Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
maandag 25 januari 2016 om 08:08
quote:Eleonora-1 schreef op 25 januari 2016 @ 08:03:
Beste film en beste actrice.
En de regisseur is ook nog eens als beste acteur genomineerd voor een ándere film.
Poeh, nah, in ieder geval twee nominaties voor die waar ik in zit.
Het is een comedy, onze film, dus winnen ho maar, maar wel geinig om mee te maken.
Jij zal er ongetwijfeld meer kijk op hebben hoor! Maar waarom zou een commedy niet kunnen winnen, en waarom zou een bekende actrice meer kans maken?
Of worden die bekende actrices hiervoor de gekozen, wordt de avond daar omheen bedacht en zijn de minder actrices de opvulling van de avond!
Beste film en beste actrice.
En de regisseur is ook nog eens als beste acteur genomineerd voor een ándere film.
Poeh, nah, in ieder geval twee nominaties voor die waar ik in zit.
Het is een comedy, onze film, dus winnen ho maar, maar wel geinig om mee te maken.
Jij zal er ongetwijfeld meer kijk op hebben hoor! Maar waarom zou een commedy niet kunnen winnen, en waarom zou een bekende actrice meer kans maken?
Of worden die bekende actrices hiervoor de gekozen, wordt de avond daar omheen bedacht en zijn de minder actrices de opvulling van de avond!
maandag 25 januari 2016 om 08:21
quote:Eleonora-1 schreef op 25 januari 2016 @ 07:56:
[...]
O ik moet er niet aan denken!
Dan moet ik misschien dingen zeggen voor AT5 of zo.
En dan vergeet ik jullie de groeten te doen of mijn moeder te bedanken. In mijn glitteronesie.
Zul je net zien.
Ik vergeef het je bij voorbaat
TV is trouwens een vlot medium, het meeste dat via je scherm binnenkomt, is ook weer zó weg. Wat dat betreft maakt het niet zo uit wat je aantrekt. Als je wilt dat AT5- kijkers morgen nog weten wie je bent, zou ik niks onder die tuinbroek aantrekken.
[...]
O ik moet er niet aan denken!
Dan moet ik misschien dingen zeggen voor AT5 of zo.
En dan vergeet ik jullie de groeten te doen of mijn moeder te bedanken. In mijn glitteronesie.
Zul je net zien.
Ik vergeef het je bij voorbaat
TV is trouwens een vlot medium, het meeste dat via je scherm binnenkomt, is ook weer zó weg. Wat dat betreft maakt het niet zo uit wat je aantrekt. Als je wilt dat AT5- kijkers morgen nog weten wie je bent, zou ik niks onder die tuinbroek aantrekken.