Zusje overleden

30-08-2015 10:23 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een week geleden is mijn zusje van 20 overleden aan leukemie. Vorig jaar mei is ze voor het eerst behandeld. Het sloeg super aan en na de stamceltransplantatie ging het goed met haar. In januari heeft ze een maand in het ziekenhuis gelegen, niet door de leukemie maar het ging wel heel slecht met haar. Ook dat kwam weer goed. In juni kregen we te horen dat de leukemie terug was. Weer chemo en stamcellen. Het sloeg weer goed aan. Half augustus voelde ze zich niet zo lekker, de leukemie bleek weer terug te zijn en ze konden niks meer doen. Ze heeft nog een week geleefd, thuis met ons allemaal om haar heen.

Mijn zusje en ik waren ontzettend hecht. Hadden elke dag contact en waren er altijd voor elkaar. Als ze opgenomen lag was ik elke dag bij haar. Ze was zo ontzettend lief, zorgzaam, grappig en een prachtige meid. Ze klaagde nooit, wat ze ook moest doorstaan. Ze bleef altijd positief en gaf nooit op. Elke keer als het weer wat beter ging probeerde ze haar leven weer op te pakken, ging weer plannen maken. Hoe ziek ze ook was, ze kon altijd nog lachen. Ik ben zo ongelooflijk trots op hoe ze alles doorstaan heeft.

Het is zo ontzettend oneerlijk dat ze er niet meer is. Dat de leukemie te sterk was. We kunnen ons geen leven zonder haar voorstellen en het doet zo ontzettend veel pijn. Die pijn is eigenlijk ondraaglijk. Dit had gewoon niet mogen gebeuren. Ik kan niet zonder mijn geweldige zusje. En zij verdiende dit niet, na zo lang geknokt te hebben.

Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon van me afschrijven of misschien zijn er hier wel mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt...
Oh wat ontzettend verdrietig.

Sterkte.
het leven is te oneerlijk. Dat je zo vroeg iemand die je zo na staat te moeten verliezen. Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte
Inderdaad zo ontzettend oneerlijk. Ik hoop dat woorden jullie een beetje troost kunnen bieden om het verlies van je lieve zusje te kunnen dragen en voor haar een bos prachtige
Ja en?
Oh wat verschrikkelijk zeg.

Heel veel sterkte!
Sterkte
Verschrikkelijk!

Heel veel sterkte!
Gecondoleerd en sterkte
Wat vreselijk voor je.

Sterkte.
Heel veel sterkte met dit grote verlies
Hallo Curlynan, ik herken heel veel wat je schrijft. Een half jaar geleden heb ik mijn broer verloren aan kanker. Ook zo hard gevochten (en wij met hem), het heeft niet mogen zijn....

Een leven zonder haar is nog niet voor te stellen, dat begrijp ik heel goed. Echt weg zal ze echter nooit zijn. Op een bepaalde andere manier zal ze altijd een deel bij je zijn, door herinneringen, en gewoon omdat ze je zusje was.

Veelste vroeg... Heel veel sterkte voor jou en je familie
🌸
Echt heel erg om je zusje te verliezen. Heel veel sterkte!
Wat ontzettend oneerlijk!

Heel veel sterkte
Och lieverd wat verschrikkelijk. Natuurlijk kun je niet zonder je zusje en had ze dit niet verdiend.

En nu is er het verdriet en de wanhoop en meer is er even niet en dat is ook goed. Tranen voor je zusje, dat verdient ze zeker.

Heel veel sterkte komende tijd en schrijf lekker hier van je af als je wil daar heb ik veel aan gehad toen ik mijn vader verloor.
quote:paperlantern schreef op 30 augustus 2015 @ 10:38:

Hallo Curlynan, ik herken heel veel wat je schrijft. Een half jaar geleden heb ik mijn broer verloren aan kanker. Ook zo hard gevochten (en wij met hem), het heeft niet mogen zijn....

Een leven zonder haar is nog niet voor te stellen, dat begrijp ik heel goed. Echt weg zal ze echter nooit zijn. Op een bepaalde andere manier zal ze altijd een deel bij je zijn, door herinneringen, en gewoon omdat ze je zusje was.

Dat is mooi geschreven paperlantern.
Wat oneerlijk, zo jong nog. Lees je bericht met tranen in mijn ogen. Ja het doet zo enorm pijn, heb zo met jou en je ouders te doen. Heel veel sterkte gewenst.
Wat vreselijk! Zo jong, nog zo vol in het leven... Natuurlijk missen jullie haar!

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.
Mijn oudste zus is 2 jaar geleden aan leukemie overleden. En mijn jongere zusje, met wie ik heel hecht was, ben ik kwijtgeraakt aan een verslaving. Ik ken je pijn en het is inderdaad heel oneerlijk.

Neem de tijd om te rouwen, zoiets ingrijpends gaat diep. Hou je lieve zusje in jullie herinneringen levend. Ze blijft altijd deel van jullie gezin.

Sterkte.
Veel sterkte

Het is helemaal oké om hier gewoon je verhaal te doen, daar is het forum ook voor.
Gecondoleerd en heel veel sterkte
Wat een enorm groot verlies, verschrikkelijk.

Ik wens je geen sterkte toe, want je bent al lang genoeg sterk geweest, voor haar en voor jezelf natuurlijk. Het rouwproces gaat niet om het hebben van kracht, maar om het te leren te laten gaan. Het is een zwaar loslatingsproces en ik hoop voor je dat het je niet te zwaar valt.

Gecondoleerd.
Wat een heftig verhaal curlynan. Ik kan niet bevatten hoe vreselijk dit is voor jullie. Schrijf zoveel als je wilt. Heel veel sterkte voor jou en je familie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven