Veel pijn

07-11-2015 23:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga naar juridisch loket maar tot die tijd weet iemand of ik kans maak mijn dochter te zien heb er veel verdriet van.

Ze is 14 maanden oud. Heb haar nu al 4 maanden niet gezien. Als ik aan de deur kom doet moeder gewoon niet open. Kan ze niet bereiken verder. Heb niks gedaan behalve wou niet samenwonen met de moeder. We hadden drie jaar een uit/aan relatie maar nooit samengewoond. Toen tijdens zwangerschap zei ik van als de baby er is kunnen we wel samen wonen maar ze bleef raar doen met haar buien dus zag samenwonen niet zitten, werd vaak op straat gegooid als ik daar weekend was na ruzie. Ze zei van pas als we samenwonen mag je haar erkennen. Ik bleef samenwonen uitstellen want bang voor haar buien, nu kon ik nog vluchten naar eigen huis Dus op een dag zei ze van je hebt me voorgelogen en beloofd samen te wonen en dat doe je niet dus je kunt nu weg gaan en je mag onze dochter nooit meer zien. Ik heb mijn spullen gepakt dacht is weer een borderline moment ze neemt contact op maar sinds die dag zero contact. Doet me veel pijn.
Ja dat was een goed idee, een kind op de wereld zetten. Bezint eer gij begint enzo.
Gewoon doorgaan in je andere topic.
Als biologische vader heb je recht op omgang met je kind. Ook als je het niet erkend hebt. Er moet wel een persoonlijke band zijn tussen jou en je kind. Als je alleen de verwekker bent maak je weinig kans. Ik zou zeker met een advocaat gaan praten.
Advocaat- rechter. Sterkte.
Denk dat je de meeste kans hebt om je kind te zien als je per maand een bedrag aan haar betaalt en in ruil daarvoor een paar keer per maand een wandelingetje mag maken met je kind. Dus dat zou haar kunnen verleiden. En vriendelijk blijven. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind het echt schandalig al die vrouwen die denken alleenrecht te hebben op het kind. Je hoort het gewoon zo vaak. Het kind heeft ook gewoon recht op zijn of haar vader.

Volgens mij is er ook een bepaalde bond waarbij je je aan kunt sluiten TO.
Inderdaad vriendelijk en rustig blijven dat is het enige advies wat ik je kan geven..

ik vind het altijd verschrikkelijk als er een kindje bij komt kijken en het zit niet goed tussen de ouders..

het kind heeft recht op de moeder en op de vader..

Mensen moeten is meer aan het kind zelf denken als aan hunzelf,,
Neem anders een kijkje op dit forum
Wat erg! Zet je trots opzij en probeer afspraken te maken met de moeder. Betaal alimentatie en als ze dit niet accepteert zet je het op een spaarrekening voor later.

Wat jammer dat jullie steeds ruzie maken. Ligt dat echt aan de moeder of ben jij zelf ook moeilijk in de omgang?
quote:dadelduifje schreef op 08 november 2015 @ 00:31:

Neem anders een kijkje op dit forum

bedankt

vriendelijk rustig blijven en proberen te praten heeft allemaal geen zin helaas.
heb ook al voorgesteld maandelijks te betalen maar dat wil ze ook niet. Ik mag gewoon geen contact opnemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven