Wanneer vertrekken?

11-05-2015 21:25 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!

Dit topic heb ik geopend om te weten te komen wat jullie ervaringen zijn mbt het boeken van vakanties hier in NL.

Er vanuit gaande dat je reist met een tent/caravan (dus geen huisje oid wilt boeken) en in de schoolvakantie gaat.

Zit je dan meestal toch vast aan zaterdag tot zaterdag of zijn campings over het algemeen soepel in de aankomst en vertrektijd/dag? Omdat het een kampeerplaats betreft?

(Bijv. maandag vertrekken, anderhalve week blijven)

Nu weet ik dat het per camping wellicht kan schelen, ik ben gewoon benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Alvast bedankt!
Geen prima, prima is geen goed.
Over het algemeen maakt de dag van aankomst niet uit. Ik heb in ieder geval geen ervaring met campings waar je alleen op zaterdag kan aankomen.
Campingplaatsen gaan gewoon per dag, kun je dus aankomen en vertrekken wanneer je wilt.
mijn ervaring is hetzelfde, wij boeken wel op tijd, om zeker te zijn van een plekje, en geen zin hebben om rond te rijden op zoek naar een plekje.

Dus aankomstdag en vertrekdag maakt nooit uit tot nu toe..
In hoogseizoen kan je wel degelijk te maken hebben met vaste aankomst en vertrekdagen én minimale verblijfstijd.
quote:poldervrouw schreef op 12 mei 2015 @ 08:26:

In hoogseizoen kan je wel degelijk te maken hebben met vaste aankomst en vertrekdagen én minimale verblijfstijd.Dat kan inderdaad. Het ligt er wel aan naar welk soort campings je gaat. Wij hebben het alleen nog maar op een camping meegemaakt en we kamperen al 20 jaar. Verder maakte het helemaal niet uit welke dag en hoe lang je blijft.
Find people who will make you better (M. Obama)
Ik heb wel ervaren dat donderdag de meest gunstige dag is om ergens te komen als je niet hebt geboekt.
Find people who will make you better (M. Obama)
Op de camping waar ik deze zomer sta zijn er geen vaste aankomstdagen en is er geen minimale verblijfstijd.
Huisjes is ook vaste aankomst en vertrek .. Campings ook vaak . Buitenland is nog wel eens vrij
Heeft er niets mee te maken of je ruim van te voren boekt of niet?

Huisjes/stacaravans dat snap ik dat er vaste aankomst en vertrektijden zijn.

Maar camping staplaatsen voor caravan/tent, ook?

Wat ik lees is dat niet de ervaring van meerdendeel van de mensen hier?
Geen prima, prima is geen goed.
Verschilt toch echt per camping hoor!

Zoek het altijd van te voren even uit, zodat we niet voor verrassingen komen te staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven