Huishoudbeurs 2016

17-02-2016 19:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Mijn vraag is kort gezegd; is het wat?

Ben er nog nooit geweest en vriendinnen vragen of ik mee wil.

Misschien wel leuk om mee te gaan maar kan je er leuke/handige/interessante dingen kopen, verschilt dat per jaar of zeggen jullie: meid laat je portemonnee (en jezelf) thuis
Nee
Hier was laatst een heel topic over. Mijn conclusie daaruit was dat het leuk is als je gratis kaartjes hebt, maar verder niet zoveel bijzonders. Het is druk, je krijgt niets meer gratis (zoals vroeger) en vooral veel folders.

Ik heb zelf overigens geen recente ervaring, wel heel goede herinneringen aan vroeger
Ik ga dit jaar voor de 3e keer heen en ik vind het ieder jaar weer heel gezellig.

Het is onwijs druk, daar moet je rekening mee houden. En je breekt haast je nek door al die onhandige trollys die of voor je voeten opduiken, dwars over je voeten rijden of tegen je enkels botsen.

Het is opgedeeld in meerdere delen, en het is echt een dagje uit. Lekker struinen en als je honger krijgt is er ook de foodhal waar je heel veel hapjes en alles kunt proeven. ;)

Ik heb de jeugdige leeftijd van 22 dus over vroeger kan ik niets zeggen...

Ook de standhouders moeten dik betalen voor een plekje, en tegenwoordig krijg je in deze maatschappij niets meer gratis...
Ik vind het leuk en ga dit jaar voor de 4e keer in 20 jaar. Leuk om nieuwe producten te proeven, proberen, testen, maar vooral een gezellig moeder-dochter dagje.

De drukte staat me wel elke keer tegen, vooral de fervente trolleygebruiksters werken op m'n zenuwen. Ook de treinreis is niet altijd een groot succes, maar de gezelligheid weegt daar wel tegenop.
NEE.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik moet er niet aan denken al krijg ik geld toe...
Ik moet er niet aan denken al krijg ik geld toe...
Ik ga voor de tweede keer nu, niet omdat de hhb nou zo geweldig is, maar om lekker met een vriendin te struinen, proeven, uitgebreid verkooppraatjes aan te horen (en het vaak alsnog niet kopen) en meer voor een gezellig dagje weg. We kwamen vorige keer thuis met enkele testproducten en een enkel leuk koopje. Helaas is het trollygehalte zeer hoog, heb ook echt de neiging om erop te gaan staan als ze er weer eens mee in de weg lopen
Doe mij een lol en ga niet! Ik werk daar vlakbij in de buurt en elk jaar is het weer een hel. Overvolle treinen, geen parkeerplek meer te krijgen en complete gekte. Zelf ben ik er 1x geweest en dat was echt de enigste keer. In de Rai worden uiteraard meer beurzen georganiseerd maar de huishoudbeurs spant de kroon kwa drukte. Dus puur eigenbelang.....ga niet!
Ook voor het 3e jaar met een reisbus, en dat is echt heel relaxed, haast voor de deur opstappen en ook weer netjes thuisgebracht worden. Al moeten we dit jaar iets verder reizen omdat er in ons dorp geen animo was. Uit het hele land bieden reisbussen aan dat ze er heen gaan, dat is altijd een leuk gezicht als je aan komt rijden, alleen goed onthouden welke kleur die van jou is. ;)

Je mist alleen een stuk van de optredens, maar daar gaan wij toch al niet speciaal voor heen.

Om de drukte even uit te zijn is er een lange gang tussen het hoofdgedeelte en de foodhal waar je even rustig kunt zitten.

Vergeet deze ↑↑ niet mee te nemen
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Om mee terug te slaan? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven