Efteling eerste kerstdag
maandag 14 december 2015 om 12:23
Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag neer kon zetten en dus maar gekozen voor hier.
Voor het eerst vieren wij eerste kerstdag alleen met ons eigen gezin.
Graag willen wij nog een keer met de kinderen naar de winter efteling.
Nou vroeg ik me af, wat kunnen wij verwachten qua drukte.
Jaren geleden zijn wij op een doordeweekse dag gegaan en toen was het super rustig en konden alles en zien wat we wouden. Wachtrijen waren er niet. Nu vonden wij dat met een klein kind wel heel erg fijn.
Dus heeft iemand een idee wat ik kan verwachten?
Voor het eerst vieren wij eerste kerstdag alleen met ons eigen gezin.
Graag willen wij nog een keer met de kinderen naar de winter efteling.
Nou vroeg ik me af, wat kunnen wij verwachten qua drukte.
Jaren geleden zijn wij op een doordeweekse dag gegaan en toen was het super rustig en konden alles en zien wat we wouden. Wachtrijen waren er niet. Nu vonden wij dat met een klein kind wel heel erg fijn.
Dus heeft iemand een idee wat ik kan verwachten?
maandag 14 december 2015 om 12:27
maandag 14 december 2015 om 13:45
Ik zou eigenlijk ook denken dat 't heel rustig zou zijn op eerste Kerstdag. Maar dat dacht ik een paar jaar geleden ook op tweede Kerstdag in 't Safaripark, volgens mij was echt iedereen daar die niet in de Ikea zat, zo druk.
Maar eerste Kerstdag?
Maar eerste Kerstdag?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
maandag 14 december 2015 om 15:15
maandag 14 december 2015 om 15:17
quote:Gatti schreef op 14 december 2015 @ 13:45:
Ik zou eigenlijk ook denken dat 't heel rustig zou zijn op eerste Kerstdag. Maar dat dacht ik een paar jaar geleden ook op tweede Kerstdag in 't Safaripark, volgens mij was echt iedereen daar die niet in de Ikea zat, zo druk.
Maar eerste Kerstdag?
Oh jee. Wij willen 2e kerst naar het safaripark.
Efteling is denk ik druk. Veel Belgen vermoed ik.
Maar eerste Kerstdag?
Oh jee. Wij willen 2e kerst naar het safaripark.
Efteling is denk ik druk. Veel Belgen vermoed ik.
maandag 14 december 2015 om 16:01
Ik heb vroeger (tot 2007) in de Efteling gewerkt.
Tweede kerstdag is de drukste dag van de winter. Je kunt dan over de hoofden lopen. Dan zeker niet gaan dus. Eerste kerstdag heb ik nooit gewerkt (altijd tweede), dus weet het niet exact, maar volgens mij was het toen altijd maar net een tikje rustiger dan tweede kerstdag, nog steeds erg druk dus.
Tweede kerstdag is de drukste dag van de winter. Je kunt dan over de hoofden lopen. Dan zeker niet gaan dus. Eerste kerstdag heb ik nooit gewerkt (altijd tweede), dus weet het niet exact, maar volgens mij was het toen altijd maar net een tikje rustiger dan tweede kerstdag, nog steeds erg druk dus.
zaterdag 19 december 2015 om 22:44
Wij zijn ook jaren de dag voor kerst gegaan. Heerlijk rustig was het. Tot het 1 keer zo druk was, dat we zelfs in de rij moesten om wat te kunnen eten bij een restaurant. Het jaar erop zijn we 2e kerstdag gegaan, toen was het dan weer heerlijk rustig. Ik denk dat het bijna niet te voorspellen is, hoe druk het zal zijn.
Voor degenen die gaan, veel plezier in ieder geval. Ik vind de Efteling echt supermooi in de winter.
Voor degenen die gaan, veel plezier in ieder geval. Ik vind de Efteling echt supermooi in de winter.