Supermarkt ergernissen deel 2
donderdag 20 augustus 2015 om 21:24
Vanmiddag bij Dirk vd Broek stond er een of andere miep iets af te rekenen. Ze had ook nog geld tegoed (2,40) vanwege aardbeien die niet goed waren. De cassiere heeft haar het geld overhandigd, daarna moest ze nog de gekochte boodschappen afrekenen, en dit alles ging m.i nogal chaotisch. Toen ze eindelijk klaar was vroeg ze aan die cassiere of ze haar 2,40 nog in ontvangst mocht nemen . De cassiere gaf aan dat ze het geld al gegeven had, zelfs omstanders gingen zich ermee bemoeien, en madam hield voet bij stuk dat ze niets heeft ontvangen. Totdat er een belletje bij haar ging rinkelen en ze tot het besef kwam dat ze het geld gewoon in haar handen had. Ik keek haar daarop streng en hoofdschuddend aan en maakte daarbij een pfffftttt geluid ,ook anderen hoorde je tjonge jonge roepen, toen werd madame vals, in plaats van excuses aan te bieden en met het schaamrood op de kaken weg te lopen, begon ze te katten : Nou het kan gebeuren toch? En wat sta jij nou te blazen? Terwijl ze zo bezig was met katten begonnen mensen her en der te gniffelen, want het was duidelijk dat ze zich ongemakkelijk voelde. Maar snappen jullie dat nou, je veroorzaakt al een hoop vertraging, beschuldigd de cassiere vals en als blijkt dat het allemaal aan jou ligt dan ga je katten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
donderdag 20 augustus 2015 om 21:42
donderdag 20 augustus 2015 om 22:27
quote:Franjestaart schreef op 20 augustus 2015 @ 21:36:
Ik erger me aan mensen die zichzelf beter vinden dan andere en die streng hoofdschuddend en met een ppffft proberen iets duidelijk te maken...+100
Ik erger me aan mensen die zichzelf beter vinden dan andere en die streng hoofdschuddend en met een ppffft proberen iets duidelijk te maken...+100
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!