Opbergdozen

02-03-2016 19:55 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee waar ik zulke opbergdozen met deksel kan vinden?

Klik

Deze zijn van de hema maar niet meer te verkrijgen. En verder kan ik ze alleen nog maar zonder deksel vinden.

Ze zijn voor op een kast van 25cm diep.
Link doet het niet maar ik denk aan Action, of Xenos. Die hebben opbergboxen in alle soorten en maten.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 02 maart 2016 @ 19:58:

Link doet het niet maar ik denk aan Action, of Xenos. Die hebben opbergboxen in alle soorten en maten.

Oja ik zie het.. heb er nu een klik linkje van gemaakt. Als het goed is doet ie het dan wel!

Bij de Xenos heb ik al gekeken maar helaas... Action ga ik vrijdag even kijken! Bedankt voor de tip.
Zulke boxen, in ieder geval soortgelijk, heb ik zes jaar geleden voor mijn moeder gekocht bij Kwantum. Canvas met een deksel erop. Ze hadden ze in beige en bruin maar het is natuurlijk al een tijd geleden.
verba volant, scripta manent.
Ik heb ze ook van Kwantum en volgens mij hebben/hadden ze ook zoiets bij Ikea.
Ikea heeft opbergdozen met deksel!
quote:valisa schreef op 02 maart 2016 @ 20:31:

Ikea heeft opbergdozen met deksel!Ja bij Ikea ook al gekeken maar daar hebben ze alleen maar van die dozen om papieren in te doen. Waar je iets op kan schrijven.. Vind ik niet zo mooi
Zeeman!
Jysk en Leen bakker enz. hebben ook wel van dat soort dingen.
Idd Zeeman, laatst nog een roze gekocht voor mijn dochtertje. Alleen geen idee hoe groot die doos is.
Ik ben al jaren fan van Really Useful Boxes. Stevig, goede sluiting, praktisch, ik wil geen andere meer.
quote:photonic schreef op 02 maart 2016 @ 21:51:

Ik ben al jaren fan van Really Useful Boxes. Stevig, goede sluiting, praktisch, ik wil geen andere meer.Hmmm ja zulke dozen heb ik ook al onder mijn bed staan voor het beddengoed. Maar wil meer iets moderns omdat het zichtbaar op de kast staat. Het oog wil ook wat hihi
http://www.yayep.nl/opbergdozen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb bij de Zeeman de fuchsiaroze gekocht. Deze doen jouw naam eer aan.

En een grijze.

Diverse formaten. Deksel zit er bij die van mij aan 1 kant aan vast.
Dan zal ik morgen eens even naar de zeeman gaan :D thanks allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven