Ellendig leven

20-10-2015 14:30 152 berichten
Sinds ik gestopt ben met werken (Gastouder) weet ik het niet meer de muren komen op mij af ik kan niet meer vluchten voor mezelf ik ben oververmoeid maar toch ben ik snachts wakker en loop ik te piekkeren. Ik ben boos ik ben verdrietig ik ben vooral moe van alles on me heen en van mezelf. Mijn vriend trekt het niet en die is terug gegaan naar zijn huis gisteravond nadat ik de zoveelste keer kwaad ben geweest ik voel me vooral eenzaam en verdrietig en hoe kan dit nou mij overkomen ik heb oxazepam gekregen het helpt niet ik word er alleen duf van maar mijn angst gaat niet weg er speelt zoveel

Gessprekken met ggz werkt ook niet

Mijn vader die elk moment dood kan gaan trauma's een klote stiefmoeder erfenis gezeik relatie hoogspanning gezeik met bewindvoerder hier op het forum heb ik ook al geen vriendjes gezeik vraagouders gastouderbureau die het niet goed hebben overgenomen ouders van de kinderen die boos op mij zijn mijn moeder die ik mis.

Hoeve ellende moet een mens mee maken? Ik wil rust ik wil een gelukkig leven ik wil kinderen ik wil een normaal mens zijn.

Is dat teveel gevraagd?
quote:Thuismoeder schreef op 20 oktober 2015 @ 14:49:

Serieuze vraag: zou jij met iemand als jezelf een relatie willen hebben? Je vriend of ex is niet verantwoordelijk voor jou geluk, dat ben jij zelf. Ik kan me echt voorstellen dat je vriend er klaar mee is, zoveel negativiteit.Nee ik zou het niet willen teveel ellende. Ik snap mijn vriend ook wel misschien is het beter dat we tijdelijk niet samen in 1 huis wonen.
Dit forum moet je mijden denk ik. Ga anders eens kijken op een lotgenoten forum. Daar is de stemming vaak veel vriendelijker.

Hier posten gaat jou niet goed doen.

Sterkte.

Ik hoop dat je zal nu je naar een leuker leven voor je brengt. Goed dat je hulp hebt gezocht.

Dat is in het begin gewoon loodzwaar.
Dit gaat niet om weken dit gaat om jaren ik zit al 6 jaar in therapie emdr gehad groeps sessies gehad ik ben weer bij terug af
Alle reacties Link kopieren
Lopen lopen lopen...

Hiermee maak je je hoofd leeg en kun je even wat meer rust zoeken...

Dit is onder andere een advies van een psycholoog..Natuurlijk is er veel meer nodig dan alleen lopen..
En soms duurt het 10 jaar, en dan nog heb je slechte momenten. En dat is niet erg, zolang je er niet in blijft hangen.

Ik denk dat jou grootste trigger je zelfmedelijden is.
quote:Thuismoeder schreef op 20 oktober 2015 @ 15:09:

En soms duurt het 10 jaar, en dan nog heb je slechte momenten. En dat is niet erg, zolang je er niet in blijft hangen.

Ik denk dat jou grootste trigger je zelfmedelijden is.Eens. Dit ga je eerst moeten afleren.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ga je nou echt schermen met je stervende vader Tas? Volgens mij heb je hem een zeer akelige pijnlijke dood toegewenst. En het nu gebruiken voor je eigen zieligheidslijstje? Ga een hobby zoeken, eentje zonder levende wezens graag. Sporten ofzo. Minder tijd op het forum doorbrengen.
quote:nessemeisje schreef op 20 oktober 2015 @ 15:11:

Ga je nou echt schermen met je stervende vader Tas? Volgens mij heb je hem een zeer akelige pijnlijke dood toegewenst. En het nu gebruiken voor je eigen zieligheidslijstje? Ga een hobby zoeken, eentje zonder levende wezens graag. Sporten ofzo. Minder tijd op het forum doorbrengen.Dit dus.
quote:Ttas28 schreef op 20 oktober 2015 @ 15:04:

Dit gaat niet om weken dit gaat om jaren ik zit al 6 jaar in therapie emdr gehad groeps sessies gehad ik ben weer bij terug af

Zo kan dat soms voelen. Misschien zoek je het verkeerde of heb je een doel dat niet bij je mogelijkheden past. Bespreek dat eens met je therapeut.

En soms kan een oorzaak bij iets anders liggen. Ik ben bijv anders gaan eten en dat heeft heel veel invloed op mijn stabiliteit.

Verder geef je aan dat je slecht slaapt. Daar kun je zelf ook dingen aan doen, google op slaaphygiene bijv.

Ik weet niet wat je internetgewoontes zijn maar vriendjes hier zoeken geeft geen rust, integendeel. Rustig een paar uur voordat je gaat slapen geen tv en internet levert bijv echt rust op.

Je denkt dat dat afleiding is ivm je andere problemen maar het zorgt juist voor meer onrust, ook fysiek gezien. Wandelen is dan bijv beter of een boek lezen.

Dat soort dingen.

Therapie is maar een stukje, je moet echt heel veel zelf doen en dat is gewoon k#t.
quote:B1988 schreef op 20 oktober 2015 @ 15:08:

Lopen lopen lopen...

Hiermee maak je je hoofd leeg en kun je even wat meer rust zoeken...

Dit is onder andere een advies van een psycholoog..Natuurlijk is er veel meer nodig dan alleen lopen..Maar dat is een goede start! Echt!
quote:Ttas28 schreef op 20 oktober 2015 @ 15:04:

Dit gaat niet om weken dit gaat om jaren ik zit al 6 jaar in therapie emdr gehad groeps sessies gehad ik ben weer bij terug afAls zes jaar therapie je niets heeft opgeleverd, was het dan wel de juiste therapie? Of ga jij naar de therapie en steek je bij het afscheid na een sessie een spreekwoordelijke middelvinger op?
Volgens mij spendeer je ook echt teveel tijd op dit forum... Je post heel veel nieuwe topics... en bent er bijna constant aanwezig...

Zoek hobby's, bouw een sociaal leven op en maak iets van je leven, we hebben allemaal maar 1 kans... Op dit forum ga je het niet vinden.
quote:nessemeisje schreef op 20 oktober 2015 @ 15:11:

Ga je nou echt schermen met je stervende vader Tas? Volgens mij heb je hem een zeer akelige pijnlijke dood toegewenst. En het nu gebruiken voor je eigen zieligheidslijstje? Ga een hobby zoeken, eentje zonder levende wezens graag. Sporten ofzo. Minder tijd op het forum doorbrengen.

Als je emotioneel bent zeg je verkeerde dingen.

Volgens jou mag ik het niet erg vinden dat mijn vader doodgaat?
quote:Jc2 schreef op 20 oktober 2015 @ 15:15:

Volgens mij spendeer je ook echt teveel tijd op dit forum... Je post heel veel nieuwe topics... en bent er bijna constant aanwezig...

Zoek hobby's, bouw een sociaal leven op en maak iets van je leven, we hebben allemaal maar 1 kans... Op dit forum ga je het niet vinden.Ik hen geen sociaal leven.
quote:Ttas28 schreef op 20 oktober 2015 @ 15:17:

[...]

Dit gaat je echt niet helpen Tas.

Ga hier weg, richt je op jezelf en je behandeling, zoek goede afleiding (tips zijn al gegeven).
Zucht...

[...]

Ik hen geen sociaal leven.Dan creëer je er eentje.
Dan bouw je een sociaal leven op. Mensen bellen echt niet zomaar bij je aan: " hoi tas, ik ben pietje, zullen we vriendjes worden?"
quote:Ttas28 schreef op 20 oktober 2015 @ 14:58:

Iedereen werk je aan jezelf nou ben ik mee bezigzie nig geen verschilDat kan ook niet na twee dagen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

[...]

Ik hen geen sociaal leven.Natuurlijk niet! Slim ook. Dan blijf je gegarandeerd ongelukkig, en kan je lekker de zielenpoot blijven uithangen. Stel je namelijk voor dat je een leuk leven krijgt en mensen dan geen meelij meer zouden hebben. Dat kan je inderdaad niet laten gebeuren!

[...]

Ik hen geen sociaal leven.Zoek er dan één... Op elk potje...

[...]

Dat zegt nessemeisje helemaal niet.

Goede tips worden hier gegeven. Ik hoop dat je iets mee kan en dat je het voor elkaar gaat krijgen om hier stapje voor stapje uit te komen.
Tjezus, wat vals
Wat me ook opvalt:

Jouw OP is 1 grote klaagzang.

Nergens vraag je om tips of raad.

[...]

Volgens jou mag ik het niet erg vinden dat mijn vader doodgaat?Mag je best vinden, het is jouw leven en jouw vader. Alleen hang niet de rouwende dochter uit, want je hebt meerdere keren geschreven dat je je vader haat. Maar wel handig voor je zelfmedelijden-bingokaart. Sommige mensen kicken op drama. Die zetten zelfs het overlijden van de kat van de buurvrouw op hun lijstje.
quote:nessemeisje schreef op 20 oktober 2015 @ 15:26:

[...]

Die zetten zelfs het overlijden van de kat van de buurvrouw op hun lijstje.heb ik ook ooit meegemaakt... is echt niet grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven