Account anonimiseren

09-11-2015 18:54 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva,

Nadat ik mijn account had laten anonimiseren kon ik opeens niet meer op het forum komen en inloggen ging ookal niet. Heb een ander account aangemaakt en nu kan ik weer forummen, maar wou deze bug alsnog even melden.

Groetjes.
Oh ja die bug had ik ook nadat ik mijn vorige nick aan de wilgen hing. Ik kon niet meer meelezen, niks meer. Uitloggen zou moeten helpen, maar dat ging dus ook niet. Het is wel een goeie truuk om de mensen aan te sporen toch maar weer een nieuw account aan te maken .

Even een andere browser aantrappen helpt trouwens ook wel, in mijn geval tenminste.
Is dat een bug dan?
Hoezo bug? Als je je account laat anonimiseren is het toch logisch dat je niet kunt inloggen?
Als je je account laat anonimiseren heffen ze je accountnaam op en vervangen die door een generieke naam, logisch dat je dan niet meer kunt inloggen toch?
Dat is geen bug. Als je anoniem bent kan je ook niet meer forummen, dat is toch logisch?
Uh, dat is het doel van anonimiseren. Jij hebt het licht ook niet uitgevonden zeg.
quote:dolfje schreef op 09 november 2015 @ 19:00:

Hoezo bug? Als je je account laat anonimiseren is het toch logisch dat je niet kunt inloggen?Ze bedoelt uitloggen. Denk ik.
Nee, ze bedoeld denk ik dat ze helemaal niet meer op het forum kan komen.

Dus ook niet gewoon lezen.
quote:Moiren_ schreef op 09 november 2015 @ 19:01:

Uh, dat is het doel van anonimiseren. Jij hebt het licht ook niet uitgevonden zeg.Dat je meteen ook niet meer mee mag lezen ?
Duh?! Anoniem kan niet meer lezen dan, of reageren als 'anoniem123456789??
Raar want ik kan gewoon altijd lezen ook als ik niet ingelogd ben.

Net nog getest met een andere browser.
Ja maar als je vraagt om geanonimiseerd te worden krijgen we ook je nieuwe Nick te zien in het mod topic. Lekker anoniem. Zo zou ik Tas zo herkennen. De datum staat er oa in. 😁
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 09 november 2015 @ 19:04:

Ja maar als je vraagt om geanonimiseerd te worden krijgen we ook je nieuwe Nick te zien in het mod topic. Lekker anoniem. Zo zou ik Tas zo herkennen. De datum staat er oa in. 😁Hier zit wel wat in.
Is Tas weer weg?

Sorry voor oftopic.
Tas weg?
quote:dolfje schreef op 09 november 2015 @ 19:04:

Raar want ik kan gewoon altijd lezen ook als ik niet ingelogd ben.

Net nog getest met een andere browser.

Ja dat kan ik ook, maar nadat ik was geanonimiseerd dus niet meer. Uitloggen hielp ook niet, ik kreeg elke keer een melding dat er iets mis was gegaan. Aangezien ik niet zo meer geloof in mailtjes sturen heb ik mijn toevlucht maar gezocht tot Chrome ipv Firefox, en aangezien ik via Chrome nooit ingelogd was geweest kon ik daar wel meelezen.

Ik denk trouwens dat deze bug ook ten grondslag ligt aan de veel gehoorde klacht dat je tijdens een ban ook niet meer mee kunt lezen.
quote:zuipschuit schreef op 09 november 2015 @ 19:06:

Tas weg?Is Willem de Zwijger dood? Ik wist niet eens dat ie ziek was
quote:Fame schreef op 09 november 2015 @ 19:04:

Ja maar als je vraagt om geanonimiseerd te worden krijgen we ook je nieuwe Nick te zien in het mod topic. Lekker anoniem. Zo zou ik Tas zo herkennen. De datum staat er oa in. 😁En het tijdstip. Mijn generieke dinges eindigt op 2041 .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 09 november 2015 @ 19:11:

[...]

Is Willem de Zwijger dood? Ik wist niet eens dat ie ziek was OMG, weer verkeerd begrepen! Ik dacht dat iemand haar tas weg was...Vond het al zo raar.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 09 november 2015 @ 19:10:

Ik denk trouwens dat deze bug ook ten grondslag ligt aan de veel gehoorde klacht dat je tijdens een ban ook niet meer mee kunt lezen.Cookies verwijderen, dan ben je uitgelogd en kun je gewoon weer meelezen.
quote:prik schreef op 09 november 2015 @ 19:13:

[...]

Cookies verwijderen, dan ben je uitgelogd en kun je gewoon weer meelezen.Grappig dat je dat zegt, op dat idee was ik namelijk zelf ook al gekomen. En ook dat hielp niet.
quote:Ikhierhuh schreef op 09 november 2015 @ 19:05:

Is Tas weer weg?

Sorry voor oftopic. Ze is geanonimiseerd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik kon inderdaad niet meer meelezen. Kreeg steeds een foutmelding te zien.

Dat je met een geanonimiseerd account ook niet meer kan reageren, dat wist ik niet :o
quote:Bibilientje schreef op 09 november 2015 @ 19:17:

Ik kon inderdaad niet meer meelezen. Kreeg steeds een foutmelding te zien.

Dat je met een geanonimiseerd account ook niet meer kan reageren, dat wist ik niet :oIk geloof je wel hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven