Help, ik heb het verkloot.

14-07-2015 23:02 571 berichten
.
verspilde moeite
verspilde moeite
Begin het echt minder goed te trekken allemaal. Een week geleden had ik misschien nog geen schuldgevoel of iets, maar dat is er nu dan echt, of jullie het nou geloven of niet. Zit er echt mee en het is een zware last op mijn schouders geworden. Ik vind het heel moeilijk om hiermee te leven.

Hulp komt binnenkort gelukkig wel op gang. (ook voor het gokken)
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is dat een vooruitgang...
verspilde moeite
Sorry, ik weet het, ik ben het slachtoffer niet..

Maar ik ben er zo KLAAR mee. Ik ben er zo klaar mee om steeds bezig te moeten zijn met dat gokken en geld. Ik wil geen schulden hebben en ik wil niet meer gokken. Net in een uur zo'n 400 eu verloren, word er gewoon niet meer goed van en ik kan dit soort tegenslagen steeds slechter incasseren. Het is gewoon niet leuk meer allemaal. Klote gokken.
Mag ik vragen waar je die 400 euro vandaan hebt? Dat heb je nu (waarschijnlijk) toch helemaal niet? Heb je het weer van iemand geleend? Heb je nog wel genoeg geld om huur te betalen/ van te leven eigenlijk? Of gaat echt al-les (inclusief dat van anderen) op aan gokken?
Ik voel me zo moedellooos
Nee niet van iemand geleend. Loon gekregen deze week. Ik heb nu nog net genoeg om mijn huur te betalen, maar ik ben bang dat ik me niet kan inhouden. Eerst maar eens even rustig worden, dat gaat zo lastig gewoon, je wil niet weten wat er door je heen gaat als je zoveel verliest
Nee je bent er niet klaar mee.

je gaat nog steeds rustig verder met jezelf dieper in de shit te brengen.

Begin er eens mee om deze sites te blokkeren.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Jij weet totaal niet of ik er klaar mee ben. Ik ben er klaar mee, maar je begrijpt dat zoiets loslaten waar je vier jaar mee bezig bent verdomd moeilijk is.
Als ik dat gokken loslaat dan heb ik alleen mijn werk nog als inkomen en is de hoop weg dat ik mijn schulden snel kan aflossen door te winnen met gokken. Ik MOET beseffen dat gokken nooit mijn financiële ellende gaat oplossen, maar de oorzaak is.
quote:einkoetkarakter schreef op 24 juli 2015 @ 08:05:

... je wil niet weten wat er door je heen gaat als je zoveel verliestHou eens op met doen alsof alleen jij weet hoe dat voelt.
quote:einkoetkarakter schreef op 24 juli 2015 @ 08:14:

...en is de hoop weg dat ik mijn schulden snel kan aflossen.Je bent nog niet diep genoeg gezonken blijkbaar. Kom over een jaartje maar terug.
quote:TheQ schreef op 24 juli 2015 @ 08:32:

[...]

Je bent nog niet diep genoeg gezonken blijkbaar. Kom over een jaartje maar terug.Ik kom hier sowieso niet meer terug. En wat geeft jou het recht om dit te zeggen? Hoe weet jij dat ik niet diep genoeg gezonken ben? Alles draait nu om dat klote gokken, dieper dan dat dat kun je niet zinken denk ik.
quote:einkoetkarakter schreef op 24 juli 2015 @ 08:33:

[...]

Ik kom hier sowieso niet meer terug.Fijn. Je luistert toch niet.
quote:einkoetkarakter schreef op 24 juli 2015 @ 08:33:

[...]

Hoe weet jij dat ik niet diep genoeg gezonken ben?

Dat is vrij duidelijk.

quote:Alles draait nu om dat klote gokken, dieper dan dat dat kun je niet zinken denk ik.Jawel hoor.
Sorry hoor, maar je hoeft echt niet op zo'n minachtend toontje tegen me te praten. Je mag dan wel volgens jezelf een IQ van 80000 hebben, maar dat zegt ook niet alles.
quote:einkoetkarakter schreef op 24 juli 2015 @ 08:42:

Sorry hoor, maar je hoeft echt niet op zo'n minachtend toontje tegen me te praten. Je mag dan wel volgens jezelf een IQ van 80000 hebben, maar dat zegt ook niet alles.Stel je eens niet zo aan dramaqueen. Dit heeft niks met mijn IQ te maken en alles met ervaring. Jij komt net kijken met je probleempje. Kom hier maar weer terug als je klaar bent om te luisteren.
quote:TheQ schreef op 24 juli 2015 @ 08:47:

[...]

Stel je eens niet zo aan dramaqueen. Dit heeft niks met mijn IQ te maken en alles met ervaring. Jij komt net kijken met je probleempje. Kom hier maar weer terug als je klaar bent om te luisteren.Oke dan verwacht ik zo een pb van je en hoop ik dat ik iets van je kan leren. Ben namelijk heel benieuwd naar hoe jij je problemen(!) hebt opgelost. Meen het.
quote:einkoetkarakter schreef op 24 juli 2015 @ 08:49:

[...]

Oke dan verwacht ik zo een pb van je en hoop ik dat ik iets van je kan leren. Ben namelijk heel benieuwd naar hoe jij je problemen(!) hebt opgelost. Meen het.

Die ga je niet krijgen. Ten eerste omdat je dwingt. Ten tweede omdat je zoekt naar een Quick Fix. Die is er niet.

Kom maar terug als je er klaar voor bent. Dan krijg je een PB van me. Als je er netjes om vraagt.
Ok duidelijk.
TheQ, ik heb maandenlang gemaild met bijna exact dezelfde To, 1 advies, wees keihard. Ik ben veel te lief. Lieve mensen zijn niet geschikt om iets te betekenen voor gokverslaafde mensen, kwam ik achter. Niet dat ze me geld vroeg maar ze kon haar kop niet buigen. En dat moet. Maar sugarcoated werkt gewoon niet bij deze mensen, helaas.

Ik dacht, misschien helpt het als iemand meeeega veel geduld met haar heeft. Deed ze ineens alsof we mailvrienden waren en dat zij geen klik voelde, whahaha, ik was haar aan het coachen via de mail, da's toch echt wat anders hoor. Ik ben 40, zij 20 en ik heb duidelijk verteld dat ik begeleider ben geweest. Dan lijken mij de verhoudingen toch wel duidelijk, ik had ook maanden meegeschreven in haar topics. Die ze allemaal verwijderde, zoveel adviezen door de plee. Toen ik haar dat vertelde, was ze heel boos. Maanden energie aan verspild.

Dus ieder die met Koetje wil mailen, weet waar je aan begint. Zelden zo'n moeilijk en ondankbaar mens ontmoet. En dat is vaker zo bij gokverslaafden helaas. Hele moeilijke groep mensen. Snapten ze maar dat de kansen en uitgestrekte handen opdrogen als je ouder wordt. Sterkte Koetje.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:gladoortje74 schreef op 24 juli 2015 @ 09:19:

TheQ, ik heb maandenlang gemaild met bijna exact dezelfde To, 1 advies, wees keihard. Ik ben veel te lief. Lieve mensen zijn niet geschikt om iets te betekenen voor gokverslaafde mensen, kwam ik achter. Niet dat ze me geld vroeg maar ze kon haar kop niet buigen. En dat moet. Maar sugarcoated werkt gewoon niet bij deze mensen, helaas.

Ik dacht, misschien helpt het als iemand meeeega veel geduld met haar heeft. Deed ze ineens alsof we mailvrienden waren en dat zij geen klik voelde, whahaha, ik was haar aan het coachen via de mail, da's toch echt wat anders hoor. Ik ben 40, zij 20 en ik heb duidelijk verteld dat ik begeleider ben geweest. Dan lijken mij de verhoudingen toch wel duidelijk, ik had ook maanden meegeschreven in haar topics. Die ze allemaal verwijderde, zoveel adviezen door de plee. Toen ik haar dat vertelde, was ze heel boos. Maanden energie aan verspild.

Dus ieder die met Koetje wil mailen, weet waar je aan begint. Zelden zo'n moeilijk en ondankbaar mens ontmoet. En dat is vaker zo bij gokverslaafden helaas. Hele moeilijke groep mensen. Snapten ze maar dat de kansen en uitgestrekte handen opdrogen als je ouder wordt. Sterkte Koetje.

Maandenlang? Heel vervelend voor jouw tijd en gemoedsrust. In mijn geval is het iets met waard en gasten.

De reden dat ik het zelf heb opgelost is omdat ik na 3 gesprekken met coaches hen had overtuigd dat het beter voor mij was door te gaan met gokken. Voor nu.

Dat leek me niet bijster effectief.

Ik wil ter compensatie wel een paar maandjes penvriendjes met je worden ;)
Inmiddels eens met Gladoortje. Iedereen gaf TO een schop onder de kont, dus ik koos een andere strategie, ook omdat ik het vermijden van mezelf ken en wat dat betreft als ervaringsdeskundige wat te melden had. Maar ik sta versteld dat je er alsnog 400 euro doorheen jaagt, blijkbaar nog steeds niemand hebt weten duidelijk te maken in je omgeving dat je hulp nodig hebt, en hier ons dan voorliegt dat er wel hulp komt. TO, hulp komt niet uit de lucht vallen. Succes ermee, maar ik schrijf niet meer mee in dit topic.
Ik sta ook versteld van mezelf. Dat doe ik al jaren. Maar bedankt IKEA voor je bijdrage. Iedereen bedankt trouwens die me op wat voor manier dan ook wilde helpen. Ik zal hier ook niet meer terugkeren en ik zal mezelf hoe dan ook een keer gaan tegenkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven