Mode & Beauty alle pijlers

Dikke vrouwen en mode

24-06-2008 20:46 6255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Met deze warmte ben ik altijd geneigd om korte broeken te gaan kopen. Dit doe ik echter niet omdat ik dik ben. Nu vroeg ik me af, laat jij wel eens kleding achterwege omdat je echt te dik of te dun bent? En dan niet een shirtje wat niet zo leuks taat maar dus idd niet je armen en benen laten zien omdat ze te dik of te dun zijn?

Of vind je dit completen nonsens en hijs je jezelf in alles wat je maar leuk vind?

Houdt je er rekening mee wat anderen er van vinden of niet?
Nou, het kreng vind me niet aardig want ik zie nog steeds niets.

Bij blog en die andere tabbladen staat : The Viva's dikke dames group does not have any Blog Entries currently available for non-members. Please click on the Home tab and check out the rest of our site.

ter aanvulling: ben gewoon wel inggelogd
Zo, een poos nodig gehad om te snappen wat ze van me wilden, maar Kip, als je me even binnen laat ...

En Duits babbelen is geen probleem, maar ik heb de indruk dat het probleem al is opgelost??

Denken jullie eraan dat ik hier gratis binnen Duitsland kan bellen
Nee nog niet opgelost. Shyte had gebeld, maar tuurlijk zit het dicht daar. Ze gaven wel een email adres, en nu gaat haar vriend voor me een mail sturen. Lief he!

En nu maar hopen dat de tas afgegeven is uiteraard.

Mamalelie, heb jij mij via die nieuwe group een uitnodiging gestuurd? Ik kreeg er 1 met jouw naam maar die zit in mijn ongewenst map. Ik twijfel of ik hem moet accepteren. Tenzij jij het bent uiteraard!

Maar nog steeds niets te zien op de site voor me. Zeker weten dat je me hebt geaccepteerd kippie?
Kan kloppen Lola, want ik had mezelf aangemeld, en daarna een hele lijst met al mijn msn contacten waar ik kon aangeven wie ik als contact wilde. Volgens mij heb ik iedereen nou een persoonlijke uitnodiging gestuurd?? En daarna kreeg ik de melding dat de moderator me moet accepteren.
mamalelie, je bent geaccepteerd. Lola, ik zie je hier wel als lid hoor. Maar zo te lezen herkent ie je bij jou niet als lid?
Ik heb je ook een uitnodiging gestuurd.
Nu ik jouw uitnodiging heb geaccepteerd heb ik waarachtig het idee dat het goed gaat komen!
MissC

Als het goed is heb je van mij ook een uitnodiging gehad.

Heb gister weer een date gehad, maar ik heb nog nooit zo snel gegeten.

Wat was dat verschikkelijk. Zit nooit echt om een praatje verlegen maar het gesprek viel gewoon een paar keer dood!

Eens maar nooit meer.
Och wat sneu lola, voor jou en je dochter!! Ga voor jullie duimen dat het gevonden is door een eerlijke vinder!

Vandaag druk in huis geweest... pfff jee wat een zooi kan een mens hebben!! En nog ben ik niet klaar... ( last van mijn rug enzo, kids errug vervelend!! )

De kids gaan morgen mooi naar oma,zodat ik hier nog bezig kan, dan komt meneer de makelaar in een redelijk net huis... Hahaha mocht alles goedkomen en het huis komt te koop te staan dan hoef ik niet veel meer te doen, alleen het huis zowat leeg te halen voor de foto's ;)

Farma, wilde de date in kwestie niet kletsen?? Of was de klik er helemaal gewoon niet ...
Kipje, ik heb me zojuist ook aangemeld. Ziet er gelikt uit, moet alleen nog geaccepteerd worden door jou

Lola: ik hoop dat je tas nog terug wordt gevonden!!!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
@ just me

Ik heb geen idee maar wel het idee dat hij niet 100% is.

Heb hem van alles gevraagd en daar kwam dan een ja/nee of kort antwoord en en geen tegenvraag.

Dan ben je snel uitgepraat!
Nou daar ben je dan snel vanaf Carla!

Carla en Netje zijn toegelaten!

Wie kan ik aanwijzen als medebeheerder? Ik werk tegenwoordig regelmatig en dan kan het effe duren voor ik iemand erin kan laten....Evie was medebeheerder maar die is er amper nog.
Wil ik wel doen Kippie.

Moeten we eerst weer bakkelijen over de onkostenvergoeding, werkkleding, petjes en weet ik wat niet meer? Of zal ik het vrijwillig doen?
Jammer Carla. Met zulke sukkels is de lol er snel af denk ik.

Succes de volgende keer!
Awel Lolake, dan zijt ge nu Assistent Admin! Proficiat!
Kipje, het maakt niet zoveel uit denk ik. De mensen die regelmatig schrijven zijn er al en degenen die zo weinig komen dat ze het pas maandag zien, kunnen eventueel ook nog wel een dagje extra wachten.

Dan hebben we meteen de mensen die toch niet meeschrijven er weer uit. Lijkt mij niet zo'n probleem.

Carla, er is vast ergens iemand voor jou bestemd. Papalelie fietst in een clubje met allemaal vrijgezellige vrijgezellen. Maar ja, dat is niet bij jou in de buurt dus je schiet er niks mee op.

En Kipje, wilde je soms naar die beurs?? Lijkt me best leuk zo met z'n allen
Die beurs is ook erg leuk, ik ben al een paar keer geweest. Maar we hebben hier even een financieel tegenvallertje, dus voor mij even geen beurs.
quote:misschicken schreef op 25 oktober 2008 @ 18:40:

Awel Lolake, dan zijt ge nu Assistent Admin! Proficiat!

Hoho, ik was hier de belg niet!

Maar dank voor het benoemen!
Kip, ik bedoelde die in Eindhoven. Volgende week ga ik niet redden, en met mij denk ik meerdere niet. Qua tijd niet en qua geld ook niet.

Maar Eindhoven lijkt me wel wat

Wel op zondag, want op de zaterdag is dochterlelie jarig en dan kan ik dus echt niet weg.
quote:lola68 schreef op 25 oktober 2008 @ 18:47:

[...]

Hoho, ik was hier de belg niet!

Maar dank voor het benoemen! Whahaha dat weet ik toch, ik weet waar jouw huis woont!
quote:mamalelie schreef op 25 oktober 2008 @ 18:49:

Kip, ik bedoelde die in Eindhoven. Volgende week ga ik niet redden, en met mij denk ik meerdere niet. Qua tijd niet en qua geld ook niet.

Maar Eindhoven lijkt me wel wat

Wel op zondag, want op de zaterdag is dochterlelie jarig en dan kan ik dus echt niet weg.Eindhoven lijkt me ook wel wat, die komt gelijk na de kinderbijslag hahaha
Zo, ik ga eens even lekker on topic doen

Ik heb vandaag gepowershopt! Ik heb gescoord:

- zwarte sloblaarsjes (enkel)

- zwarte tas

- 3 basisshirts met lange mouwen (paars, blauw, fuchsia)

- grijs lang vest met korte mouwen

- paars sjaaltje

- zwarte lange legging

En dit alles voor de waanzinnige prijs van (tromgeroffel!)..... 102 euro! Ik weet dat het oppervlakkig is, maar daar kan ik nou zooo blij van worden he .

En je zou niet zeggen dat er een economische crisis is, het was drúk in de stad, niet normaal.

Voor diegenen die ook nog van die basisshirts willen: ze zijn van de HEMA en nu in de aanbieding. Ik heb de XL en die zitten prima en ze hebben een hele mooie halslijn voor de volle boezem. Je kunt ze ook online bestellen en dan in de winkel laten bezorgen (want voorraad in de winkel is karig): deze shirts.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
ZO, dat is een knappe oogst!

Bedankt voor de tip, maar die shirtjes gaan mij niet passen....

Is wel altijd kwalitatief goed spul, van de hema!
Zo goed als je gaat met afvallen Kip, komen die shirtjes in zicht hoor! (Ik heb van boven 48.)

Ik vind ze heerlijk, heb een aantal vesten/jasjes met korte mouwen en mouwloze gilets/spencers, die ik dan met allerlei kleuren shirts kan combineren. Superhandig!

En inderdaad prima kwaliteit. En ik had vandaag extra mazzel. De pipo achter de kassa lette niet op en gaf me 40% korting op alles ipv alleen op de shirts (15% stickers en 25% aanbieding)... ook goed!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Las ik eindhoven?

Goeie tas zus! Zag hem in het andere topic! Ik heb vorige week deze tas gescoord, ben ike cht super blij mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven