Beroerde berichten

16-07-2015 11:43 61 berichten
Partner heeft recent heel erg slecht nieuws gekregen, medisch. Het is nu vooral zoekennaar oorzaken en mogelijkheden van genezing en/of revalidatie. Wat en hoe doet er niet zo toe. Als alles ee valt, komt alles uiteindelijk goed, waarschijnlijker is blijvende ernstige aantasting van kwaliteit van leven en als alles echt tegenzit heb ik binnen een paar jaar geen partner meer. We hebben geen idee. De paniek is groot, de stess ook. Het zet vanalles op zijn kop.

Waarom dit topic? Deels virtueel een schouder om op uit te huilen. Deels interesse in ieder inzicht dat me kan helpen zo goed mogelijk mijn partner en gezin te steunen.
Dit is geen knuffel maar een schouder:

En schroom niet te bellen / mailen / langs te komen. Hoewel ik wel bij anderen heb gezien, dat in zware tijden echt geldt dat een goede buur beter is dan een verre vriend.

Tegen stress ga ik altijd naar de Hortus. Je bent welkom om mee te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte in deze angstige en moeilijke tijd! En vergeet jezelf ook niet, cijfer jezelf niet weg. Ook voor jou is dit zwaar.
Sterkte ik hoop dat het is terug te drinken naar mild chronisch zodat je partner nog enkele decenia mee kan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 16 juli 2015 @ 12:38:

Sterkte ik hoop dat het is terug te drinkenIk hoop ook altijd dat alles terug is te drinken. Maar ben daarin maar matig succesvol.
Oh wat schrikken.

heel veel sterkte.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Goddorie Jolly, wat een rot bericht. Ik weet inmiddels uit eigen ervaring hoe angstig het is, en dan overheerst idd de paniek en stress. Er komt een sloot informatie op je af die je moet zien te behappen, zelf ben je constant maar aan het malen, je wilt de rots in de branding zijn en dat valt gewoon echt niet mee.

Wat Hiltje zegt, de stress en spanning accepteren ipv ertegen vechten, klopt. Maar ook dat heeft tijd nodig, het lukt mij ook zeer regelmatig nog niet.

Wat er al vaker tegen mij wordt gezegd, net ook nog, je hoeft niet altijd sterk te zijn. Lastig, ik weet het, maar maar al te waar
Klinkt kut.

Sterkte voor jou en de jouwen.
Allereerst een hele warme knuffel voor jou.. jullie. Probeer niet op álle vragen in één keer een antwoord te vinden. Van de 1000 scenario's vallen er 999 af, wees zuinig met de energie.

Ben zelf patiënt en heb gaande weg de modus gevonden per uitslag te bepalen welke kant het op gaat.

Nou ja.. dat dus..
jeetje zeg... sterkte!
heel veel sterkte en kracht toegewenst,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Sterkte!
Sterkte voor jullie allemaal. Kijk niet te ver vooruit, door de onzekerheid weet je toch niet wat er straks echt gaande is.
Ik sluit me bij de rest aan.

Iets zinnigers heb ik helaas ook niet voor je.

X Bella
Huts!

Zorg goed voor, met name jezelf en anderen.
O vreselijk! Wat een onzekerheid!

Heel veel sterkte gewenst!
Sterkte jolly
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Jullie zijn lief en dat doet heel veel
quote:JollyJ schreef op 16 juli 2015 @ 22:58:

Jullie zijn lief en dat doet heel veelJij ook, zoals ik je hier lees vind ik je een heerlijk mens. Heel veel sterkte
Godsamme, wat een naar bericht.

Heel veel sterkte, ook ik heb niks zinnigers te zeggen

quote:korenwolf schreef op 16 juli 2015 @ 12:36:

Dit is geen knuffel maar een schouder:

En schroom niet te bellen / mailen / langs te komen. Hoewel ik wel bij anderen heb gezien, dat in zware tijden echt geldt dat een goede buur beter is dan een verre vriend.

Tegen stress ga ik altijd naar de Hortus. Je bent welkom om mee te gaan.Misschien heel onnodig om te zeggen, maar neem dit aanbod aan als je er behoefte aan hebt Jolly. Sowieso is de Hortus heel fijn om rond te dwalen als je kop vol zit.
dit is met recht een beroerd bericht Jolly, sterkte

en zoals anderen al zeggen, zorg ook goed voor jezelf, niet alleen voor de mensen om je heen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Veel sterkte jolly pony. Veel kracht toegewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven