Mode & Beauty alle pijlers

Dikke vrouwen en mode

24-06-2008 20:46 6255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Met deze warmte ben ik altijd geneigd om korte broeken te gaan kopen. Dit doe ik echter niet omdat ik dik ben. Nu vroeg ik me af, laat jij wel eens kleding achterwege omdat je echt te dik of te dun bent? En dan niet een shirtje wat niet zo leuks taat maar dus idd niet je armen en benen laten zien omdat ze te dik of te dun zijn?

Of vind je dit completen nonsens en hijs je jezelf in alles wat je maar leuk vind?

Houdt je er rekening mee wat anderen er van vinden of niet?
quote:zusje78 schreef op 26 oktober 2008 @ 18:07:

Ja Boekie, jij moet ook mee naar Eindhoven!

Enne MW, volgende week zondag is het koopzondag, toch?

Ik heb tentamenweken, ik heb een winkelverbod *jank*

Maar ja het is wel koopzondag!
Verwijderd
Boekje! Denk er niet eens aan!

Eindhoven onveilig maken klinkt aantrekkelijk.

Ik vind ook dat het steeds makkelijker wordt om je leuk te kleden. Vrogger, toen ik jong was, dus zo`n 30 jaar geleden.....toen was het een ramp!

Mijn moeder maakte veel zelf voor me, en anders werd het truttige kleding. Er was vrijwel niets. Maar nu....ik kan in verschillende winkels slagen alhoewel mijn voorkeur Miss Etam is. Die heeft ook lengte maten, dus ook lange broeken voor korte pootjes!

Keuze genoeg vind ik. Maar soms kost het wat zoekwerk.

Waarom kan een vriendin met een kleine maat je geen advies geven? Dat ze slank is wil niet zeggen dat ze geen smaak heeft.
Verwijderd
quote:Daantje1970 schreef op 26 oktober 2008 @ 18:08:

[...]

Omdat ik me daar niet lekker in voel.Ik heb het idee dat jij een enorm probleem hebt. Niet met het vinden van kleding maar met je eigenwaarde en zelfbeeld.
quote:Daantje1970 schreef op 26 oktober 2008 @ 18:06:

[...]

Dan voel ik me dus echt niet lekker. Ik draag altijd een shirtje, met een blouse of een jasje eroverheen. Tunieken draag ik vaak wel in de zomer, omdat het anders te warm is, maar ik voel me er absoluut niet lekker in. Spijkerbroeken vind ik niet lekker zitten en ik wat schoenen betreft heb ik altijd korte laarsjes met een wat brede hak van ongeveer 4 centimeter. Pumps kan ik niet op lopen, want ik heb slechte voeten.Ik wil je niks opdringen, maar het is in het begin echt een kwestie van wennen als je wat anders dan anders aanhebt. Ik ben het eens met het voorstel van MW. Wat de schoenen betreft: enkellaarsjes zijn helemaal hip, dus genoeg leuke te vinden (ook in de lage prijsklasse). Koop dan een paar met de hak die je nodig hebt, maar wel met een mooie elegante neus en/of details. ik zal eens kijken of ik een leuk voorbeeld kan vinden. gewoon zwart?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
iedere keer als ik wat typ staan er al 20 berichten tussen

Je valt ons niet lastig, wij proberen te helpen maar alles wat benoemd wordt veeg je meteen van tafel.

Miss Etam heeft broeken vanaf 39.95. In de outletshops van Miss Etam vaak vanaf 5 euro.
Daantje, plak eens plaatjes van wat je mooi vind.
http://bagoes.softwear.nl/images/23362.JPG

Ik vind deze erg leuk, heb mezelf helaas een shopverbod opgelegd van nu nog 2 weekenden....(afzien hoor)!
quote:Moordwijf schreef op 26 oktober 2008 @ 18:19:

Daantje, plak eens plaatjes van wat je mooi vind.

Ben ik ook benieuwd naar!!

Enne ik is de gek die alles doorgelezen heeft. En tuurlijk is niet alles mijn smaak. Maar er zat wel heel wat leuks op. Soms snuffel ik zelfs op MP... daar hebben ze ook nieuwe kleding maar ook veelal 2ehands. Te kust en te keur. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik voor broeken graag echt ga shoppen of met mijn schoonzus ( maatje 38 ) of met mijn ma ( maatje 40) En die zeggen tenminste eerlijkwat ze er van vinden. Nu zie ik het zelf vaak ook wel hahaha...
quote:Max Daffie schreef op 26 oktober 2008 @ 18:23:

http://bagoes.softwear.nl/images/23362.JPG

Ik vind deze erg leuk, heb mezelf helaas een shopverbod opgelegd van nu nog 2 weekenden....(afzien hoor)!Oei oei.... shopverbod ;) hahahah Nu is het zo dat ik winkelen niet echt heel leuk vind voor mezelf.... hahaha maar ja.. Deze is gaaaf max daffie

Zomaar twee voorbeelden
En deze:

http://bagoes.softwear.nl/images/86-10-230-1.JPG

Je merkt, sinds mijn shopverbod (al 2 weken) kan ik alleen aan shoppen denken...heb ook ongeveer de hele site van bonaparte al in het winkelmandje gedaan en daarna weer verwijderd...
Leuke laarsjes!
quote:Moordwijf schreef op 26 oktober 2008 @ 18:08:

[...]

Ik heb tentamenweken, ik heb een winkelverbod *jank*

Laat maar weten wanneer die is opgeheven dan
Wilde je deze kant opkomen dan? Dat is wel heel verleidelijk namelijk
Ik heb altijd dat als ik ga shoppen om kleding te kopen, dat ik niks kan vinden, en als ik gewoon voor eigenlijk niets ga, dat ik allerlei leuke kleding tegenkom. Nou ja dat koop ik dan ook maar. Dus ik ga nu eigenlijk nooit meer bewust kleding kopen, maar als ik wat tegenkom ik het meeneem. En dat is de laatste tijd te vaak

Miss Etam slaag ik ook regelmatig.
Ja hoor MW, dat is wel te doen Eindhoven.

En Elle, dat heb ik ook vaak. Daarom ga ik maar gewoon vaak winkelen . En gisteren had ik dus mazzel, ik heb gewoon echt alles gevonden wat ik wilde hebben (shirts, tas, schoenen, vest).
Sorry Moordwijf

Ik wist nog heel goed dat jouw taille smaller is dan de mijne. Daarom dacht ik dat jij een lagere probleemzone had dan ik.

En dat je al 24 kilo kwijt bent was mij nog niet bekend. Had je dat hier al eens opgeschreven??

Daantje, die jurk (link) daar moet je geen blouse overheen dragen. Wat me wel leuk lijkt is een kort vest, die zijn super hip nu en zelfs te koop bij c&a, en daar ben je geen 130 euro kwijt. Als ik 130 euro aan kleren uitgeef wil ik een zak vol met kleren, niet maar 1 broek. Ik ben het absoluut met je eens dat sommige dingen gewoon veel te duur zijn.

En als je een effen zwart shirt draagt kun je met een lange sjaal ook afkleden (is mijn persoonlijke favoriet in de winter). Gewoon los omhangen. Of van die lange grove kettingen, die zie je ook overal. En vooral grote accessoires nemen. Een breed horloge, brede ringen, als het je staat een brede haarband.

En als je dan nog met een beetje donkere (gezichts)poeder langs je kaak gaat lijkt je hals ook wat smaller. Mooie ogen goed opmaken, dan trek je de aandacht vanzelf omhoog

Ik krijg vaak na een feestje complimentjes dat ik de mooiste was, en dat heeft echt niet met mijn kont te maken.
Ik kom niet bijgeschreven
volgens mij is de rust hier werdergekeerd. Je kan rustig bij gaan lezen nu
@mamalelie; nee ik denk neit dat dat in dit topic stond dus kan goed zijn dat je dat niet wist. Ben van maat 56/58 nu ondertussen naar maat 50 boven en 52 onder
Sst, niet te hard roepen Lola, ik ben er zo ook vandoor.

Afkloppen!
Hey zus, ik heb het vest besteld!
Zoooo Moordwijf dat heb je goed gedaan!! Klasse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven