afscheid stage
dinsdag 13 oktober 2015 om 08:06
dinsdag 13 oktober 2015 om 08:23
Ik heb niet zozeer moeite met afscheid nemen, maar ik huil wel snel.
Wat ik vaak doe is een heel stom woord in mijn hoofd nemen en dat herhaal ik op het moment dat ik tranen op voel komen in mijn hoofd. Bijvoorbeeld: Banaanbanaanbanaan.
Verder haal ik dan eens goed adem en ga ik even bewust in een sterke houding staan. Rechtop, schouders naar achteren, hoofd omhoog.
Dit zijn dingen die voor mij helpen.
Succes vandaag
Wat ik vaak doe is een heel stom woord in mijn hoofd nemen en dat herhaal ik op het moment dat ik tranen op voel komen in mijn hoofd. Bijvoorbeeld: Banaanbanaanbanaan.
Verder haal ik dan eens goed adem en ga ik even bewust in een sterke houding staan. Rechtop, schouders naar achteren, hoofd omhoog.
Dit zijn dingen die voor mij helpen.
Succes vandaag
dinsdag 13 oktober 2015 om 09:19
Denk aan iets lolligs wat je hebt meegemaakt op je stageadres en deel dat met anderen, even samen lachen breekt wellicht de spanning.
En bedenk: een paar tranen is helemaal niet erg. Doe er zelf maar een beetje luchtig over 'O, dat ben ik weer, huilen terwijl het hier juist zo leuk was.'
Succes vandaag!
En bedenk: een paar tranen is helemaal niet erg. Doe er zelf maar een beetje luchtig over 'O, dat ben ik weer, huilen terwijl het hier juist zo leuk was.'
Succes vandaag!
Alleen kalmte kan ons redden.