Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Ik heb the Island opstaan. Daar zit 1 enorme jankerd in. En dan ook nog zo'n nasaal Gronings accent. Tenenkrommend.
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 21:17:

Ik heb the Island opstaan. Daar zit 1 enorme jankerd in. En dan ook nog zo'n nasaal Gronings accent. Tenenkrommend.Ik ga kijken. Welke is het? Ik ben altijd benieuwd wat anderen al een accent vinden.
quote:barbaracartland schreef op 10 maart 2016 @ 21:18:

[...]

Ik ga kijken. Welke is het? Ik ben altijd benieuwd wat anderen al een accent vinden.Die steeds jankt. Met die bril, een vrouw.
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 20:45:

[...]

Ik attenteerde het ziekenhuis op hun confronterende wachtmuziekje en toen ik net mijn moeder belde en in de wacht gezet werd hoorde ik een stukje Peer Gynt suite en daarna een Flamengo stuk dat ik niet kende maar waar ik wel vrolijk van werd!Goed dat je het aangekaart hebt! Wat zeiden ze?

Ik heb the Island opstaan. Daar zit 1 enorme jankerd in. En dan ook nog zo'n nasaal Gronings accent. Tenenkrommend.Wat een jankerd he.
quote:LadyL0101 schreef op 10 maart 2016 @ 21:08:

[...]

North en South, dacht ik. Met Patrick Swayze enzo Ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 10 maart 2016 @ 21:17:

Als het vrijdag was zou ik zeggen, we gaan ervoor!morgenavond kun je los.
very metal
quote:WD-40 schreef op 10 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Wat een jankerd he.Je zou daar weken mee op een eiland zitten. Ik denk dat ik haar ergens onder het zand had begraven.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Ja!Ik had dat vorig jaar opgezet om met zoon te kijken in het kader van de vakantie. Na 10 minuten uitgezet, echt zooooo traag. Vroeger was het leuker
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 21:22:

[...]

Je zou daar weken mee op een eiland zitten. Ik denk dat ik haar ergens onder het zand had begraven.

Ja, echt apart

Staat hier ook op.
ze zijn wel flink wat kilo's kwijt.
Er staat me een bananenbrood in de oven! Banaan, appel, moerbeibessen, amandelen, eieren en boekweitmeel. Als dat geen goede pre workout snack is voor zaterdag... Morgen nog ff wat energybars maken.

Rudolf, dat lijkt me nou een wereldbaan!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Ik heb the Island opstaan. Daar zit 1 enorme jankerd in. En dan ook nog zo'n nasaal Gronings accent. Tenenkrommend.Ja ik kijk ook, wel de meest opvallende in de groep.
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 21:13:

[...]

Noors en sous xoals mijn buuf zei ja dat zei mijn moeder ook altijd!
The owls are not what they seem
quote:WD-40 schreef op 10 maart 2016 @ 21:24:

ze zijn wel flink wat kilo's kwijt.Ze hebben weken lang een half visje er dag gegeten ofzo. Dan wil het wel
quote:WD-40 schreef op 10 maart 2016 @ 21:24:

ze zijn wel flink wat kilo's kwijt.

Zag je die broek?

Hoeveel maten zijn dat wel niet?
quote:AllyMcBeal schreef op 10 maart 2016 @ 21:25:

[...]

Zag je die broek?

Hoeveel maten zijn dat wel niet?Eigenlijk best onverantwoordelijk. Hoorde je dat over zolang niet poepen?
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 21:25:

[...]

Ze hebben weken lang een half visje er dag gegeten ofzo. Dan wil het wel Gat in de markt, dieetreizen
En onverantwoordelijk ze kunnen nooit zoveel eten op eten als de maag niets gewend is.
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 21:23:

[...]

Ik had dat vorig jaar opgezet om met zoon te kijken in het kader van de vakantie. Na 10 minuten uitgezet, echt zooooo traag. Vroeger was het leuker Dat is waar, ik heb een paar maanden geleden nog twee afleveringen gekeken en vond het vooral wel errug zoet. Orry en Madeline dan al die gekwelde blikken. Niet meer helemaal van nu.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 maart 2016 @ 21:28:

[...]

Dat is waar, ik heb een paar maanden geleden nog twee afleveringen gekeken en vond het vooral wel errug zoet. Orry en Madeline dan al die gekwelde blikken. Niet meer helemaal van nu.
quote:AllyMcBeal schreef op 10 maart 2016 @ 21:26:

[...]

Gat in de markt, dieetreizen Schijnt dat veel deelnemers van Expeditie Robinson kampen met allerlei eetstoornis-gerelateerde klachten zowel fysiek als mentaal.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Terug vind taart

Gefeliciteerd maisjes

Xe hoeven geen vuur meer te maken, dat scheelt weer.
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 21:30:

[...]

Schijnt dat veel deelnemers van Expeditie Robinson kampen met allerlei eetstoornis-gerelateerde klachten zowel fysiek als mentaal.Oh dat is niet zo mooi zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven