Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Spannend Professor!

Ik heb een weekje vakantie waarin ik heel veel dingen wou doen. Sinds gisteren heeft de griep daar echter een stokje voor gestoken.
Goedemorgen!

@Carmen: en? Ik dacht onmiddellijk we zijn vandaag de 8ste...

@professor: je hebt dezelfde kwaaltjes als mij op dit moment. Hoop van harte dat dit bij jou een positieve test wordt met Valentijn..

@teja: verzorg je maar goed.. Gelukkig is het rotweer in België dus onder het dekentje en films kijken

Vanmorgen opgestaan zonder iets te voelen ondertussen toch weer zo een wee-gevoel en precies superlichte menstruatiepijn.

@salacia: ik denk dat die bloeding een doorbraakbloeding was, als ik ze als ms moet interpreteren kwamen die na 20 dagen en zit ik nu op dag 28 ofzo dus ja als ze nu ergens komen.. Kan ik mezelf nog als normaal beschouwen haha
Hi!

@ Carmen: Ja, qua scriptie heb ik al besloten dat ik het prima vind als ik daar wat langer over doe. Tot nu toe alle vakken in een keer gehaald, dus ik verwacht het eerste jaar in ieder geval in 1x af te ronden. En het volgende jaar (en tevens laatste jaar) hoop ik (mocht ik zwanger zijn en mij goed voelen) voor 80% te kunnen afronden.

@ Uilenkopje en Haku: Thanks voor de bemoedigende woorden. Angst is inderdaad een slechte raadgever.

@ Teja: je verhaal over de gyn klinkt zowel beangstigend als grappig. Gelukkig kon je er achteraf zelf ook beetje om lachen. Balen dat je nu ziek bent. Beterschap!

@ Women: Hoe ging het dit weekend met je ouders ?

@ Prof: Positief testen op Valentijnsdag zou toch wel heel erug leuk zijn! Ik ga voor je duimen

@ Carmen: Spannend of je vandaag ongesteld gaat worden.....

Hopelijk krijgen we er weer wat hartjes bij deze maand

Ik ben vannacht ongesteld geworden. Twee dagen eerder dan verwacht. Nog 1 maand te gaan voordat we gaan beginnen.

Wat gaat de tijd toch snel als ik daaraan denk.

Werkse iedereen!
Doe eens gek...Wees jezelf!
Ik merk dat ik me weer ontzettend aan het voorbereiden ben op een teleurstelling. Dat had ik de afgelopen twee cyclussen ook. De eerste week/anderhalve week na mijn eisprong ben ik helemaal vrolijk, en droom ik over dat ik zwanger ben en hoe ik het iedereen ga vertellen enzo. En dan na de eerste tijd besef ik me dat ik waarschijnlijk toch weer niet zwanger ben en weer ongesteld ga worden. Ik heb het er gewoon best wel moeilijk mee al wil ik dat liever niet toegeven. Mijn man dat ook heel graag een kindje maar gaat er toch anders mee om dan ik. Het idee dat dit nog maanden kan duren maakt me helemaal gek. Lekker negatief, ik weet het, maar ik kan het nergens anders kwijt en voel me erg rot. Al zijn we nog maar zo kort bezig, het voelt heel lang.
Hey hey professor, positief blijven hè! Het kan toch wel gelukt zijn deze maand!?

Het zou kunnen, maar voelt niet zo.
Nog niet ongesteld hier.... Spannend!! Of mijn cyclus is langer dan de vorige keer, of....

Professor, ik herken het heel erg!! Het is echt een achtbaan, en ik denk dat de mannen daar iets anders in staan omdat wij alles 'voelen' en zij het alleen van ons zien/horen. Ik had vorige keer wel, zodra ik dan toch ongesteld ben, dat je wel gelijk weer denkt 'nieuwe ronde'... En anders lekker even hier spuien!
Spannend Carmen, ik duim voor je!

Zo fijn om hier begrepen te worden voel volgens mij ms eraan komen. Vroeger dus juist...
@ Prof: Ik kan me voorstellen dat je er beetje moedeloos van wordt op zijn tijd

@ Carmen: oh wat spannend!!
@women: hoe was het dit weekend met je ouders?? Ben benieuwd hoe ze reageerde!

@teja: beterschap!

@88kiki: al iets doorgebroken van menstruatie? En had je nog gebeld voor de gynacoloog of wacht je het nog even af ?

@professor: snap je gevoelens.. De teleurstelling op het einde van de maand zet je dan aan het denken.. Ik denk ook de hele tijd: dadelijk lukt het bij mij niet ... Of het duurt heel lang ... Noem maar op. Maar niet teveel bij nadenken en het gewoon op zijn beloop laten. Kan het wel steeds beter van me afzetten. Probeer me te focussen op andere dingen.

Fijn dat we hier ons hart even kunnen luchten!

@carmen: spannend! Heb je al opnieuw getest?
Dankjewel mevrouw x, hakuna, teja en carmen! Ik weet nu wel zeker dat ik ongesteld ga worden: beetje kramp en en superchaggo!

Moet het ook gewoon positief blijven zien. Als ik vandaag of morgen ongesteld word is mn cyclus weer wat korter, dus dat zou mooi zijn.

Carmen, we wachten in spanning haha!
Lady's ik ben 2 dagen over tijd, gister test gedaan, negatief, nu nog niet ongesteld.

Volgens mijn ben ik zwanger, voel me zo raar, ik ruik beter, ben de grootste emo kip ever, ik wil weer testen maar misschien beter nog een paar dagen wachten? Mijn god wat is dit spannend.....

Heb ongeveer 18 dagen geleden sex gehad op mijn vruchtbare dagen (voor het eerst dat we het op mijn vruchtbare dagen onveilig hebben gedaan!) Zo spannend, ik voel me net een stuiterbal maar ben ook gelijk zo bang, dag mooi figuur, dag lekkere drankjes, ooohhh... mijn god en dan hoe gaat het ooit passen?

Zou toch bizar zijn? 34 en dan gelijk zwanger bij de eerste poging? Miss beeld ik het me allemaal in maar mijn cyclus is meestal perfect op tijd!
@ava: ben je al lang gestopt met de pil? Ik hoop het echt voor jou maar ik was ervoor ook heel regelmatig en heb net hetzelfde meegemaakt :-) meestal ben je niet onmiddellijk zwanger na het stoppen van anticonceptie en krijg je dezelfde symptomen als zwanger zijn.. Maar hou ons op de hoogte!

@professor en Carmen.. Hoe is het?

@profesoor ik snap je frustratie maar als het een troost mag zijn.. Als je ongeveer een cyclus van 30 dagen hebt dan kan je wel mooi opnieuw beginnen en heb je veel meer kans dan mij bijvoorbeeld :-) hier gaan we naar dag 50 zonder zwangerschap of menstruatie..
@kiki, nu 4 maanden maar afgelopen maand voor het eerst sex gehad op de vrachtbare dagen.

Ik hou jullie op de hoogte
Hoii,

Even kort tussendoor, mijn werkdag houdt nog even niet op... nog niet ongesteld hier! Wel allerlei dingen die ik voel, rommelende buik enzo, maarja, dat zegt ook niks!

Nog even kijken wanneer ik weer wil testen... Denk pas vrijdag/zaterdag, dan heb ik ook tijd om er blij mee te zijn😉
@ava: welkom (terug?) In de groep. Misschien was je er al langer hor, maar dan ben ik dat gewoon vergeten. Sorry . Spannend zeg! Ik weet vrij weinig over wat het "beste" testmoment is, maar gevoelsmatig zeg ik wacht nog een dag of een twee om te kijken wat je lijf doet. Als je dat nog steeds niet ongesteld ben dan zou ik zeker weer testen. Al was het maar uit nieuwsgierigheid . Hou je ons op de hoogte?

@ Carmen: Oehhhh.....het ziet er goed uit Carmen! Ik vind het helemaal plaatsvervangend spannend! Knap als je kan wachten tot vrijdag. Ik zou me niet kunnen bedwingen hihi
Ava, zou leuk zijn toch, in 1 keer raak!

Carmen, wat een spanning!

Ik ben ongesteld geworden en zit op de bank met een lekker wijntje. Dat dan weer wel, haha.
Amai Carmen, knap dat je zolang kan wachten.. Zou ik niet kunnen!

Gezondheid professor! Zo zie je maar een lekker wijntje nu en volgende maand is het hopelijk kinderchampagne omdat echte alcohol niet mag
Haha wat leuk en lief, al die meelevende reacties.... Ik durf nog niks te hopen, maar m'n hoofd houdt er ook niet over op met nadenken

De test zondag was negatief en dat weerhoudt me er nog even van zo snel weer te testen.. Als ik test, het liefst 's ochtends en aangezien ik fulltime werk heb ik dan hoogstens een half uurtje om er samen blij mee te zijn. Daarbij durf ik ook nog niet zo goed, omdat de negatieve test zondag toch ook 'wat' invloed had op mijn humeur.. ;)

Dus als 't wel raak is, dan eerst dat HCG-hormoon nog maar even flink laten verdubbelen. Mijn enige andere optie is dat de buikpijn van vorige week een latere eisprong was, maar dan is de buikpijn rond mijn uitgerekende eisprong weer minder te verklaren...

Maar miss is zaterdag idd te lang en probeer ik het alvast op een middag. Nee heb je, ja kun je dan misschien ook al krijgen😇 we zullen zien!
Hier weer ff een berichtje van mij.

Professor balen dat je ongesteld bent geworden. Je gevoel herkende ik wel hoor. Heb het zelf ook gehad. Nu lekker genieten van je wijntje

@carmen spannend...ben benieuwd wat de test vrijdag zegt

@ava ook voor jou is het spannend.

@kiki lastig dat er bij jou nog steeds geen tekenen zijn van ms. Hopelijk komt dat wel snel.

Wij hebben afgelopen zaterdag het nieuws aan mijn ouders verteld. Mijn moeder had de hint niet meteen door en mijn vader wel. Die was er helemaal stil van. Maar ze waren zo blij! Voor mijn vader was het wel een beetje dubbel nieuws. Vorig jaar op die datum kwam mijn opa heel plotseling te overlijden en had hij plots nog maar een paar uur te leven. Dit was zo extreem zwaar emotioneel gezien dat mijn vader dit nog niet verwerkt heeft en dat was nu precies 1 jaar terug. Er ging een leven maar er komt nu nieuw leven voor terug wat ook weer mooi is. Dus ze zijn dolgelukkig.

Had verder een veel te druk weekend waarvoor ik het gister moest ontgelden. Wel nog gaan sporten en nog super goed mee kunnen komen was 1 van de snelste dus best trots op mezelf. Maar mijn werkdagen duren ellendig lang en hoop toch stiekem dat ik me snel beter voel. Verder ben ik echt aan het aftellen naar de echo.

Nou dat was mijn update haha. Fijne avond iedereen.
@ professor en hakunamatata: heel herkenbaar, dat gevoel heb ik ook steeds.

@ Carmen: spannend! Weekend duurt nog wel echt lang haha..

@ ava: voor jou ook spannend! Zou super zijn zo snel. Ben benieuwd!

Ik denk dat mijn cyclus deze maand iets langer is dan vorige maand (vorige maand 25 dagen). Anders had ik namelijk zondag mijn eisprong moeten hebben. Ben vanaf zondag 1x per dag een ovulatietest gaan doen en had zondag geen streep, gisteren een heeeele lichte en vandaag ook nog een lichte streep, dus verwacht morgen of overmorgen pas een goede streep te hebben. Toch weer spannend! Wil er aan de ene kant niet zo mee bezig zijn, maar aan de andere kant toch gewoon nieuwsgierig naar eisprong, omdat ik em ook niet voel tot nu toe.
Women super leuk dat je ouders het nu ook weten!
Ha lieve meiden, ik ben ook weer terug

Alles bijgelezen en sorry als ik niet op alles en iedereen reageer, in 5 dagen gebeurd er toch een hoop op zo'n forum haha.

@ Kiki: wat vervelend dat je ms nog steeds niet is door gekomen zeg.

@ Carmen en Ava: Wat spannend! Van dat s voor werk testen is inderdaad lastig Carmen, omdat je ongeacht de uitkomst inderdaad daarna meteen door moet naar werk zonder iets te laten merken, maar ja die nieuwsgierigheid is natuurlijk ook niet bevorderend voor de concentratie (hier dan haha..)

@ Teja: ik hoop dat je je weer wat beter voelt, beterschap in ieder geval.

@ Sade: hier ligt foliumzuur (ik neem van die davitamon mama multi vitamine met o.a. 200% foliumzuur, maar ook van alle andere B-vitamines 100%) naast mijn tandenborsten, kan ik het 's ochtends niet vergeten.

@ Mevrouw X: jammer dat je ms door is gekomen, toch altijd even balen..

@ Prof: hoe gaat het met jou? Is je ms inderdaad door gekomen?

Begrijp je baal moment van maandag heel erg goed, had ik vrijdag ook veel last van.

Zelf merk ik dat er stuk beter mee om kan gaan als ik het even los laat, en vooral niet op internet/dit forum ga kijken naar die verhalen over dat het jaren duurt want dat is vooral beangstigend.

Nadat ik zelf vrijdag echt een baaldag heb gehad heb ik wel een super leuke carnaval achter de rug, een kroeg vol vrienden en familie doet een mens goed

Ms was wel echt heftig, heel erg veel bloedverlies. Door de sterk positieve ov-test en krampen een week na heb ik wel het idee dat het werkt in mijn buik, alleen dat dit gewoon wellicht niet goed is blijven plakken?

Ben erg benieuwd hoe het deze maand zal gaan, maar ik heb weer goede hoop.

Merk aan mezelf dat ik vaker tegen mezelf moet zeggen dat 4 maanden helemaal niet lang is voordat je zwanger bent, maar vind dit wel echt moeilijk omdat in mijn omgeving iedereen binnen 1 of 2 maanden zwanger is geworden de afgelopen tijd..

Mijn vriend is er stuk nuchterder in, maar dat heeft denk heeft ook echt te maken met het feit dat het mijn lichaam is en dus de dingen voel en hormonen stuk meer met me aan de haal gaan, terwijl ik zelf altijd ook echt heel erg nuchter ben.

Ik zit nog te twijfelen om deze maand weer ov testen te gaan doen, of het meer los te laten en het wel aan te zien.

Hoe kijken jullie daar tegen aan?

Verder krijgen wij over 6 weken eindelijk (na 1,5 jaar wachten) de sleutel van ons nieuwbouwhuis wat ook wat stress met zich mee neemt. Ook omdat ik op ons huis zo lang al zit te wachten ben ik het wachten he-le-maal zat hihi..
Thanks meiden, vandaag nog steeds niet ongesteld. Nu 3 dagen overtijd, net test gedaan en weer niks...

Ik wacht nu tot zaterdag, als het dan nog steeds weg is doe ik nog een test.

Nou, als ik dit iedere maand zo ga krijgen gaat me dat een hoop grijze haren kosten! Jezus wat is dit spannend.....

@ Uilenkopje, succes met de verhuizing. Komt allemaal goed, ik maakte me afgelopen zomer erg druk over mijn verhuizing en dat verliep vlekkenloos

@ Carmen, zitten nu dus in het zelfde schuitje, hoop zo dat er een klein wondertje in ons groeit
Hallo Lieve Dames,

Ook ik ben weer terug!

Ik heb gisteren en vandaag alles terug gelezen (sorry als ik niet reageer op iedereen!) Jeetje wat is er veel geschreven!

@Teja, zo als velen hier, heb ik stiekem ook wel een beetje gelachen om je verhaal! Hoe jij dit verwoord hebt..

Maar kan me heel goed voorstellen dat het op dat moment heel erg onprettig was! Hopelijk kan je er later om lachen!

@Women. Leuk hoe je ouders reageerde! En dan vooral je vader die het als eerste zag! Wanneer heb je de echo? En hoe voel je je verder?

@Carmen en Valkgezicht. Nog steeds niet ongesteld??

@Kiki. Hoe voel jij je verder vandaag? Nog steeds niet ongesteld? Heb je al een afspraak gemaakt of zit je nog te dubben?

@Hakunuma. Bij mij is het ook 4 dagen, maar de 4 dag is echt al een stuk minder! Heel anders als met de pil. Ik merk er nu ook vrij weinig van, maar inderdaad wel meer bloed.

@MevrouwX. Voor jou is het ook spannend! Nu nog 1 ms afwachten en dan beginnen!

@Prof. Balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk heeft het wijntje gesmaakt

@Uilenkopje. Spannend zeg een nieuw huis! Een nieuw begin, met hopelijk een mooie start in jullie huisje :-)

@Ava. Spannend zeg!

@Ineke. Hoe gaat het met jou????

Wij hebben weer een super carnaval gehad! Heerlijk om met vrienden/familie te feesten, en iedereen die je tegenkomt.

Foliumzuur ben ik echt vergeten in die dagen. En me pil had ik netjes klaar gelegd (ivm me ouders die zouden blijven slapen)

Uiteindelijk gingen ze steeds naar huis ivm werk. Dus gelukkig daar geen zorgen over.

Ik was een week voor de carnaval ongesteld geworden (zondag t/m woensdag), ik heb t/m zondag (week later) bruinbloedslijm verloren. Niet veel.. Iemand die dit herkent??

Ik slik trouwens foliumzuur savonds, ben echt geen ontbijter! En me pil nam ik ook altijd savonds in.

Het gesprek met mijn vriend heb ik nog niet gehad. Maar hebben gisteren wel sex gehad (met de carnaval niet )

en toen is hij in mij gekomen, zonder zich terug te trekken.. Ik keek hem vreemd aan, en hij zei verder niet veel... Heb hem wel duidelijk gezegd dat (volgens de app) zondag mijn ei springt.. We zullen zien, zei hij.. Verder heeft hij er niet veel over gezegd..!

Maar vind het nu toch wel spannend worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven