Stedentrip in december
woensdag 21 oktober 2015 om 16:00
Hallo!
Ik wil samen met mijn vriend het tweede weekend van december een stedentrip doen. We zijn een jong stel(23 en 26) en willen graag wat te zien hebben!
Mijn voorkeur gaat uit naar een plek waar de temperatuur niet lager is dan hier (liever hoger).
Hebben jullie tips waar naar toe te gaan? En zo ja, wat is daar te doen?
Ik wil samen met mijn vriend het tweede weekend van december een stedentrip doen. We zijn een jong stel(23 en 26) en willen graag wat te zien hebben!
Mijn voorkeur gaat uit naar een plek waar de temperatuur niet lager is dan hier (liever hoger).
Hebben jullie tips waar naar toe te gaan? En zo ja, wat is daar te doen?
woensdag 21 oktober 2015 om 16:06
woensdag 21 oktober 2015 om 17:59
Als je het echt niet weet : https://srprs.me/
woensdag 21 oktober 2015 om 18:29
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 21 oktober 2015 @ 16:04:
Wat zoek je precies? Winkels, Kerstmarkten, kunst, cultuur, uitgaansleven, geschiedenis?
Ik zou gaan voor Berlijn. Die stad heeft alles.
Ja Berlijn is supergaaf.
Maar die twee keren dat ik er in de winter was, was het wel heel koud, de ene keer min 11, de andere keer met een pak sneeuw ook (weet temperatuur niet meer maar de sneeuw bleef liggen). Maar als je je erop kleedt is het echt een toffe stad met veel te doen, zelfs 5 dagen zijn amper genoeg om een eerste proefje te krijgen.
Wat zoek je precies? Winkels, Kerstmarkten, kunst, cultuur, uitgaansleven, geschiedenis?
Ik zou gaan voor Berlijn. Die stad heeft alles.
Ja Berlijn is supergaaf.
Maar die twee keren dat ik er in de winter was, was het wel heel koud, de ene keer min 11, de andere keer met een pak sneeuw ook (weet temperatuur niet meer maar de sneeuw bleef liggen). Maar als je je erop kleedt is het echt een toffe stad met veel te doen, zelfs 5 dagen zijn amper genoeg om een eerste proefje te krijgen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
woensdag 21 oktober 2015 om 21:31