Werk & Studie alle pijlers

Werken bij The Sting

23-08-2015 19:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo

Ik heb me laatst gesolliciteerd bij the sting en ik vroeg me af wat de verdiensten zijn. Iemand die het weet?

En welke kledingwinkel betaalt nog meer goed?
Als verkoophulp verdien je vaak gewoon het minimum {jjeugd} loon.
Toen ik 19 was heb ik eens gesolliciteerd voor een fulltime (40u) baan bij een bekende modeketen, niet de Sting. Ik heb het toen uiteindelijk zelf afgewezen omdat het salaris zo'n ¤800 per maand was.
Ik vind het trouwens ook gek dat je het bij je sollicitatiegesprek niet hebt gehad over verdiensten.
Er staat toch niet dat ze al een gesprek heeft gehad? Alleen dat ze gesolliciteerd heeft.. Dus waarschijnlijk moet ze nog uitgenodigd worden.

Verwacht er niet teveel van, van het salaris. Daar moet je echt in groeien bij die ketens. Dat gaat ook op ervaring.
Bij de sting verdien je iets boven het minimum loon heb ik gehoord. Daar tegenover staat dan wel dat je na sluitingstijd de winkel moet opruimen zonder hiervoor betaald te krijgen.
The most courageous act is still to think for yourself.
Detailhandel kleding, je kunt hiervoor de salaristabel googelen
Internagelaktisch
https://www.inretail.nl/U ... wnloads/blad11.505e2e.pdf
Internagelaktisch
Ik heb gehoord dat je daar kleding uit te winkel aan moet trekken en je die aan het eind van de dag weer terug moet hangen. En ook dat ze voornamelijk echte mode meisjes aannemen. Kortom mocht je op gesprek mogen doe dan je beste outfit aan en zorg dat je make up perfect zit.
Dan ben ik een echt "modemeisje", leuk hoor! Zo zie ik mezelf echter niet . Ik zorg dat ik er netjes en verzorgd uit zie, met wat make-up en haar opgestoken bv. Ja, ik heb er gewerkt en nee, er werken niet alleen mode-meisjes. Echt niet. Wat betreft salaris krijg je niet heel veel meer dan het minimum. Het verdient gewoon slecht eigenlijk.
Oh en kleding uit de winkel klopt helaas wel. Ik had er zelf altijd iets onderaan en kocht veel zelf, zodat ik niets uit de winkel hoefde aan te trekken.
Verschrikkelijk...ik heb is een keer bij een outlet van de Sting gewerkt en het was verschrikkelijk, ben na een maand vertrokken, totale bitches wat daar ook werkten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven