Fitbit!
zaterdag 9 januari 2016 om 09:59
Sinds een paar weken heb ik de fitbit om mijn pols hangen. Hij meet je stappen, verbrande calorieën, hartslag, slaapritme etc.
Ik merk dat het mij helpt om in het weekend of op parttime dagen meer te bewegen ipv suf op de bank te hangen.
Tijdens het fitnessen houd ik m'n hartslag bij zodat ik zoveel mogelijk in de fatburnzone zit.
Heel leuk! Wie heeft er nog meer zo'n ding? Zullen we een challenge starten?
Ik merk dat het mij helpt om in het weekend of op parttime dagen meer te bewegen ipv suf op de bank te hangen.
Tijdens het fitnessen houd ik m'n hartslag bij zodat ik zoveel mogelijk in de fatburnzone zit.
Heel leuk! Wie heeft er nog meer zo'n ding? Zullen we een challenge starten?
donderdag 21 januari 2016 om 13:41
donderdag 21 januari 2016 om 17:41
quote:marc-30 schreef op 21 januari 2016 @ 13:41:
[...]
Nog steeds niet, staan 3 icoontjes bij je profiel. En "stuur deze gebruiker een prive bericht" staat daar niet bij. Je moet onder instellingen een vinkje zetten bij: Andere mogen mij berichten sturenIk had de instellingen niet bewaard. Nu moet het hopelijk wel werken.
[...]
Nog steeds niet, staan 3 icoontjes bij je profiel. En "stuur deze gebruiker een prive bericht" staat daar niet bij. Je moet onder instellingen een vinkje zetten bij: Andere mogen mij berichten sturenIk had de instellingen niet bewaard. Nu moet het hopelijk wel werken.
vrijdag 22 januari 2016 om 09:14
quote:super80 schreef op 21 januari 2016 @ 18:28:
Oh Marc Ik heb nog niet kunnen vinden of de fitbit gekoppeld kan worden aan de app die jij noemt.Thanks!, maar heb gegoogled, en het zou wel mogelijk moeten zijn alleen via een omweg schijnt. Veel plezier met de fitbit, hoop hem binnenkort ook te kopen
Oh Marc Ik heb nog niet kunnen vinden of de fitbit gekoppeld kan worden aan de app die jij noemt.Thanks!, maar heb gegoogled, en het zou wel mogelijk moeten zijn alleen via een omweg schijnt. Veel plezier met de fitbit, hoop hem binnenkort ook te kopen
vrijdag 22 januari 2016 om 17:55
Ik ben nog steeds blij met mijn fitbit. Het aantal stappen is voor mij geen uitdaging bleek. Ik heb het doel naar 15000 verhoogd. Nu moet ik wel wat meer moeite doen. 
Vooral de hartslag meting helpt mij enorm tijdens de krachttraining. Omdat ik ook wil afvallen, check ik mijn hartslag na elke oefening en als ie onder de 100 is, dan ga ik even springen, of burpees. Dan schiet t weer omhoog en zo ben ik veel effectiever aan het sporten. Hoge hartslag = fatburn
De stappenteller helpt mij vooral in het weekend om meer te bewegen. Dan wil ik toch aan m'n doel komen
Vooral de hartslag meting helpt mij enorm tijdens de krachttraining. Omdat ik ook wil afvallen, check ik mijn hartslag na elke oefening en als ie onder de 100 is, dan ga ik even springen, of burpees. Dan schiet t weer omhoog en zo ben ik veel effectiever aan het sporten. Hoge hartslag = fatburn
De stappenteller helpt mij vooral in het weekend om meer te bewegen. Dan wil ik toch aan m'n doel komen
maandag 25 januari 2016 om 23:33
Ik heb de fitbit one vandaag ontvangen met de post.
Heb hem net geactiveerd op mijn windows telefoon op de fitbit app.
Hoelang duurt het voordat de batterij vol is?
En moet je het iedere dag opladen?
Ik vind eerlijk gezegd wel dat ze er een handleiding bij hadden mogen doen.
Hopelijk ga ik hiermee meer inzicht krijgen in mijn stappen etc.
Hopelijk ga ik hiermee meer inzicht krijgen in mijn stappen etc.
dinsdag 26 januari 2016 om 07:04
quote:vivavrouw71 schreef op 25 januari 2016 @ 23:33:
Hopelijk ga ik hiermee meer inzicht krijgen in mijn stappen etc.Ik moet m ongeveer iedere 5 dagen opladen.
Hopelijk ga ik hiermee meer inzicht krijgen in mijn stappen etc.Ik moet m ongeveer iedere 5 dagen opladen.
dinsdag 26 januari 2016 om 07:37
Haha een handleiding staat als het goed is in die app. Maar het spreekt wel voor zich hoor.
Leuk dat je er ook 1 hebt! Veel plezier ermee. Ik laat hem op als in onder de douche sta (elke dag dus), maar dat is niet echt nodig. Ik slaap er ook mee en doe er zonder opladen 4 dagen mee merkte ik laatst.
Leuk dat je er ook 1 hebt! Veel plezier ermee. Ik laat hem op als in onder de douche sta (elke dag dus), maar dat is niet echt nodig. Ik slaap er ook mee en doe er zonder opladen 4 dagen mee merkte ik laatst.
dinsdag 26 januari 2016 om 19:19
Vandaag voor het eerst gebruikt en ben verbaasd. Voor mijn gevoel heb ik een zittend beroep, maar moet wel her en der over afdelingen heen en ook trappen.
Trappen haalde ik dus met gemak vandaag en ca 7500 stappen al. Dacht dat ik max aan de 2000 zou komen.
Die actieve minuten, vul je die in als je hebt gesport oid
En bij dat drinken, vullen jullie dit ook in?
Zat juist te denken om het op te laden als ik achter de laptop zit
Trappen haalde ik dus met gemak vandaag en ca 7500 stappen al. Dacht dat ik max aan de 2000 zou komen.
Zat juist te denken om het op te laden als ik achter de laptop zit
dinsdag 26 januari 2016 om 21:45
quote:vivavrouw71 schreef op 26 januari 2016 @ 19:19:
Vandaag voor het eerst gebruikt en ben verbaasd. Voor mijn gevoel heb ik een zittend beroep, maar moet wel her en der over afdelingen heen en ook trappen.
Zat juist te denken om het op te laden als ik achter de laptop zit Ja die actieve minuten worden inderdaad gevuld als je sport. Of als je dat hebt ingesteld, langer dan een bepaalde tijd loopt of fietst aan 1 stuk.
Zat juist te denken om het op te laden als ik achter de laptop zit Ja die actieve minuten worden inderdaad gevuld als je sport. Of als je dat hebt ingesteld, langer dan een bepaalde tijd loopt of fietst aan 1 stuk.
dinsdag 26 januari 2016 om 22:18
quote:vivavrouw71 schreef op 26 januari 2016 @ 21:53:
Gaat dat vanzelf of moet je zelf de minuten erin zetten...
Sorry ben een leek wat dat betreft
Als je je horloge ingedrukt houdt gaat de tijd lopen. Zodra je hem weer lang in drukt stopt de tijd.
Je kan ook de minuten instellen in de app bij account en dan exercise goals.
Gaat dat vanzelf of moet je zelf de minuten erin zetten...
Sorry ben een leek wat dat betreft
Als je je horloge ingedrukt houdt gaat de tijd lopen. Zodra je hem weer lang in drukt stopt de tijd.
Je kan ook de minuten instellen in de app bij account en dan exercise goals.