moeder op facebook

26-09-2015 23:48 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
lisa00 wijzigde dit bericht op 28-09-2015 20:24
Reden: privacy
% gewijzigd
Mijn kat heeft over de vloerbedekking gekotst. Net hoor, niet 5 jaar geleden .
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ach ja het werd ook wel weer eens tijd voor een "wat is iedereen hier toch gemeen! Stomme zure gleuven!" topic.

Wel zielig dat je dat niet onder die titel durft te doen. Ach je leest dit dit toch pas over 6 jaar. Dan heb ik deze nick toch niet meer.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Toch, die titel . Ik begrijp er niks van en dat doe ik heus niet expres, begrijp me niet verkeerd.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Wat een onzin...

oude koe uit de sloot "check"
Wanneer je het hier niet leuk vind kun je wellicht beter weg blijven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Berichtje aan mezelf voor over 6 jaar: vergeet het vuilnis niet buiten te zetten.
Stond dit zeikonderwerp ook weer op de agenda voor vandaag? Tof; ik had nog geen plannen
TO, weet je wat mij opvalt bij dit soort topics? Dat de TO alleen reageert op de negatieve reacties en de goed bedoelde reacties compleet negeert. Het lijkt wel of het expres wordt genegeerd zodat het een negatief topic wordt. Hoe zou dat komen? Verveling misschien? Best jammer.
quote:nerdopviva schreef op 27 september 2015 @ 08:25:

TO, weet je wat mij opvalt bij dit soort topics? Dat de TO alleen reageert op de negatieve reacties en de goed bedoelde reacties compleet negeert. Het lijkt wel of het expres wordt genegeerd zodat het een negatief topic wordt. Hoe zou dat komen? Verveling misschien? Best jammer.Deze TO reageert vooralsnog überhaupt niet. Ze heeft alleen twee openingsposten op haar naam.
Ik begrijp dit soort topics niet.

Alsof je als stamgast aan de bar gaat hangen in een kroeg waar de sfeer je niet bevalt.

En dan na jaren de aandacht vragen door op een kruk te klimmen en te roepen dat je het er nooit echt gezellig hebt gevonden.
Jammer TO, je hebt een negatieve openingspost.

Vol negatieve woorden. Ik noem een: nasty, nooit, negatief, verkeerd, expres, jammer

Meid, bekijk het leven eens van de zonnige kant, daar zul je van opknappen

Sterkte
quote:yette schreef op 27 september 2015 @ 08:44:

Ik begrijp dit soort topics niet.

Alsof je als stamgast aan de bar gaat hangen in een kroeg waar de sfeer je niet bevalt.

En dan na jaren de aandacht vragen door op een kruk te klimmen en te roepen dat je het er nooit echt gezellig hebt gevonden.Ha goede vergelijking!
Eens met TO.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
PS: de volgende keer als TO hier terugkomt is haar kind puber...

Ook veel sterkte daarmee
Ik vind het in 2021 ook poepvervelend dat de To niets meer van zich laat horen en ons maar in het luchtledige laat kletsen. Niet jofel.

Edit: En ik weet nu al en ook in 2021, dat Nouschi het met me eens is.
Uhm, TO dat je hier veel meeleest, maar nu (zes jaar later!) pas de reacties op je eigen topic leest is een beetje vreemd. Vooral aangezien alle reacties op dezelfde dag dat jij je topic opende zijn geplaatst en de meerderheid zelfs binnen een uur na plaatsing. Waarom zou je een topic plaatsen, met daarin notabene een oproepje om daarna nooit meer te kijken wat de reacties waren?

En tja, de sfeer niet prettig vinden. Dat kan, maar waarom lees je dan nog mee? Ik heb ook genoeg forums of websites waar ik de sfeer niet prettig vind, niet meer aanklikken, probleem opgelost.

Met de sfeer hier vind ik niks mis, er is wel eens een relletje, tja dat is in het echte leven ook. En elkaar expres verkeerd begrijpen, nee hoor, maar sommige mensen zijn gewoon zeer onduidelijk in het geschreven woord of vergeten een hoop belangrijke details.

En hoe kan je topictitel nou een foutje zijn? Je kan een spelfout maken in een topictitel oké. Maar een zin typen als topictitel en vervolgens een compleet andere OP neerzetten is geen foutje, maar gewoon raar (al zal ik dat dan wel weer verkeerd begrijpen :p)
quote:Cateautje schreef op 27 september 2015 @ 09:21:

Ik vind het in 2021 ook poepvervelend dat de To niets meer van zich laat horen en ons maar in het luchtledige laat kletsen. Niet jofel.

Edit: En ik weet nu al en ook in 2021, dat Nouschi het met me eens is.Klopt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik moet hier gewoon hardop om lachen

Een oproepje plaatsen, niet meer kijken of reageren en dan na 6 jaar een reactie geven omdat de reacties je niet aanstaan
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.

Wie heeft is de zuurste gleuf in Viva land?
quote:_blabla_ schreef op 27 september 2015 @ 09:36:

Uhm, TO dat je hier veel meeleest, maar nu (zes jaar later!) pas de reacties op je eigen topic leest is een beetje vreemd. Vooral aangezien alle reacties op dezelfde dag dat jij je topic opende zijn geplaatst en de meerderheid zelfs binnen een uur na plaatsing. Waarom zou je een topic plaatsen, met daarin notabene een oproepje om daarna nooit meer te kijken wat de reacties waren?

En tja, de sfeer niet prettig vinden. Dat kan, maar waarom lees je dan nog mee? IDat doet ze dan ook niet
Ik heb een gebakje.

Heerlijk topic dit.

Toch fijn, sinds mijn poes weet hoe ze de kast met schuifdeur open moet maken en dat dus ook steeds doet, om vervolgens een knetterirritant geluid te maken met een plastic tasje in die kast.

Het lijkt wel een kind.
Elflet zit over 6 jaar nog aan de popcorn. Tegen die tijd durf ik daardoor dit topic niet meer aan te klikken.
Mensen begrijpen zaken niet 'express' verkeerd. Mensen lezen wat er staat, en als een TO express een topic onleesbaar zet of mensen op het verkeerde been wil zetten, en niet eens de moeite neemt om, laten we zeggen, binnen een jaar een keer terugkomt om de reacties te gaan lezen, dan krijg je dat... Ik vind dat soort TO's gruwelijk onbeschoft.

"He, ik zoek een playdate! Overigens, ik kom niet terug om jullie reacties te lezen hoor"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven