romanitsch hotel met jacuzzi in leuke stad

dinsdag 9 september 2008 om 21:24
Hotel het stadhouderlijk Hof in Leeuwarden: midden in de stad, hele mooie kamer met jacuzzi, en Leeuwarden zelf is ook echt een super leuke, gezellige stad. Leuk om te winkelen, veel kroegjes en restaurantjes, leuke grachtjes enzo. Echt een aanrader.
Of Verne Dreaming in Gent, de Shanghai kamer. Da's pas echt luxe, alleen zitten die de komende 9 maanden ofzo volgeboekt.
Of Verne Dreaming in Gent, de Shanghai kamer. Da's pas echt luxe, alleen zitten die de komende 9 maanden ofzo volgeboekt.

woensdag 10 september 2008 om 09:55
Zelfde als Oriane.
Vies oud en ongezellig!
Wel een hele grote kamer met een soort woonkamer idd maar het leek daar meer op wat ik me voorstel bij de inrichting van een Center Parcs huisje.
Daar zou ik nooit gaan zitten en daar leek het dus denk ik op.
Liever een klein kamertje dat heel gezellig is dan dit...
Ontbijt was ook niet denderend, de hele nacht lawaaierige mensen op de gang en toen we s'avonds laat aankwamen (was daar voor werk) konden we niets te drinken meer krijgen terwijl ze wisten dat we met 20 man uit de schouwburg zouden komen en er pas laat zouden zijn...
Vies oud en ongezellig!
Wel een hele grote kamer met een soort woonkamer idd maar het leek daar meer op wat ik me voorstel bij de inrichting van een Center Parcs huisje.
Daar zou ik nooit gaan zitten en daar leek het dus denk ik op.
Liever een klein kamertje dat heel gezellig is dan dit...
Ontbijt was ook niet denderend, de hele nacht lawaaierige mensen op de gang en toen we s'avonds laat aankwamen (was daar voor werk) konden we niets te drinken meer krijgen terwijl ze wisten dat we met 20 man uit de schouwburg zouden komen en er pas laat zouden zijn...
woensdag 10 september 2008 om 11:00
Kijk eens op specialhotels.nl. De B&B De Heide in Oeffelt is een echte aanrader. Superluxe sauna, dompelbad, stortdouche, relaxkamer, aparte poolkamer (soort biljart) en een aparte slaapkamer. Als slagroom op de taart hebben ze buiten nog een tig-persoonsjacuzzi staan waar je onbeperkt gebruik van mag maken.
Of google op romantisch uitstapje. Dan krijg je een hele hoop goede tips.
Verder hebben de meeste Van der Valk hotels luxe kamers, met bijvoorbeeld tweepersoons whirlpool, sauna, stortdouche, stoomdouchecabine of haman. Gewoon bij iedere vestiging even de kamertypes checken.
Veel plezier.
Of google op romantisch uitstapje. Dan krijg je een hele hoop goede tips.
Verder hebben de meeste Van der Valk hotels luxe kamers, met bijvoorbeeld tweepersoons whirlpool, sauna, stortdouche, stoomdouchecabine of haman. Gewoon bij iedere vestiging even de kamertypes checken.
Veel plezier.
woensdag 10 september 2008 om 11:03
woensdag 10 september 2008 om 17:11
Van der Valk heeft waanzinnige suites tegen hele leuke prijzen!
In Alkmaar heb je er eentje zitten met hele gave kamers (Hollywood suite met een paal erin, kan je nog een paaldansact geven)
Ik zelf heb al in diverse Valk hotels gelogeerd in de suites. Meestal om me er 24 uur terug te trekken met een leuke man Na 24 uur was die kamer nog steeds prima, laat staan als je er een heel weekend omheen bouwt in een leuke stad. Veel plezier!
In Alkmaar heb je er eentje zitten met hele gave kamers (Hollywood suite met een paal erin, kan je nog een paaldansact geven)
Ik zelf heb al in diverse Valk hotels gelogeerd in de suites. Meestal om me er 24 uur terug te trekken met een leuke man Na 24 uur was die kamer nog steeds prima, laat staan als je er een heel weekend omheen bouwt in een leuke stad. Veel plezier!
DTEEZ!