Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 16:16:

[...]

Ik vind het er lekker uitzien, maar als ik lees wat erin zit hoef ik het niet meer.[img]null[/img]

Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 16:29:

[...]

Ik heb 4 dankbare eters in huis, zonder hen zijn mijn baksels nergens Tja ik ben als man (hiermee wil ik de kooktalenten van mannen geenszins bagatelliseren) ook een dankbare afnemer. :D
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 16:29:

[...]

Ik heb 4 dankbare eters in huis, zonder hen zijn mijn baksels nergens Dat is soms jammer van alleen zijn, dat uitgebreid koken teveel moeite is om voor jezelf te doen. Soms doe ik het wel, maar het is toch leuker om dan anderen te hebben die het mee opeten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:24:

Ik vind taart bakken heel leuk, maar vind taart eten eigenlijk veel minder leuk. De enige taart die ik echt lekker vind is een goede Kasekuchen.Favoriet hier is monchoutaart. Lekker ouderwets
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 februari 2016 @ 16:29:

Ik kan alleen cake en appeltaart bakken. En brood, maar dat doe ik niet meer want kost veel te veel tijd.Ik zag deze appeltaart

quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 16:30:

[...]

+1Eens
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:30:

[...]

Daar staat dat ze haar 2e nick heeft in 15 jaar. Verder niets.Oh ok, doet geen ring geen bel.
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 16:33:

[...]

Favoriet hier is monchoutaart. Lekker ouderwets Die vind ik ook lekker, zit ook zachte kaas achtig iets doorheen
Als iemand nog op zoek was naar een vakantieidee:

http://www.froot.nl/postt ... opjagen-door-moordenaars/
quote:zkr623 schreef op 14 februari 2016 @ 16:32:

[...]

Tja ik ben als man (hiermee wil ik de kooktalenten van mannen geenszins bagatelliseren) ook een dankbare afnemer. :DKwestie van vraag en aanbod
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 16:33:

[...]

Favoriet hier is monchoutaart. Lekker ouderwets Die maak ik met bastogne bodem, achteraf gezien bak ik toch wel vaak taarten/cakes
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:35:

[...]

Die vind ik ook lekker, zit ook zachte kaas achtig iets doorheen Ik hou van kaas, bijna in al zijn vormen. Vooral op pizza, maar ik ga zelden een cheesecake of salada of calzone uit de weg. ;)
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 16:35:

http://www.froot.nl/postt ... opjagen-door-moordenaars/
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 16:36:

[...]

Kwestie van vraag en aanbod Mijn aanbod is slecht maar mijn vraag groot. Bij sommigen zal dat juist andersom zijn. :D

http://www.froot.nl/postt ... opjagen-door-moordenaars/Zag ik een tijdje terug op tv. Lijkt me vet cool

http://www.froot.nl/postt ... opjagen-door-moordenaars/Mag je daar ook mensen voor nomineren?
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 16:00:

[...]

Ik zie rozijnen en deeg en zo.

Soort appeltaart.

Niks ranzigs aan op het eerste gezicht.Ik vind ranzig sowieso een rotwoord als het gaat om eten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:43:

[...]

Mag je daar ook mensen voor nomineren?
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:zkr623 schreef op 14 februari 2016 @ 16:37:

[...]

Ik hou van kaas, bijna in al zijn vormen. Vooral op pizza, maar ik ga zelden een cheesecake of salada of calzone uit de weg. ;)Ik ook. Lekker.
Leo, hoe gaat het met je arm nu?

http://www.froot.nl/postt ... opjagen-door-moordenaars/Oh cool!
Ik zou het eens wat meer moeten doen, echt koken en bakken.
Ik moet mijn vuilniszakken gaan buiten zetten. Maar het natte sneeuwt nog. Hopelijk smelt ik niet.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:35:

[...]

Die vind ik ook lekker, zit ook zachte kaas achtig iets doorheen Ja dat is lekker. Op nummer twee staat bij mij dan ook carrot cake. Met zachte kaaslaag

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:48:

Ik moet mijn vuilniszakken gaan buiten zetten. Maar het natte sneeuwt nog. Hopelijk smelt ik niet. *mompelt iets over: gezonde Hollandse meid en niet van marsepein*
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven