Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)

Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )

Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
quote:Snoesje666 schreef op 29 november 2015 @ 00:23:

Als ambtenaar hoor je elke schijn van belangenverstrengeling te vermijden.

Dat heeft niets te maken met "braver zijn dan de rest", maar met het kennen van je verantwoordelijkheid.

Terug naar kerstpakketten.

Welk malloot heeft het ooit in zijn/haar botte kop gehaald om de Rijksuniversiteit GRONINGEN een Friesland-promotie-kerstpakket knapzak te geven ???? Met een fles Beerenburg waar nog geen borrelglaasje mee gevuld kon worden.......

[afbeelding]Hij is wel leuk. Alleen moet er wel een fatsoenlijke fles Beerenburg in, natuurlijk. Halve glaasjes Beerenburg bestaan nou eenmaal niet.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 29 november 2015 @ 00:41:

[...]

Hij is wel leuk. Alleen moet er wel een fatsoenlijke fles Beerenburg in, natuurlijk. Halve glaasjes Beerenburg bestaan nou eenmaal niet. Wij weten niet hoe groot de "borrelglazen "van snoesje zijn
Mijn kerstpakket dit jaar is dat ik niet wegbezuinigd ben.

het kerstpakket wel.

maar 1000x liever een baan dan een doosje met paté, soep, wijn en bonbons ofzo
Dus.
Overigens de jaren hiervoor naar hartenlust kunnen mopperen hoor, zo ben ik dan ook wel weer. Van een lelijke rugtas, met bedrijfslogo tot een saladeshaker. Met bedrijfslogo. Naar een vogelhuisje. Met bedrijfslogo.

Ik ben blij dat ze die meuk afgeschaft hebben.
Dus.
quote:ronniemitchel schreef op 29 november 2015 @ 00:44:

[...]

Wij weten niet hoe groot de "borrelglazen "van snoesje zijn

Zo'n glas, dus.

En ik kreeg het echt niet tot de rand gevuld...

Prachtige foto kreeg ik gegoogeld.

Copyright: http://helenafongersfotog ... an-jeneverglas-adam-1.jpg

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Was hij dan wel ijs en ijs koud?
Vogelhuisjes hadden we ook een keer. Jaren plezier van gehad.

Wie het niet thuis kon ophangen mocht het op een verzamelplaats inleveren, vrijwilligers zouden ze dan her en der in bomen timmeren. Sociale vogelwoningbouw.

quote:Snoesje666 schreef op 29 november 2015 @ 01:02:

[...]

Zo'n glas, dus.

En ik kreeg het echt niet tot de rand gevuld...

Prachtige foto kreeg ik gegoogeld.

Copyright: http://helenafongersfotog ... an-jeneverglas-adam-1.jpg

[img]http://helenafongersfotografie.nl/wp-co ... adam-1.jpg[/img]Jeetje snoes dat is wel heel erg lullig .
quote:Snoesje666 schreef op 29 november 2015 @ 01:10:

Vogelhuisjes hadden we ook een keer. Jaren plezier van gehad.

Wie het niet thuis kon ophangen mocht het op een verzamelplaats inleveren, vrijwilligers zouden ze dan her en der in bomen timmeren. Sociale vogelwoningbouw.

Ben heel benieuwd of er dit jaar een pakket is..

3 jaar geleden een cadeaubon, 2 jaar geleden een passe-par-tout voor de wk hockey en verleden jaar niks.

We zullen het zien..
Hahaha, sociale vogelwoningbouw!
quote:marjolein852 schreef op 29 november 2015 @ 01:13:

Ben heel benieuwd of er dit jaar een pakket is..

3 jaar geleden een cadeaubon, 2 jaar geleden een passe-par-tout voor de wk hockey en verleden jaar niks.

We zullen het zien..Ik hoop iets leuks voor je
Ach, meestal kunnen we er wel een doorschuivennaarschoonmoedercadeautje van maken.

Het ooit ontvangen windlicht zie ik al jaren in groten getale bij de kringloopwinkels staan.

Wel een mooi meetpunt of het cadeau goed gevallen is.

Als het bij de kringloop blijft staan is er niet veel animo voor, anders werden ze daar wel verkocht.
quote:Blondie456 schreef op 28 november 2015 @ 22:02:

[...]Afgunst denk ik omdat ze zelf niks hebben.

Hè ja, dat zal het zijn . Jaloezie. Dat is echt precies de emotie die ik voel als ik dit soort verhalen lees .

On topic:

Vorig jaar een fles wijn met een VVV-bon. Dit jaar waarschijnlijk iets in dezelfde categorie. Ik vind het prima. We geven het meestal door; wijn drinken we niet en de VVV-bon gaat naar iemand die het goed gebruiken kan.

Bij een vorige werkgever kregen we eens allemaal een scheurkalender over time-management als kerstkado. Toen vroeg ik me af of dat oprecht lief bedoeld was of eigenlijk een stille hint dat we niet hard genoeg werkten...

Bij een andere werkgever kregen we altijd op 5 december een grote banketletter, een VVV-bon en een persoonlijk gedichtje; dat vond ik nou echt leuk, veel leuker dan met kerst!
quote:boro_ schreef op 29 november 2015 @ 00:51:

Mijn kerstpakket dit jaar is dat ik niet wegbezuinigd ben.

het kerstpakket wel.

maar 1000x liever een baan dan een doosje met paté, soep, wijn en bonbons ofzoAbsoluut waar!
Ik heb ooit bij een (toen) kleine woningbouwvereniging gewerkt. Daar werden alle relatiegeschenken rond kerst in het archief opgeborgen, de niet houdbare dingen gingen naar een gezin dat bij ons huurde dat een extraatje wel konden gebruiken. Het houdbare en non - food deel werd in stapeltjes van het aantal medewerkers verdeeld en daarna verloot. Na de verloting ontstond altijd een levendige ruil van zaken, maar iedereen ging tevreden naar huis.

Bij mijn huidige werkgever wordt een kerstmarkt gehouden. Iedere medewerker en vrijwilliger krijgt een x - bedrag te besteden. Erg leuk en gezellig! Mijn echtgenoot krijgt altijd een bon.

Ik ben blij met alles wat ik krijg!

Hilarisch: echtgenoot kreeg ooit van een relatie een kalkoen. Wij waren niet thuis dus de buuf nam hem aan. Zij is het hele pakket vervolgens vergeten en na vier dagen tegen de verwarming aangestaan te hebben vond ze het toch wel raar dat het pakket nat werd en kwam het naar ons brengen. Wij aten dat jaar geen kalkoen
leef, geniet en eet!
quote:Blondie456 schreef op 29 november 2015 @ 01:06:

Was hij dan wel ijs en ijs koud?

Het was geen Jägermeister he

Wij hebben een paar keer een tas in het kerstpakket gehad. De rugzak zag je jaren later nog bij allerlei mensen langskomen. (Hij was vrij opvallend als 'apart' vond ik) De tas van vorig jaar, heb ik misschien al beschreven hier, had een soort van skyline van de stad. Hoewel een aantal collega's het helemaal niets vonden, krijg ik juist uit de omgeving veel positieve commentaren. Veel vragen waar die tas te koop is en dergelijke. Helaas willen collega's er niet zo makkelijk vanaf, ook al vinden ze het niets.
Later is nu
IK vind persoonlijk een kerstpakket met niet lang houdbare producten niet echt handig. Bij ons zijn vaak mensen al met vakantie, wanneer de pakketten uitgedeeld worden. Dan denk ik met hartzeer aan die lekkere Belgische chocolade, die volgens de verpakking binnen 8 dagen op moet
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 29 november 2015 @ 11:55:

[...]

Het was geen Jägermeister he

Wij hebben een paar keer een tas in het kerstpakket gehad. De rugzak zag je jaren later nog bij allerlei mensen langskomen. (Hij was vrij opvallend als 'apart' vond ik) De tas van vorig jaar, heb ik misschien al beschreven hier, had een soort van skyline van de stad. Hoewel een aantal collega's het helemaal niets vonden, krijg ik juist uit de omgeving veel positieve commentaren. Veel vragen waar die tas te koop is en dergelijke. Helaas willen collega's er niet zo makkelijk vanaf, ook al vinden ze het niets.

Ik heb die tas voor drie euro gescoord bij de kringloop.

Ideaal voor de scouting, past lekker veel in.
quote:Dreamer schreef op 29 november 2015 @ 11:56:

IK vind persoonlijk een kerstpakket met niet lang houdbare producten niet echt handig. Bij ons zijn vaak mensen al met vakantie, wanneer de pakketten uitgedeeld worden. Dan denk ik met hartzeer aan die lekkere Belgische chocolade, die volgens de verpakking binnen 8 dagen op moet

Chocolade die binnen 8 dagen op moet??

Dat spul is juist eeuwig houdbaar toch?
Misschien bonbons met verse ingrediënten ?
Ik vind het zo leuk om een kerstpakket te krijgen! Vorige keer kreeg ik juist precies wat het bedrijf waar ik werkte, produceerde (even vaag houden anders weten jullie waar ik werkte), en eigenlijk verwacht ik nu niets... We doen ook nooit iets met verjaardagen en het is een jong bedrijf.

Ik zou wel een bon van bv de Bijenkorf willen: kun je nog van alles mee aanschaffen.
quote:LoiseauCoureur schreef op 29 november 2015 @ 14:04:

[...]

Chocolade die binnen 8 dagen op moet??

Dat spul is juist eeuwig houdbaar toch?

Echte goede Belgische bonbons schijnen niet zo lang goed te blijven.. ik heb dat nog nooit gecontroleerd. Bij mij is chocolade namelijk niet eeuwig houdbaar

Volgens mij gaat het om de room, die erin verwerkt is.

We hebben ook een keer een pakket met lokale producten gehad, nóg lokaler dan uit Friesland

Hoewel daar dingen bijzitten, die wij misschien niet zo lekker vinden, vond ik het toch een goed pakket. Omdat er nagedacht is over de inhoud, zo leek het. Pastafietsjes vond ik erg leuk
Later is nu
quote:Snoesje666 schreef op 29 november 2015 @ 00:23:

Als ambtenaar hoor je elke schijn van belangenverstrengeling te vermijden.

Dat heeft niets te maken met "braver zijn dan de rest", maar met het kennen van je verantwoordelijkheid.

Terug naar kerstpakketten.

Welk malloot heeft het ooit in zijn/haar botte kop gehaald om de Rijksuniversiteit GRONINGEN een Friesland-promotie-kerstpakket knapzak te geven ???? Met een fles Beerenburg waar nog geen borrelglaasje mee gevuld kon worden.......

[afbeelding]ondertussen hebben we Groningen al ingenomen: http://www.rtvnoord.nl/ni ... it-de-bocht-Stad-is-Fries

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven