Offline colleges beluisteren

21-02-2016 19:06 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Voor mijn werk zit ik vaak en veel in de auto. Nu zoek ik een app (of ander programma) voor op mijn Iphone (5) waarmee ik hoorcolleges kan luisteren. Ik wil ze dan thuis via wifi downloaden en onderweg luisteren. Weet alleen niet goed waar en hoe ik dit kan vinden. Iemand advies of goede ervaringen? Alvast dank!
Alleen luisteren? zou je dan niet gewoon de files kunnen downloaden + omzetten in mp3 en dan gewoon afspelen a la normale liedjes?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:violetskies schreef op 21 februari 2016 @ 20:07:

Alleen luisteren? zou je dan niet gewoon de files kunnen downloaden + omzetten in mp3 en dan gewoon afspelen a la normale liedjes?Ik zou ze omzetten naar een podcast-formaat, omdat ze dan verder gaan waar je de laatste keer gestopt bent en iets makkelijker door/terug kan spoelen.
Voor op brood.
Leuk, dat doe ik ook! Ik heb de app van Luisterrijk op mijn telefoon. Ik koop hoorcolleges en die draai ik helemaal grijs. Ik luister graag naar Maarten van Rossem, ik ben een geschiedenisfreak...
Speechless
quote:Muzemeisje schreef op 21 februari 2016 @ 21:02:

Leuk, dat doe ik ook! Ik heb de app van Luisterrijk op mijn telefoon. Ik koop hoorcolleges en die draai ik helemaal grijs. Ik luister graag naar Maarten van Rossem, ik ben een geschiedenisfreak...Wat een leuke tip!!!!!!!!!!! Dank je!
quote:badmeester schreef op 21 februari 2016 @ 21:18:

[...]

Wat een leuke tip!!!!!!!!!!! Dank je!😉 You're welcome
Speechless

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven