Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 december 2015 om 18:07
quote:feow schreef op 20 december 2015 @ 17:50:
[...]
Toen waren er ook minder forummers en was het internet nog trager.
Ik ben het met lang niet alle bannen eens, en soms ook met niet-bannen niet eens, maar over het algemeen vind ik het nu niet erg slecht of oneerlijk gaan. Soms wel een beetje... Euh dommig (niet te veel van aantrekken hoor mods, maxima zei dit ook over de koning) en onbetrokken.
En terwijl ik uit de goedheid van mijn hart nagels lak van eventuele lange tenen: ik mis ook wel eens de WIL om de context te begrijpen en de minpunten van stafjespolitiek onder ogen te zien.
Zo, nu genoeg over amaquandas gelopen.
Wat heb ik er mee te maken?
Edit: ik snap hem al. traag van begrip.
[...]
Toen waren er ook minder forummers en was het internet nog trager.
Ik ben het met lang niet alle bannen eens, en soms ook met niet-bannen niet eens, maar over het algemeen vind ik het nu niet erg slecht of oneerlijk gaan. Soms wel een beetje... Euh dommig (niet te veel van aantrekken hoor mods, maxima zei dit ook over de koning) en onbetrokken.
En terwijl ik uit de goedheid van mijn hart nagels lak van eventuele lange tenen: ik mis ook wel eens de WIL om de context te begrijpen en de minpunten van stafjespolitiek onder ogen te zien.
Zo, nu genoeg over amaquandas gelopen.
Wat heb ik er mee te maken?
Edit: ik snap hem al. traag van begrip.
zondag 20 december 2015 om 18:14
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:10:
Hebben jullie dat ook, dat als je de naam van een bepaalde forummer ziet staan dat je dan meteen alweer genezen bent voor dat topic?Nou nee, niet dat ik me zo kan indenken.
Hebben jullie dat ook, dat als je de naam van een bepaalde forummer ziet staan dat je dan meteen alweer genezen bent voor dat topic?Nou nee, niet dat ik me zo kan indenken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)