Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 13:56:

Ik ging even naar binnen om een biertje uit koelkast te halen. Waar stuit mijn oog op? Een enorme allejesus grote zwarte spin op de witte tegelvloer! Echt huge!

Heb hem met slipper weer de tuin in gebonjourd.

Wow, wat een opwinding. Bijkomen met het biertje.
Zit er al ergens een 5 in de klok? Ik ben bloedsacherijnig van boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
je vorige posting was om 14.35 Puss, dus ja
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Snjókorn falla, á allt og alla
En voor vanmiddag/-avond alvast wat flessen klaar gezet.

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 13:49:

[...]

Kijk je uit dat je niet ziek wordt ?Nee
Wel jammer dat mijn kletsgrage buuf ook altijd naar buiten komt dan 🙄
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 13:50:

[...]

Helaas mag ik niet selecteren. Dat doet de zoon zelf. En toen had ie een keer een hele leuke, ik kon het er direct mee vinden, en toen ging ze na 10 jaar hier te hebben gestudeerd en gewerkt terug naar haar eigen land. Ergens in het hoge noorden van Europa. Zo jammer. Dacht dat deze het was. Ze had natuurlijk te veel schoonmoedertopics gelezen, op Viva.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 14:36:

Zit er al ergens een 5 in de klok? Ik ben bloedsacherijnig van boodschappen doen.Hou me d'r over op. Allemaal van die mensen voor wie boodschappen doen echt een uitstapje is, die uren staan te studeren voor één schap en nog pissig worden ook als je ze vraagt je even in de gelegenheid te stellen een pak snelkookrijst uit het schap te graaien. Rot op zeg, het is een supermarkt, geen museum.
Lees ik het nu goed?

Yasmijn ontsnapt aan groot drama?

Je zou je supergewenste kleinkind maar krijgen in het verre hoge noorden.

Niks niet jaarlijks lekker op een tropisch eiland. Maar elke mogelijkheid naar de bibberkou om daar vooral te zien hoeveel je in tussentijd gemist hebt....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 27 februari 2016 @ 15:22:

Lees ik het nu goed?

Niks niet jaarlijks lekker op een tropisch eiland. Maar elke mogelijkheid naar de bibberkou om daar vooral te zien hoeveel je in tussentijd gemist hebt....En niemand meer die je gelooft als je er een topic over opent
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 15:21:

[...]

Hou me d'r over op. Allemaal van die mensen voor wie boodschappen doen echt een uitstapje is, die uren staan te studeren voor één schap en nog pissig worden ook als je ze vraagt je even in de gelegenheid te stellen een pak snelkookrijst uit het schap te graaien. Rot op zeg, het is een supermarkt, geen museum.Ik heb al in mijn dagboek op het ergernissentopic van me afgeschreven.

-Puss-in-Boots- in "Ergernissen in de supermarkt 2"

Ter verwerking.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 15:25:

[...]

Ik heb al in mijn dagboek op het ergernissentopic van me afgeschreven.

-Puss-in-Boots- in "Ergernissen in de supermarkt 2"

Ter verwerking.Gelezen. Daar zou je inderdaad van aan de drank gaan .
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 15:21:

[...]

Hou me d'r over op. Allemaal van die mensen voor wie boodschappen doen echt een uitstapje is, die uren staan te studeren voor één schap en nog pissig worden ook als je ze vraagt je even in de gelegenheid te stellen een pak snelkookrijst uit het schap te graaien. Rot op zeg, het is een supermarkt, geen museum.

En dan kom je bij de kassa!

De vorige klant blijft kletsen, dan zijn eindelijk mijn boodschappen gescand.

Cassiere: 'Dat is elf euro tien.'

Ik geef twintig en vraag: 'Eén tien erbij doen?'

Cassiere: 'Ja, graag, alstublieft negen euro terug.' En ze geeft mij een vijfje en twee twee-euromunten.

Ik: 'Maar dan krijg ik toch tien euro terug.'

Cassiere: 'Oh, ja!' En ze geeft me nog een losse euro.

Ik heb maar niet de moeite genomen om het uit te leggen.
Dan heb je alles precies passend in je tassen gepuzzeld en moet het er weer uit. Zo irritant!
quote:rosanna08 schreef op 27 februari 2016 @ 14:22:

je zoon is toch nog even haar kant opgeweest Yas? Zoiets staat me nog bij Dat klopt. Goed geheugen heb je!
quote:feow schreef op 27 februari 2016 @ 15:22:

Lees ik het nu goed?

Niks niet jaarlijks lekker op een tropisch eiland. Maar elke mogelijkheid naar de bibberkou om daar vooral te zien hoeveel je in tussentijd gemist hebt....Moet er niet aan denken. Skype en Facetime kleinkinderen.
Zo, mijn stoofpotje stooft.

Mij lijkt het trouwens ook niks, Skype kleinkinderen.
Ik ging per ongeluk en geheel tegen mijn principe -geen boodschappen doen op zaterdag!- in, dus daarnet even boodschappen doen en heb 6 keer de winkel rondgelopen om vervolgens de zure haring in pot te vinden in het koelvak met "verse" vis. Dat is toch niet logisch?
En bedankt he Coch. Nou heb ik zin in een rolmops

*note to self: morgen rolmopsen kopen, ze staan in het koelvak met 'verse' vis*
quote:cochise schreef op 27 februari 2016 @ 15:44:

[afbeelding]

O gruwel!
quote:cochise schreef op 27 februari 2016 @ 15:44:

[afbeelding]

Oh jummie! Nou wil ik ook :(
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 15:45:

*note to self: morgen rolmopsen kopen, ze staan in het koelvak met 'verse' vis*

Moi, ze gaan in de bietensalade, dan is 't goed te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven