Toiletpot

19-09-2015 23:47 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kon geen betere titel verzinnen Ik heb recent een extra wc aangevraagd voor mijn woning die ik huur via de woningbouwvereniging. Nu is deze geplaatst, leek allemaal mooi en netjes. Echter kwam ik er nadat de man vertrokken was achter dat er een extra hoge pot is geplaatst Dit was me niet direct opgevallen. Nu zit ik dus met een dilemma. Ik ben 1.60 dus zo'n hoge pot is voor mij niet erg praktisch.. Ik twijfel nu of ik hierover moet bellen met de woningbouw of niet.. Ik gebruik nu een krukje maar dat vind ik ook niet zo fijn. Wat zouden jullie doen?
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Ik zou even bellen
Bellen.
Een krukje? Hoe hoog is die pot wel niet?
quote:Marjo41 schreef op 19 september 2015 @ 23:54:

Een krukje? Hoe hoog is die pot wel niet?Ja dat krukje is dus ook te hoog, daarom is het niet praktisch het is zo'n opstapje voor kleine kinderen
quote:Caribic_ schreef op 19 september 2015 @ 23:56:

[...]

Ja dat krukje is dus ook te hoog, daarom is het niet praktisch het is zo'n opstapje voor kleine kinderen Ja nou weet ik nog niet hoe hoog die pot is
quote:Marjo41 schreef op 20 september 2015 @ 00:01:

[...]

Ja nou weet ik nog niet hoe hoog die pot is Ik heb 'm niet opgemeten M'n vader noemde het een seniorenpot, ik kan net met m'n tenen bij de grond
Hoe klimmen die senioren daar dan op?

Daar zitten ook best wat kleinere mensen tussen.
Ik vind zo'n hoge pot ook niet fijn zitten hoor, ik ben ook niet zo groot

Marjo, ik kom er wel op, maar het zit niet ontspannen. Ik vind het bijvoorbeeld lastiger uitplassen.
Bellen
Mijn moeder woont in een bejaardenflat en heeft ook een hogere wc.

Ik zal 'm morgen eens serieus uittesten.

Heb er wel vaker opgezeten maar nooit over nagedacht hoe het comfort van zo'n pot is.

Mijn moeder is trouwens een heel klein vrouwtje.

Maar TO, als je je pot niet fijn vind zou ik gewoon bellen
Gewoon even bellen.

Mijn ouders hebben er ook eentje voor mijn moeder, maar ik vind het ook niet fijn zitten.

Als ik zit kom ik net niet op de grond met mijn voeten, je gaat niet even voor je plezier een uurtje op de pot doorbrengen.

Vraag me nu inderdaad af hoe kleine bejaarden dat doen ja.
Het krukje is niet bedoeld om op de pot te komen, dat lukt nog wel maar om mijn voeten op te laten rusten voor het geval dat dit onduidelijk was ;) Ik ga maandag inderdaad maar even bellen, wou alleen even weten of ik dan geen zeur ben
caribic_ wijzigde dit bericht op 20-09-2015 00:26
Reden: Verkeerde smilie
% gewijzigd
Nou om eerlijk te zijn zag ik je door middel van dat krukje op de pot klimmen.

Vandaar mijn vraag hoe hoog die pot wel niet is.
quote:Marjo41 schreef op 20 september 2015 @ 00:32:

Nou om eerlijk te zijn zag ik je door middel van dat krukje op de pot klimmen.

Vandaar mijn vraag hoe hoog die pot wel niet is. Bij nader inzien staat het er ook zo Ik voel me door die pot al een dwerg, maar zo erg is het gelukkig niet
Het is dat je lengte in je OP stond anders had ik inderdaad gedacht dat je een kabouter was
Ik heb ook een extra wc pot van de wbv, het lijkt wel een kinderpotje, ruilen?
quote:Gisselle schreef op 20 september 2015 @ 00:47:

Ik heb ook een extra wc pot van de wbv, het lijkt wel een kinderpotje, ruilen?Jij kan met je knieën bij de vloer?
quote:Marjo41 schreef op 20 september 2015 @ 00:50:

[...]

Jij kan met je knieën bij de vloer? Hahha nee, maar ik vind die pot zo klein voor mijn achterwerk (en ik ben niet dik zegt iedereen) ik had liever een grotere pot gehad.
O gruwelijk irritant zo'n grote pot. Krijg je slapende benen en voeten van als je er langer dan twee minuten op zit. Ik ben ook klein en heb een hekel aan zo'n hoge pot. Man wilde wel een hoge pot, die is lang. Daarom in huis een hoge pot en een lage (één boven en één beneden, voor de beelddenkers onder ons )
Zijn ze nog helemaal van de pot gerukt daar bij de wbv .

Maandag bellen !

Succes
Meent iedereen nj serieus dat je daar over gaat bellen?
quote:annavanandelle schreef op 20 september 2015 @ 08:06:

Meent iedereen nj serieus dat je daar over gaat bellen?

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Voordat mij werd gevraagd hoe hoog ik de pot wilde hebben, had ik daar nog nooit overnagedacht. Ik kan me dus voorstellen dat TO ook gewoon zonder kritisch te kijken die nieuwe wc geaccepteerd heeft.
De seniorenpot... verschrikkelijk! Heb er eentje in mijn vorige woning gehad, ik vroeg me altijd af hoe de vorige bewoonster (bejaard en formaatje Hobbit) er op klom.

Ik zou zeker even bellen, want ik herken het, ze zitten echt verschrikkelijk!
quote:annavanandelle schreef op 20 september 2015 @ 08:06:

Meent iedereen nj serieus dat je daar over gaat bellen? Waarom niet? Je mag een extra toilet maar je zou dus geen wensen mogen hebben over de hoogte daarvan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven