk van De Trein bekend....

http://www.lindanieuws.nl ... in-wenen-en-onthult-jurk/Ik vind het er niet uitzien!
quote:Morrowind schreef op 11 mei 2015 @ 13:48:

[...]

Aha, dat verklaart waarom ik spontaan jeuk kreeg van dat Canadese soldaatverhaal. Klonk veel te mooi om waar te zijn.Ik ben erin getrapt.
quote:supervol schreef op 11 mei 2015 @ 15:32:

[...]O lachen, net 20 minuten lid. Haha.
quote:diamond-gloss schreef op 11 mei 2015 @ 09:27:

[...]

Duidelijk een trollebol.. De diabetes,zwangerschap,vermoorde broer,vader overleden voor haar eerste kerst,een fantasieverhaal over een Canadese soldaat die ineens bij haar oma op verjaardag kwam..we hebben haar stil gekregen geloof ik
quote:marana schreef op 11 mei 2015 @ 17:01:

[...]

we hebben haar stil gekregen geloof ik

Ja zo gaat dat met al haar topics zodra ze door heeft dat ze door de mand is gevallen blijft ze weg..

Of misschien is ze naar haar moeder in Groenland vertrokken dat kan ook nog..
fang, ik r graag f op ;)
quote:Elsa schreef op 11 mei 2015 @ 13:55:

morrow, begint de naam met een f?

Er was toch ook ooit een f met een tuinkabouterava??

Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven