Reis naar cherso

07-10-2015 19:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik zit met een probleempje. Heb perongeluk 3 kamers geboekt in cherso toen ik op booking.com aan het kijken was naar een reis voor mij en mijn vriendinnen. Deze 3 kamers zijn geschikt voor maximaal 12 mensen. Zou je dit kunnen doorverkopen? Het is van 27 mei tot 2 juni. Zelf hebben ik en mijn vriendinnen bedacht om iets anders te gaan doen, maar door mijn domme gedrag had ik de voorwaarden verkeerd gelezen en zit ik nu dus met die 3 kamers. Als er jongeren toch op examenreis gaan naar Cherso, ga ik er vanuit dat ik deze kamers misschien kan doorverkopen. Iemand ideeën hoe ik dit kan doen? xx
Ik dacht altijd dat je booking.com heel makkelijk kon opzeggen. Volgens een vriend de dag van aankomst nog (al zou ik het in dit geval eerder proberen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bij booking.com kun je toch gewoon gratis annuleren?

En wil je niet wat meer privacy op je kamer dan te moeten delen?
Shoot first, ask questions later!
Annuleren is geen optie?

Hoe heb je dat trouwens gedaan, per ongeluk geboekt. Moet je geen creditcard gegevens opgeven?
quote:hoelahoepla schreef op 07 oktober 2015 @ 19:24:

Annuleren is geen optie?

Hoe heb je dat trouwens gedaan, per ongeluk geboekt. Moet je geen creditcard gegevens opgeven?Precies dit. Onmogelijk dat dit per ongeluk gaat.
Bij boeking kun je meestal annuleren. Door verkopen is lastig want het staat op jouw naam. Bel anders eerst eens met booking.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat gek dat je dat per ongeluk doet.
Vaak kun je annuleren en ik vraag mij ook af hoe je het per ongeluk kunt doen want per boeking moet je nog gegevens invullen en krijg je een mail.
Je hebt 2 opties:

- Of je boekt met annuleringmogelijkheden

- of je boekt en geld wordt direct afgeschreven en niet te annuleren (wel goedkoper)

Maar bij het laatste moet je een creditcard opgeven. Ik mag toch hopen dat je voordat je alles invult je controleert wat voor bedrag er wordt afgeschreven????? Verder moet je handmatig aantal kamers aanklikken..
Ik snap wel hoe dat kan gebeuren, ik heb het zelf gehad bij Airbnb. Ik boek daar vaker, net als bij Booking, dus bij beiden heb ik een account en hoef ik niet steeds alles in te vullen. De meeste hotels op Booking en veel verblijven op Airbnb zijn te annuleren, maar lang niet allemaal. Op Airbnb heb je dan ook nog dat sommigen ipv een knop om te informeren naar de mogelijkheid een knop hebben die directe beschikbaarheid heet, maar dus direct boeken is. En dus had ik, na een middag zoeken, klikken en opties bewaren zo maar, patsboem, voor bijna 1000 euro een appartement geboekt. probleem was niet enorm, want we gingen toch, maar ik was wel op zoek naar iets goedkopers. Achteraf was het prima, maar ik was wel even in paniek, want ik had ook nog geen vluchten, was echt in de 'stel-dat-we-naar-verweggistan-gaan' modus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven