Lijf & Lijn alle pijlers

Fitbit!

09-01-2016 09:59 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken heb ik de fitbit om mijn pols hangen. Hij meet je stappen, verbrande calorieën, hartslag, slaapritme etc.

Ik merk dat het mij helpt om in het weekend of op parttime dagen meer te bewegen ipv suf op de bank te hangen.

Tijdens het fitnessen houd ik m'n hartslag bij zodat ik zoveel mogelijk in de fatburnzone zit.

Heel leuk! Wie heeft er nog meer zo'n ding? Zullen we een challenge starten?
Hoi! Ik heb sinds een week de fitbit charge hr. Ben er super blij mee. Iemand nog zin om challenges te gaan doen?
Jahoor stuur maar een pb dan voeg ik je toe.
Noname je hebt de optie berichten bij je instellingen denk ik niet aan staan want ik kan je geen pb sturen.
Vraagje, ik wil hem volgende maand gaan aanschaffen. Ik lees hier dat jullie hem aan My Fitess Pal kunnen linken. Weten jullie of je hem ook aan fatsecret kan koppelen ?. Hier maak ik zelf al jaren gebruik van.
Oh dat durf ik niet te zeggen. Ik gebruik alleen myfitnespal. Zal straks eens in de app kijken voor je
Dat moet dan toch bij apps staan in my fat secret?
quote:super80 schreef op 21 januari 2016 @ 08:42:

Noname je hebt de optie berichten bij je instellingen denk ik niet aan staan want ik kan je geen pb sturen.Nu kan het als het goed is wel.
quote:NoName1983 schreef op 21 januari 2016 @ 13:26:

[...]

Nu kan het als het goed is wel.Nog steeds niet, staan 3 icoontjes bij je profiel. En "stuur deze gebruiker een prive bericht" staat daar niet bij. Je moet onder instellingen een vinkje zetten bij: Andere mogen mij berichten sturen
quote:marc-30 schreef op 21 januari 2016 @ 13:41:

[...]

Nog steeds niet, staan 3 icoontjes bij je profiel. En "stuur deze gebruiker een prive bericht" staat daar niet bij. Je moet onder instellingen een vinkje zetten bij: Andere mogen mij berichten sturenIk had de instellingen niet bewaard. Nu moet het hopelijk wel werken.
Volgens mijn walklogger (gewoon op de telefoon) heb ik vandaag 11772 stappen gezet en da's 8,2 km. Mijn paslengte heb ik ingesteld op 70 cm.
Shoot first, ask questions later!
Gelukt hoor Noname
Oh Marc Ik heb nog niet kunnen vinden of de fitbit gekoppeld kan worden aan de app die jij noemt.
quote:super80 schreef op 21 januari 2016 @ 18:28:

Oh Marc Ik heb nog niet kunnen vinden of de fitbit gekoppeld kan worden aan de app die jij noemt.Thanks!, maar heb gegoogled, en het zou wel mogelijk moeten zijn alleen via een omweg schijnt. Veel plezier met de fitbit, hoop hem binnenkort ook te kopen
quote:super80 schreef op 21 januari 2016 @ 18:27:

Gelukt hoor NonameAls het goed is heb ik je via Fitbit uitgenodigd. Weet niet helemaal zeker of het goed is gegaan...
Ik ben nog steeds blij met mijn fitbit. Het aantal stappen is voor mij geen uitdaging bleek. Ik heb het doel naar 15000 verhoogd. Nu moet ik wel wat meer moeite doen. 😄

Vooral de hartslag meting helpt mij enorm tijdens de krachttraining. Omdat ik ook wil afvallen, check ik mijn hartslag na elke oefening en als ie onder de 100 is, dan ga ik even springen, of burpees. Dan schiet t weer omhoog en zo ben ik veel effectiever aan het sporten. Hoge hartslag = fatburn 😄

De stappenteller helpt mij vooral in het weekend om meer te bewegen. Dan wil ik toch aan m'n doel komen 😄
Gelukt Noname ! Ik vind het ook super leuk theemeteenkoekje. Stappen red ik ook wel aardig( was ziek van de week dus toen niet) Zal ze ook maar gaan ophogen. Kijken hoe hij vannacht reageert op mijn nachtdienst!
Jezus Thee ik ben absoluut geen uitdaging voor jou....maar goed van onze challenges ben ik niet de "slechtste" gelukkig!
Ik heb de fitbit one vandaag ontvangen met de post.

Heb hem net geactiveerd op mijn windows telefoon op de fitbit app.

Hoelang duurt het voordat de batterij vol is?

En moet je het iedere dag opladen?

Ik vind eerlijk gezegd wel dat ze er een handleiding bij hadden mogen doen.

Hopelijk ga ik hiermee meer inzicht krijgen in mijn stappen etc.
quote:vivavrouw71 schreef op 25 januari 2016 @ 23:33:

Ik heb de fitbit one vandaag ontvangen met de post.

Heb hem net geactiveerd op mijn windows telefoon op de fitbit app.

Hoelang duurt het voordat de batterij vol is?

En moet je het iedere dag opladen?

Ik vind eerlijk gezegd wel dat ze er een handleiding bij hadden mogen doen.

Hopelijk ga ik hiermee meer inzicht krijgen in mijn stappen etc.Ik moet m ongeveer iedere 5 dagen opladen.
Haha een handleiding staat als het goed is in die app. Maar het spreekt wel voor zich hoor.

Leuk dat je er ook 1 hebt! Veel plezier ermee. Ik laat hem op als in onder de douche sta (elke dag dus), maar dat is niet echt nodig. Ik slaap er ook mee en doe er zonder opladen 4 dagen mee merkte ik laatst.
jij houdt hem op tijdens douchen.....hmmm ik heb geen bh aan tijdens douchen...moet ik hem aan mijn tepel klikken....doe maar niet!
Vandaag voor het eerst gebruikt en ben verbaasd. Voor mijn gevoel heb ik een zittend beroep, maar moet wel her en der over afdelingen heen en ook trappen.

Trappen haalde ik dus met gemak vandaag en ca 7500 stappen al. Dacht dat ik max aan de 2000 zou komen.

Die actieve minuten, vul je die in als je hebt gesport oid

En bij dat drinken, vullen jullie dit ook in?

Zat juist te denken om het op te laden als ik achter de laptop zit
quote:vivavrouw71 schreef op 26 januari 2016 @ 19:19:

Vandaag voor het eerst gebruikt en ben verbaasd. Voor mijn gevoel heb ik een zittend beroep, maar moet wel her en der over afdelingen heen en ook trappen.

Trappen haalde ik dus met gemak vandaag en ca 7500 stappen al. Dacht dat ik max aan de 2000 zou komen.

Die actieve minuten, vul je die in als je hebt gesport oid

En bij dat drinken, vullen jullie dit ook in?

Zat juist te denken om het op te laden als ik achter de laptop zit Ja die actieve minuten worden inderdaad gevuld als je sport. Of als je dat hebt ingesteld, langer dan een bepaalde tijd loopt of fietst aan 1 stuk.
Gaat dat vanzelf of moet je zelf de minuten erin zetten...

Sorry ben een leek wat dat betreft
quote:vivavrouw71 schreef op 26 januari 2016 @ 21:53:

Gaat dat vanzelf of moet je zelf de minuten erin zetten...

Sorry ben een leek wat dat betreft

Als je je horloge ingedrukt houdt gaat de tijd lopen. Zodra je hem weer lang in drukt stopt de tijd.

Je kan ook de minuten instellen in de app bij account en dan exercise goals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven