Half/eind juni 2016 uitgerekend
zondag 11 oktober 2015 om 17:31
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo
D-ladies
Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
D-ladies
Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
vrijdag 6 november 2015 om 11:11
Hoe is het verder met iedereen? Hoe was de echo Rosa?
Ik heb inderdaad toch maar vast een afspraak gemaakt voor de volgende echo! Ze zei alleen dat als je de combinatietest wilt doen, je nog een aparte echo krijgt? Kunnen ze dat niet meteen met de termijnecho doen dan?
De Glow Nurture app is inderdaad leuk he! Iedere dag lees je over de ontwikkeling en je kunt zelf ook het e.e.a. bijhouden. Ik heb mezelf een eerste cadeautje gedaan: een 9 maanden dagboek. Ben benieuwd of ik hem echt wekelijks ga bijhouden! Het lijkt me wel leuk om dat later terug te zien dus ga mijn best doen.
Verder gaat het hier wel goed. Ben de afgelopen dagen wel een stuk misselijker weer.. Dat mag van mij wel wegblijven. En de moeheid is ook niet altijd leuk (vooral voor vriend niet als ik weer eens om 9 uur naar bed ga..)
Ik heb inderdaad toch maar vast een afspraak gemaakt voor de volgende echo! Ze zei alleen dat als je de combinatietest wilt doen, je nog een aparte echo krijgt? Kunnen ze dat niet meteen met de termijnecho doen dan?
De Glow Nurture app is inderdaad leuk he! Iedere dag lees je over de ontwikkeling en je kunt zelf ook het e.e.a. bijhouden. Ik heb mezelf een eerste cadeautje gedaan: een 9 maanden dagboek. Ben benieuwd of ik hem echt wekelijks ga bijhouden! Het lijkt me wel leuk om dat later terug te zien dus ga mijn best doen.
Verder gaat het hier wel goed. Ben de afgelopen dagen wel een stuk misselijker weer.. Dat mag van mij wel wegblijven. En de moeheid is ook niet altijd leuk (vooral voor vriend niet als ik weer eens om 9 uur naar bed ga..)
vrijdag 6 november 2015 om 11:37
Gefeliciteerd Leonita!
Pa vo, die vermoeidheid is balen hè. Ik val .s middags zo inslaap als ik zit. Gisteren zelfs bij mijn moeder thuis.
Men zegt dat ik er ook vermoeid uitzie en wat witjes. Hakt er toch in zo met een kleuter op school, peuter en huishouden. Even doorbijten, maarja straks met de gebroken nachten ben ik ook moe. Maar dan heb ik een kleine baby
in mijn armen en ben ik niet meer zo misselijk.
Hier helpt trouwens in de ochtend toegeven aan de misselijkheid en eruit als dat moet. Dan wassen, eten en kop koffie en de rest an de dag opletten bij elk signaal gauw er wat in. Kaakjes, soepstengels etc. Voorheen was het negeren het gevolg de hele dag het dwars te hebben zitten.
Puisten, bah ik heb puisten boehoe. Ook vette haren
Pa vo, die vermoeidheid is balen hè. Ik val .s middags zo inslaap als ik zit. Gisteren zelfs bij mijn moeder thuis.
Men zegt dat ik er ook vermoeid uitzie en wat witjes. Hakt er toch in zo met een kleuter op school, peuter en huishouden. Even doorbijten, maarja straks met de gebroken nachten ben ik ook moe. Maar dan heb ik een kleine baby
Hier helpt trouwens in de ochtend toegeven aan de misselijkheid en eruit als dat moet. Dan wassen, eten en kop koffie en de rest an de dag opletten bij elk signaal gauw er wat in. Kaakjes, soepstengels etc. Voorheen was het negeren het gevolg de hele dag het dwars te hebben zitten.
Puisten, bah ik heb puisten boehoe. Ook vette haren
vrijdag 6 november 2015 om 13:44
Puistjes, ja en mn mond zit vol koortsuitslag. Voel me ontzettend lelijk. De vorige zwangerschap had ik veel last van puistjes op mn rug, echt niet charmant met open topjes in de zomer.. sjonge jonge waar begin ik weer aan :p maar het is het waard hoor dames, moeder zijn is het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt (maar ook het moeilijkste). Net vriendlief naar de winkel gestuurd voor allerlei dingen waar ik zin in heb, benieuwd wat ik er straks van binnenkrijg. Weer ontzettend misselijk met vlagen vandaag.
vrijdag 6 november 2015 om 15:59
Pink, hoe is het inmiddels met je, nog steeds roze/bloedverlies? Geloof dat je vandaag je intake had, heeft de vk je nog iets van gerust kunnen stellen, of wordt het echt woensdag afwachten? Duim nog steeds met je mee hoor!
Hier gelukkig geen slechte huid, maar die buik zeg! Vandaag 7 wk, maar die ga ik echt niet nog 6 wk kunnen verstoppen hoor! Gaan het dit weekend aan de ouders en schoonouders vertellen, met ingelijst echofotootje. Heel benieuwd hoe zo reageren en of ze überhaupt al iets doorhadden...
Hier gelukkig geen slechte huid, maar die buik zeg! Vandaag 7 wk, maar die ga ik echt niet nog 6 wk kunnen verstoppen hoor! Gaan het dit weekend aan de ouders en schoonouders vertellen, met ingelijst echofotootje. Heel benieuwd hoe zo reageren en of ze überhaupt al iets doorhadden...
vrijdag 6 november 2015 om 18:11
Vandaag idd intake bij VK. Heel vreemd om een intake te doen en al die vragen te beantwoorden als je niet eens weet of het van binnen allemaal wel goed zit.
De VK zei dat het alle kanten op kan.
Dus moet echt afwachten tot woensdag. Ze had nog wel geprobeerd om de echo naar maandag te verplaatsten, maar dat kon echt niet. Het zat echt vol.
Gisteren dacht ik dat het roze slijm was opgehouden. Maar vanmorgen was het toch weer volop aanwezig.
Is het al woensdag??
Fijn dat er weer goede echo's zijn!!
De VK zei dat het alle kanten op kan.
Dus moet echt afwachten tot woensdag. Ze had nog wel geprobeerd om de echo naar maandag te verplaatsten, maar dat kon echt niet. Het zat echt vol.
Gisteren dacht ik dat het roze slijm was opgehouden. Maar vanmorgen was het toch weer volop aanwezig.
Is het al woensdag??
Fijn dat er weer goede echo's zijn!!
zaterdag 7 november 2015 om 07:51
Pink-t ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is. Hoe laat moet je woensdag?
TucTuc het blijft schrikken hé als je iets bruin verlies hebt. Ik vind het elke keer nog steeds spannend om af te vegen.
Al heb ik sinds de behandeling voor de infectie geen roze afscheiding meer gehad.
Wij zitten midden in een verhuizing, dat valt me helaas erg tegen. Door de misselijkheid en vermoeidheid kan ik bijna niets extra's opbrengen. De dagen bestaan grotendeels uit werken en slapen.
Aan de andere kant heb ik constant een verliefd gevoel, ben er zoooooo blij mee.
23 november heb ik weer een echo
Wat fijn alle kloppende hartjes!!
DLadies ik ben ook benieuwd of jou gevoel klopt over een tweeling..
TucTuc het blijft schrikken hé als je iets bruin verlies hebt. Ik vind het elke keer nog steeds spannend om af te vegen.
Al heb ik sinds de behandeling voor de infectie geen roze afscheiding meer gehad.
Wij zitten midden in een verhuizing, dat valt me helaas erg tegen. Door de misselijkheid en vermoeidheid kan ik bijna niets extra's opbrengen. De dagen bestaan grotendeels uit werken en slapen.
Aan de andere kant heb ik constant een verliefd gevoel, ben er zoooooo blij mee.
23 november heb ik weer een echo
Wat fijn alle kloppende hartjes!!
DLadies ik ben ook benieuwd of jou gevoel klopt over een tweeling..
zaterdag 7 november 2015 om 08:43
Hier weer een beetje stress. Bij de echo bijna 2 weken terug zag de echoscopiste nog bloed zitten op de weg naar buiten. Eergister avond had ik een beetje donkerbruine afscheiding. Gisteren heel de dag bruinverlies met afvegen en soms een sliertje. Ik hoop dat alles te maken heeft met het oude bloed wat er nog te zien was op de echo. Ben blij als het maandag 15 uur is en ik mijn echo krijg
Positief blijven
zaterdag 7 november 2015 om 18:58
zaterdag 7 november 2015 om 20:34
Nou las vanmiddag dat bruin bloed niet heel oud hoef te zijn. De eiwitten breken al snel af ofzo en met paar uurtjes is het dan al bruin. Ook heeft te maken met waar het zit en hoe het je lijf uit loopt. Als je het in de avond krijgt en de hele tijd ligt en met de ochtend komt het er dan pas uit dan is het bedrog.
Maar ik zoek niet meer want je leest alleen maar de erge dingen .
Beau, pittig een verhuizing nu. Hopelijk ben je er gauw doorheen.
D Ladies ook soms verlies dus. Het gebeurd dus bij veel dames
Is het bij jullie dan een veeg met afvegen of ook gedurende de dag in je slip?
Ik had gisteravond een veeg In mijn slip. Vandaag heel licht met afvegen. Raar hoor
Ben nu 9.2 weken en nu komt het ineens
Als het meer wordt bel ik de vk even en anders sowieso maandag even om uitleg en advies.
Maar ik zoek niet meer want je leest alleen maar de erge dingen .
Beau, pittig een verhuizing nu. Hopelijk ben je er gauw doorheen.
D Ladies ook soms verlies dus. Het gebeurd dus bij veel dames
Is het bij jullie dan een veeg met afvegen of ook gedurende de dag in je slip?
Ik had gisteravond een veeg In mijn slip. Vandaag heel licht met afvegen. Raar hoor
Ben nu 9.2 weken en nu komt het ineens
Als het meer wordt bel ik de vk even en anders sowieso maandag even om uitleg en advies.
zaterdag 7 november 2015 om 20:52
Tuctuc het bruinverlies was hier alleen met afvegen maar wel heel de dag. Gisteren avond niets meer en vanmiddag rond 12 uur ineens bloedverlies rood met slijm. Klinkt lekker. Hier dus erg depri vandaag en kan niet wachten tot maandag. Het zet ook niet door dus ik kan er niets mee behalve wachten.
Positief blijven
zaterdag 7 november 2015 om 22:45
Heel leuk om zwanger te zijn maar soms ook zo spannend hé.
Erg vervelend, maar eigenlijk ook wel bijzonder dat veel van ons wel eens bruin/roze verlies heeft. Het komt dus wel veel voor.
Volgens de verloskundige moest ik me geen zorgen maken als het bij een klein beetje blijft.
Sterkte dames en ik hoop dat we deze week weer meer kloppende hartjes erbij krijgen!!
Erg vervelend, maar eigenlijk ook wel bijzonder dat veel van ons wel eens bruin/roze verlies heeft. Het komt dus wel veel voor.
Volgens de verloskundige moest ik me geen zorgen maken als het bij een klein beetje blijft.
Sterkte dames en ik hoop dat we deze week weer meer kloppende hartjes erbij krijgen!!