Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.

Wie gaat er kijken?
quote:AnAppleADay schreef op 11 februari 2016 @ 21:40:

Hadden ze nou samen gedoucht? Of was het omstebeurt en gewoon goed gemonteerd?O, die heb ik even gemist. Dat krijg je met twee dingen tegelijk doen.
Hmmm
quote:AnAppleADay schreef op 11 februari 2016 @ 21:40:

Hadden ze nou samen gedoucht? Of was het omstebeurt en gewoon goed gemonteerd?hij zei dat ze niet mochten filmen dus die hebben gekeesd
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 11 februari 2016 @ 21:46:

[...]

O, die heb ik even gemist. Dat krijg je met twee dingen tegelijk doen.

Je zag Marvin de badkamer in gaan en 'niet filmen' zeggen. In het volgende shot ging Jill de badkamer in.

Daarna kwam Jill er weer uit en ging ze op bed liggen waar Marvin al lag.
Ik denk gemonteerd.. Zo dom zou hij toch niet zijn? Of wel
Ik denk ook gemonteerd hoor, want Marvin had volgens mij z'n zwembroek nog aan in bed, dus die heeft niet gedoucht.
Ayse zegt steeds onverschillig dat ze 'een Turks meisje' is, maar zo "keurig" als ze wil overkomen is ze volgens mij niet. Wat een toneelstukje.
quote:AnAppleADay schreef op 11 februari 2016 @ 21:48:

[...]

Je zag Marvin de badkamer in gaan en 'niet filmen' zeggen. In het volgende shot ging Jill de badkamer in.

Daarna kwam Jill er weer uit en ging ze op bed liggen waar Marvin al lag.

Hmmm.

Oké, thanks. Ben benieuwd!
Ik had het idee dat ze samen de badkamer in gingen omdat daar niet gefilmd mag worden.

Van voorgaande jaren weten ze donders goed natuurlijk dat er camera's op de bedden gericht staan.
Stressed is just desserts spelled backwards
heerlijk
Wel veel bullshit in z'n 42 minuten gepropt. Alles word gemonteerd.. ze douchen niet eens samen en ik maar wachten op dat kampvuur en dan begint brandsteder junior al met de aftiteling.
Dus dat...
Ik kan niet wachten op de kamvuursessies. Meestal breekt daarna lekker de Trashpleuris uit.

Zelfs vriendlief kan niet wachten, terwijl hij eerst niet wilde kijken.
quote:edamame schreef op 11 februari 2016 @ 22:01:

Ayse zegt steeds onverschillig dat ze 'een Turks meisje' is, maar zo "keurig" als ze wil overkomen is ze volgens mij niet. Wat een toneelstukje.Ze zegt het vooral hardop voor zichzelf. Als je het echt bent hoef je het geen tig keer voor anderen te herhalen, die merken dat vanzelf wel op.
Haha, vind ik ook! Dat is de leukste televisie. Een beetje vreemdgaan hier en daar is alleen maar leuk omdat ik me dan al zit te verkneukelen op het kampvuur!
Als je echt zo'n keurig traditioneel Turks meisje bent, zit je niet half met je uiers uit je bikini hangen op tv te verkondigen alsof ze een mantra opzegt, dat zo zo'n traditioneel Turkse opvoeding heeft gehad

En kan ook niet wachten op het grote drama! Alle ego's hartjes hoor ik nu al breken!
quote:mama_lin schreef op 12 februari 2016 @ 08:30:

Als je echt zo'n keurig traditioneel Turks meisje bent, zit je niet half met je uiers uit je bikini hangen op tv te verkondigen alsof ze een mantra opzegt, dat zo zo'n traditioneel Turkse opvoeding heeft gehad

En kan ook niet wachten op het grote drama! Alle ego's hartjes hoor ik nu al breken!Ik heb nog best vertrouwen in Kirsten en Regilio.
quote:AnDu schreef op 12 februari 2016 @ 09:04:

[...]

Ik heb nog best vertrouwen in Kirsten en Regilio.Er is inderdaad 1 stel dat wel stevig in hun schoenen staat. Ben nog niet zo goed in hun namen, maar ongetwijfeld dat we dezelfde bedoelen ja
Volgens mij heeft Regilio ook al genoeg geslet voor Kirstens tijd, die heeft een beetje een 'been there, done that' gevoel.

En die verleiders zijn nog niet echt Kirstens type volgens mij
What's with the opblaasbanden van die pikkies? Is dat leuk?

Ik word oud!!
Ik heb trouwens het idee dat er vooral op het mannenresort een beetje bezuinigd is op de accommodatie.

Bij de dames lijkt het nog best wel luxe maar bij de mannen ziet het er wel een beetje vervallen en klein uit.
quote:Yggdrasil- schreef op 12 februari 2016 @ 09:28:

What's with the opblaasbanden van die pikkies? Is dat leuk?

Ik word oud!!Stootband voor als ze weer omdonderen van te veel alcohol? Ik snap het ook niet.
Wat mij opviel is dat zowel de mannelijke als vrouwelijke verleiders allemaal een beetje simpel zijn.

En heel mooi/lekker/bijzonder zijn ze ook niet. In de eerste aflevering vond ik de vrouwen erg doorzichtig (kijk ons elkaar aflikken, dat vinden jullie mannen toch lekker om te zien?!) en de mannen erg lomp en vooral met zichzelf bezig. Wat dat betreft zijn alle vrijgezelle echt een aanfluiting.

Zouden die trouwens extra betaald worden als ze een deelnemer in de wacht heb weten te slepen?

Om hen te motiveren er vol in te duiken, zeg maar?

Ik vond die Veronique ook een beetje simpel. Die sleept de eerste avond gelijk een deelnemer de zee in en doet alsof ze "oops" ineens stond te zoenen. Als je meedoet als vrijgezel, doe dan ook niet naïef.
Eens met jou. Het gaat allemaal niet heel subtiel.

Je kunt mij ook rustig 2 weken op dat vrijgezellenresort zetten, geen kans dat er wat gebeurd.
quote:Maleficent schreef op 12 februari 2016 @ 10:13:

Eens met jou. Het gaat allemaal niet heel subtiel.

Je kunt mij ook rustig 2 weken op dat vrijgezellenresort zetten, geen kans dat er wat gebeurd.

Ik zou ze hoogstens onder tafel zuipen.

Ik vond het staaltje acteerwerk van verleidster Jolien "ik ben hier om het hartje kapot te maken, de relatie stop te zetten" ook slechter dan de gemiddelde GTST actrice...
Mijn man wilde het echt niet kijken, maar ik zie hem het hele programma stiekem meekijken over de iPad heen.

Volgens mij heeft jill-ik krijg wat ik wil, even lekker in de badkamer vieze dingen gedaan met de gebonden vent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven