Puberuitspraken

04-04-2014 20:50 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Puberdochter, na een schoolproject over seksualiteit: zijn er condooms voor als je bent besneden?

Hebben jullie nog melige puberopmerkingen?
Je bent zelf een theepot
quote:pepersteak schreef op 05 april 2014 @ 17:06:

Schreeuwen (uit onmacht) is nooit goed maar ik vind die opmerking van je zoon nogal brutaal als ik eerlijk ben momodoe.

Ik geloof niet dat mijn zoon daar zo mee weg zou komen.Hoe oud is jouw zoon ?
quote:liebeskind schreef op 14 juni 2015 @ 12:14:

[...]

Hoe oud is jouw zoon ?Intussen ruim een jaar ouder dan toen dit geschreven werd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:anoniem040620151851 schreef op 05 april 2014 @ 18:37:

Als je mijn zoon kent, zou je het echt niet brutaal vinden. Hij is direct en erg rechtvaardig. In de klas is hij het aanspreekpunt, juist door zijn goede communicatieve vaardigheden.

En ik ben uitermate trots op zijn scherpe uitspraken. Haha vandaar dat ik nooit met hem in discussie ga, hij heeft meestal gelijk en als ik overtuigt ben van mijn gelijk, komt hij met voorbeelden of onderzoeksresultaten zodat ik toch moet toegeven dat hij gelijk heeft. Het is gewoon een hele slimme puber. En dat is afentoe erg irritant.

Ik snap het maar je zoon komt door deze tekst over alsof ie met zijn slimme opmerkingen boven iedereen staat en dus ook boven jou

Ik heb ook slimme kinderen maar die staan niet boven mij..

In jouw geval lijkt je zoon slimmer te zijn dan jij en daarom lijk jij hem niet aan te kunnen

Jij lijkt daar helemaal van in je sas te zijn van zo n slimme jongen maar hij zet jou als dom neer.

Maar dat lijkt je niet te deren

Ik zou dat persoonlijk niet ok vinden en mijn kinderen mogen hun mening zeggen en zijn echte pubers
Mijn dochter (13.5) en ik zaten te praten over de borstreconstructie die ik t.z.t. krijg. Het wordt de diep flap methode. Dochter wilde gelijk alles weten maar toen ze begreep dat mijn buikje daarna weg is, was ze erg teleurgesteld want dat was haar huisje
Enjoy the little things in life
Geweldig topic! Mijn kinderen zijn pas 6 en 4 maar nu krijg ik helemaal zin in de puberteit
Mijn zoon had in mijn tas gekeken en had daar condooms in zien liggen. Dus mijn jongste vist deze eruit. (hij is tien) en vraagt aan mijn man "hoe werken deze, hoe krijg je die om je pielemoos heen?" Mijn man had zoiets van uuuuh, herpakte zich en pakte het mobieltje van mijn zoontje en rolde daar de condoom om heen. (Hij kon zo gauw geen ander ding vinden waar die omheen kon) Mijn zoontje pakt de foon over en begint op de toetsen te drukken. "He zo doet hij het nog, nu kan ik in ieder geval veilig internetten

'
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
quote:miracle75 schreef op 17 juni 2015 @ 10:38:

Mijn zoon had in mijn tas gekeken en had daar condooms in zien liggen. Dus mijn jongste vist deze eruit. (hij is tien) en vraagt aan mijn man "hoe werken deze, hoe krijg je die om je pielemoos heen?" Mijn man had zoiets van uuuuh, herpakte zich en pakte het mobieltje van mijn zoontje en rolde daar de condoom om heen. (Hij kon zo gauw geen ander ding vinden waar die omheen kon) Mijn zoontje pakt de foon over en begint op de toetsen te drukken. "He zo doet hij het nog, nu kan ik in ieder geval veilig internetten

'
Haha, briljant! :-)
Ik ben sowieso gewoon echt nooit grappig:" Hou maar op mam, je hebt humor van ver voor de prehistorie".

*shocking smiley*
Ik ben absoluut onhandig met mijn iphone. Bovendien heb ik ook al geen Facebook. Mijn dochter heeft daar een simpele verklaring voor, ik stam nl. uit de tijd van de dinosaurussen...
quote:miracle75 schreef op 17 juni 2015 @ 10:38:

'Ge-wel-dig dit!
Ik was echt een hele saaie puber als ik dit zo lees...

(Eigenlijk is dit gewoon stiekem een tvp )
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Mijn zoon van 14 na het aanschouwen van een schaars geklede zangeres op de televisie : Zo, die gaat zo weer terug naar haar werk op de Wallen.
Met puberzoon in de fietsenwinkel voor een nieuwe fiets voor hem, puberzoon is heel lang en nog niet uitgegroeid, heeft dus keuze uit één fiets, mijn man/zijn vader is ook heel lang, en dat is ellende met het kopen van een fiets, auto, bed e.d. weinig keus dus waar hun op of in passen. Dit was de eerste keer dat hij het meemaakte geen keuze te hebben. Zeg dus tegen hem dat hij daar de komende jaren nog vaak tegen aan zal lopen, ligt hij helemaal in een deuk, weet je wel wat je zegt :-), ehh tja vorige week op de markt liep hij continu met zijn hoofd tegen kraambalken reclame bordjes etc.. .. leuk zo'n wakkere puber
Na de schoolvakantie gaan onze dochter van bijna 14 naar een andere school. Twee weken geleden ging ik samen met haar naar de nieuwe school en kregen we een rondleiding. Zijn we in het gymlokaal zegt haar nieuwe mentor: "kijk, daar is een apart hoekje waar je kunt zitten als je niet mee kunt doen met de gymles". Waarop dochterlief antwoordt: "das handig om te weten, ik doe nl. toch niks tijdens de gymles".
Man vroeg aan zijn puberzoon of die hem wilde uitleggen hoe hij muziek op zijn computer kon downloaden.

Antwoord zoon: pap, daar begin ik niet aan, dat is hetzelfde als aan een ridder proberen uit te leggen hoe een televisie werkt
quote:Icebreaker schreef op 25 juli 2015 @ 15:16:

Man vroeg aan zijn puberzoon of die hem wilde uitleggen hoe hij muziek op zijn computer kon downloaden.

Antwoord zoon: pap, daar begin ik niet aan, dat is hetzelfde als aan een ridder proberen uit te leggen hoe een televisie werkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven