Entertainment alle pijlers

Masterchef Holland 2015 deel 2

29-04-2015 18:40 3442 berichten
En hier kletsen we verder.

In de race zijn nog:

Menno

Stan

Gary

Naresh

Marlot

Inge

Jacqueline

Sandra

Een tweede kans krijgen:

Dirk

Wouter Dat was een hele korte comeback.
Alle reacties Link kopieren
Heeft denk ik geen nut om voor die ene dag nog een nieuw topic te maken. Zou het even tot morgen hier mogen blijven staan?
quote:MevrouwJack schreef op 04 juni 2015 @ 19:30:

Ongunstig voor Gary zeg

Ik mag er toch zeker wel vanuit gaan dat Gary gewoon in de finale staat. Zelfs al zou hij het morgen in de eerste opdracht helemaal verknallen?

Ze hebben gezegd dat hij als eerste in de finale staat.
quote:granny71 schreef op 04 juni 2015 @ 21:42:

[...]

Ik mag er toch zeker wel vanuit gaan dat Gary gewoon in de finale staat. Zelfs al zou hij het morgen in de eerste opdracht helemaal verknallen?

Ze hebben gezegd dat hij als eerste in de finale staat.Ze staan allemaal in de finale. Normaal gesproken zou Gary in elk geval er in staan, met één van de anderen. Hij heeft immers duidelijk gewonnen. Nu moet hij alsnog twee anderen verslaan.
Tjezus, wat vals
quote:granny71 schreef op 04 juni 2015 @ 21:42:

[...]

Ze hebben gezegd dat hij als eerste in de finale staat.

Dat maakte ik er ook uit op. Ik begreep ervan dat Gary sowieso in de finale staat en dat het in de 1e opdracht tussen

*&$*@&*($&*(&@kleuter en Naresh gaat.
Jawel maar normaal had Ger 50% kans om te winnen

En nu nog maar 33.3%
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ga even het laatste stukje terugkijken, want volgens mij zit Gary zeker bij de laatste 2 en moeten kleuter en Naresh er nog om strijden. Wordt vervolgd
Ik vind het vandaag zo stom gegaan. Ben er geïrriteerd over. Vooropgezet gejureerd. Bah
Ik hoop echt dat die rotkleuter het gigantisch verknalt morgen en dat Nasi en Gary dan tegenover elkaar in de finale staan. Nasi mag van mij dan winnen. Maar ik ben bang dat het een finale tussen die rotkleuter en Gary gaat worden. Zo ja dan hoop ik dat Gary wint als het die kleuter wordt dan baal ik als een stekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Slofje schreef op 04 juni 2015 @ 21:53:

[...]

Dat maakte ik er ook uit op. Ik begreep ervan dat Gary sowieso in de finale staat en dat het in de 1e opdracht tussen

*&$*@&*($&*(&@kleuter en Naresh gaat.Oke dus dan zijn er morgen weer meerdere opdrachten en bij de eerste valt of Stan of Naresh af, ongeacht hoe Gary het doet?
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 04 juni 2015 @ 21:59:

[...]

Oke dus dan zijn er morgen weer meerdere opdrachten en bij de eerste valt of Stan of Naresh af, ongeacht hoe Gary het doet?Ja Gary staat gegarandeerd in de finale. En rotkleuter en Nasi moeten vechten voor een plek in de finale.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Summerdance schreef op 04 juni 2015 @ 21:54:

Jawel maar normaal had Ger 50% kans om te winnen

En nu nog maar 33.3%

je hebt gelijk! Gary moet weer gewoon meestrijden voor 1 van de laatste 2 plaatsen.

Niet te geloven, zeg!
quote:charlottew88 schreef op 04 juni 2015 @ 22:01:

[...]

Ja Gary staat gegarandeerd in de finale. En rotkleuter en Nasi moeten vechten voor een plek in de finale.

Zo begreep ik het niet hoor

Volgens mij zij mijn ex Krul, morgen de finale en in de eerste ronde valt er iemand af
quote:MevrouwJack schreef op 04 juni 2015 @ 21:59:

[...]

Oke dus dan zijn er morgen weer meerdere opdrachten en bij de eerste valt of Stan of Naresh af, ongeacht hoe Gary het doet?

Ik weet niet of ik het goed heb begrepen maar ik hoorde dat er bij de eerste opdracht een van de 3 afvalt dus kan alle 3 zijn.

Ze wisten dit he, waarom niet Robert of die andere die ook zo weg was van Nes zijn gerechten even een acht geven? Zeg nou zelf, een perfect gerecht mag toch een acht krijgen?

En de cijfers worden heel strategisch gegeven, jammer dat `het volk` niet ook een stem erin heeft hahahahah. Ja snap dat het niet kan maar toch. Ik wil wel heen gaan om te proeven hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Iemand van Stan of nasi ja.
quote:charlottew88 schreef op 04 juni 2015 @ 22:01:

[...]

Ja Gary staat gegarandeerd in de finale. En rotkleuter en Nasi moeten vechten voor een plek in de finale.Helaas niet Charlotte. Het was mij ook niet helemaal duidelijk en heb net even laatste stukje teruggekeken en iedereen maakt weer evenveel kans (als ik het goed begrepen heb)
quote:Slofje schreef op 04 juni 2015 @ 22:04:

[...]

Helaas niet Charlotte. Het was mij ook niet helemaal duidelijk en heb net even laatste stukje teruggekeken en iedereen maakt weer evenveel kans (als ik het goed begrepen heb)

Ja zie mijn posting, evenveel kans weer. Morgen staat iedereen in de finale, bij de eerste opdracht valt de eerste af.

Zielig als het een opdracht is met vlees maar goed, we zullen het zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 04 juni 2015 @ 22:03:

[...]

Volgens mij zij mijn ex Krul Knot, morgen de finale en in de eerste ronde valt er iemand af
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hij zegt letterlijk: "jullie gaan allebei morgen mee naar de finale en na de eerste opdracht zal bekend zijn welke twee er over blijven om te strijden om de titel MC Holland 2015".

Dus lijkt inderdaad alsof het enige voordeel dat Gay heeft opgedaan na vandaag, de 7 punten voorsprong zijn.

Walchelijke actie
Tjezus, wat vals
quote:Summerdance schreef op 04 juni 2015 @ 22:03:

[...]

Volgens mij zij mijn ex Krul, morgen de finale en in de eerste ronde valt er iemand af
Tjezus, wat vals
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 juni 2015 @ 22:06:

[...]

Ja zie mijn posting, evenveel kans weer. Morgen staat iedereen in de finale, bij de eerste opdracht valt de eerste af.

Zielig als het een opdracht is met vlees maar goed, we zullen het zien.Niet helemaal evenveel kans, ze nemen de punten wel mee
Tjezus, wat vals
Ja in de eerste ronde morgen valt iemand af: Kleuter, Naresh of Gary!! Ontzettend oneerlijk. Hoe vaak heeft die kleuter nou al niet die mazzel gehad en moet Gary het hierdoor wéér opnieuw bewijzen?? Gary was verdorie door!

Ik ga even naar wat anders kijken, ff ontspannen grr

Oh ja mevr. Jack Punten gaan mee!

Tot morgen en slaap ze straks
quote:rosanna08 schreef op 04 juni 2015 @ 22:12:

[...]

Weer die spanning hè hier

Je merkt het, ik zit vol opgekropte emoosie
quote:Slofje schreef op 04 juni 2015 @ 22:04:

[...]

Helaas niet Charlotte. Het was mij ook niet helemaal duidelijk en heb net even laatste stukje teruggekeken en iedereen maakt weer evenveel kans (als ik het goed begrepen heb)Aha oke jammer zeg
quote:Slofje schreef op 04 juni 2015 @ 22:17:

Ja in de eerste ronde morgen valt iemand af: Kleuter, Naresh of Gary!! Ontzettend oneerlijk. Hoe vaak heeft die kleuter nou al niet die mazzel gehad en moet Gary het hierdoor wéér opnieuw bewijzen?? Gary was verdorie door!

Ik ga even naar wat anders kijken, ff ontspannen grr

Oh ja mevr. Jack Punten gaan mee!

Tot morgen en slaap ze straks Nou inderdaad kleuter maakt vis die niet gaat is met 3 halve erwten en hij mag door en hij heeft het wel vaker verkloot. Ik vind het echt niet te geloven.
Begint het al bijna?

Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven