Voorpraat
woensdag 30 september 2015 om 21:09
Omdat er op het Napraattopic soms irritatie is vanwege onderwerpen die worden voorbesproken, nu dan toch ook maar een Voorpraattopic.
Dus: wat ga je eten?
Waar ga je posten?
Over alles wat nog in het verschiet ligt kun je hier posten.
Dus: wat ga je eten?
Waar ga je posten?
Over alles wat nog in het verschiet ligt kun je hier posten.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 1 oktober 2015 om 17:45
donderdag 1 oktober 2015 om 18:02
quote:Moiren_ schreef op 01 oktober 2015 @ 17:51:
Is de witlof gratis vandaag?
Al kreeg ik geld toe..............
Mijn kinderen lusten ook geen witlof.
Denken ze, want ze hebben het nog nooit gegeten.
Jammer eigenlijk, dat je dingen die je ouders niet lekker vinden als kind gewoon niet leert eten.
Is de witlof gratis vandaag?
Jammer eigenlijk, dat je dingen die je ouders niet lekker vinden als kind gewoon niet leert eten.
donderdag 1 oktober 2015 om 18:05
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 oktober 2015 @ 18:04:
Morgen spitskoolstamp met appel en speklapjes (de aardappelen moeten op) en overmorgen witlof . Niet met ham en kaas uit de oven, maar als salade. Moet ik nog wel even iets verzinnen voor man, want die blieft geen witlof.
Ik ben al blij dat ik weet wat we vandaag eten.
Voor morgen heb ik nog geen idee.
Morgen spitskoolstamp met appel en speklapjes (de aardappelen moeten op) en overmorgen witlof . Niet met ham en kaas uit de oven, maar als salade. Moet ik nog wel even iets verzinnen voor man, want die blieft geen witlof.
Voor morgen heb ik nog geen idee.
donderdag 1 oktober 2015 om 18:08
quote:Solomio schreef op 01 oktober 2015 @ 18:05:
[...]
Voor morgen heb ik nog geen idee.Ik vind het altijd leuk om te verzinnen wat we zullen eten. En het is in ons geval handig ook, want ik werk overdag en man doet de boodschappen, en als het aan hem ligt eten we elke dag sperziebonen uit blik met nepkrieltjes van de euroshopper en een slavink .
[...]
Voor morgen heb ik nog geen idee.Ik vind het altijd leuk om te verzinnen wat we zullen eten. En het is in ons geval handig ook, want ik werk overdag en man doet de boodschappen, en als het aan hem ligt eten we elke dag sperziebonen uit blik met nepkrieltjes van de euroshopper en een slavink .
donderdag 1 oktober 2015 om 18:12
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 oktober 2015 @ 18:08:
[...]
Ik vind het altijd leuk om te verzinnen wat we zullen eten. En het is in ons geval handig ook, want ik werk overdag en man doet de boodschappen, en als het aan hem ligt eten we elke dag sperziebonen uit blik met nepkrieltjes van de euroshopper en een slavink .Ik hartje jouw man.
[...]
Ik vind het altijd leuk om te verzinnen wat we zullen eten. En het is in ons geval handig ook, want ik werk overdag en man doet de boodschappen, en als het aan hem ligt eten we elke dag sperziebonen uit blik met nepkrieltjes van de euroshopper en een slavink .Ik hartje jouw man.
donderdag 1 oktober 2015 om 18:12
quote:Solomio schreef op 01 oktober 2015 @ 18:02:
[...]
Jammer eigenlijk, dat je dingen die je ouders niet lekker vinden als kind gewoon niet leert eten.Zo vind ik spruitjes niet lekker, maar mijn zoon at het vroeger gewoon bij opa en oma. Wat ik niet lekker vond kreeg hij daar te eten.
[...]
Jammer eigenlijk, dat je dingen die je ouders niet lekker vinden als kind gewoon niet leert eten.Zo vind ik spruitjes niet lekker, maar mijn zoon at het vroeger gewoon bij opa en oma. Wat ik niet lekker vond kreeg hij daar te eten.
donderdag 1 oktober 2015 om 22:32
donderdag 1 oktober 2015 om 22:44
donderdag 1 oktober 2015 om 22:47
quote:AllyMcBeal schreef op 01 oktober 2015 @ 22:44:
[...]
Misschien is een topic zonder opgelegde regels wel wat voor je Ik denk dat ik dan niks durf te posten. Bang dat ik me toch aan een regel houd, terwijl dat daar dan niet mag.
[...]
Misschien is een topic zonder opgelegde regels wel wat voor je Ik denk dat ik dan niks durf te posten. Bang dat ik me toch aan een regel houd, terwijl dat daar dan niet mag.