Toiletpot
zaterdag 19 september 2015 om 23:47
Hoi, ik kon geen betere titel verzinnen Ik heb recent een extra wc aangevraagd voor mijn woning die ik huur via de woningbouwvereniging. Nu is deze geplaatst, leek allemaal mooi en netjes. Echter kwam ik er nadat de man vertrokken was achter dat er een extra hoge pot is geplaatst Dit was me niet direct opgevallen. Nu zit ik dus met een dilemma. Ik ben 1.60 dus zo'n hoge pot is voor mij niet erg praktisch.. Ik twijfel nu of ik hierover moet bellen met de woningbouw of niet.. Ik gebruik nu een krukje maar dat vind ik ook niet zo fijn. Wat zouden jullie doen?
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
zaterdag 19 september 2015 om 23:56
zondag 20 september 2015 om 00:07
zondag 20 september 2015 om 00:17
Mijn moeder woont in een bejaardenflat en heeft ook een hogere wc.
Ik zal 'm morgen eens serieus uittesten.
Heb er wel vaker opgezeten maar nooit over nagedacht hoe het comfort van zo'n pot is.
Mijn moeder is trouwens een heel klein vrouwtje.
Maar TO, als je je pot niet fijn vind zou ik gewoon bellen
Ik zal 'm morgen eens serieus uittesten.
Heb er wel vaker opgezeten maar nooit over nagedacht hoe het comfort van zo'n pot is.
Mijn moeder is trouwens een heel klein vrouwtje.
Maar TO, als je je pot niet fijn vind zou ik gewoon bellen
zondag 20 september 2015 om 00:23
zondag 20 september 2015 om 00:25
Het krukje is niet bedoeld om op de pot te komen, dat lukt nog wel maar om mijn voeten op te laten rusten voor het geval dat dit onduidelijk was
Ik ga maandag inderdaad maar even bellen, wou alleen even weten of ik dan geen zeur ben
caribic_ wijzigde dit bericht op 20-09-2015 00:26
Reden: Verkeerde smilie
Reden: Verkeerde smilie
% gewijzigd
zondag 20 september 2015 om 00:37
quote:Marjo41 schreef op 20 september 2015 @ 00:32:
Nou om eerlijk te zijn zag ik je door middel van dat krukje op de pot klimmen.
Vandaar mijn vraag hoe hoog die pot wel niet is. Bij nader inzien staat het er ook zo Ik voel me door die pot al een dwerg, maar zo erg is het gelukkig niet
Nou om eerlijk te zijn zag ik je door middel van dat krukje op de pot klimmen.
Vandaar mijn vraag hoe hoog die pot wel niet is. Bij nader inzien staat het er ook zo Ik voel me door die pot al een dwerg, maar zo erg is het gelukkig niet
zondag 20 september 2015 om 06:20
O gruwelijk irritant zo'n grote pot. Krijg je slapende benen en voeten van als je er langer dan twee minuten op zit. Ik ben ook klein en heb een hekel aan zo'n hoge pot. Man wilde wel een hoge pot, die is lang. Daarom in huis een hoge pot en een lage (één boven en één beneden, voor de beelddenkers onder ons )
zondag 20 september 2015 om 08:22
quote:annavanandelle schreef op 20 september 2015 @ 08:06:
Meent iedereen nj serieus dat je daar over gaat bellen?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Voordat mij werd gevraagd hoe hoog ik de pot wilde hebben, had ik daar nog nooit overnagedacht. Ik kan me dus voorstellen dat TO ook gewoon zonder kritisch te kijken die nieuwe wc geaccepteerd heeft.
Meent iedereen nj serieus dat je daar over gaat bellen?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Voordat mij werd gevraagd hoe hoog ik de pot wilde hebben, had ik daar nog nooit overnagedacht. Ik kan me dus voorstellen dat TO ook gewoon zonder kritisch te kijken die nieuwe wc geaccepteerd heeft.