Mijn Winterjas fetish
donderdag 17 maart 2016 om 02:38
Hallo mensen
Ik ben jongen van 23 en ik heb sinds ik me kan herineringen voor sommige een apparte fetisch Ik kan namelijk sexueel opgewonden raken van Van dames met winterjassen,dames met bodywarmers,
Dames met Nylon trainingspakken,dames met Galajurken,
Dames met lerenlaarzen met naald hak,dames met Leren roken,
En ik vind daarbij ook lekker om zelf winterjassen bodywarmers trainingspakken en laarzen te dragen en daarmee door het huis te lopen.ook vind ik het prettig om mij zelf helemaal vast te binden als ik een van mijn winterjassen,trainingspakken of gala jurken aan heb
Daarom ben ik op zoek naar mensen die ook
Deze fantasieën herkennen/zelf hebben om hierover willen praten en ervaringen over willen brengen
Ik ben jongen van 23 en ik heb sinds ik me kan herineringen voor sommige een apparte fetisch Ik kan namelijk sexueel opgewonden raken van Van dames met winterjassen,dames met bodywarmers,
Dames met Nylon trainingspakken,dames met Galajurken,
Dames met lerenlaarzen met naald hak,dames met Leren roken,
En ik vind daarbij ook lekker om zelf winterjassen bodywarmers trainingspakken en laarzen te dragen en daarmee door het huis te lopen.ook vind ik het prettig om mij zelf helemaal vast te binden als ik een van mijn winterjassen,trainingspakken of gala jurken aan heb
Daarom ben ik op zoek naar mensen die ook
Deze fantasieën herkennen/zelf hebben om hierover willen praten en ervaringen over willen brengen

donderdag 17 maart 2016 om 03:20
Ik zou hier op vrijdag eens lekker over de markt gaan kuieren.
Dikke winterjassen, trainingspakken en bodywarmers bij de vleet.
Alleen de galajurken ontbreken maar goed, drie van de vier is een mooie score.
Herkennen doe ik het niet. Ik heb er echt over nagedacht maar kan echt niks sexy's vinden aan de zaken die jou opwinden.
Dikke winterjassen, trainingspakken en bodywarmers bij de vleet.
Alleen de galajurken ontbreken maar goed, drie van de vier is een mooie score.
Herkennen doe ik het niet. Ik heb er echt over nagedacht maar kan echt niks sexy's vinden aan de zaken die jou opwinden.
donderdag 17 maart 2016 om 03:42
quote:wyandotje schreef op 17 maart 2016 @ 03:08:
Dus in de winter kun jij eigenlijk niet naar buiten zonder geil te worden? Lijkt mij lastig zeg!
Nou niet naar buiten zonder geil te worden is wel erg overdreven maar ik raak wel vaak opgewonden als ik een vrouw zie lopen met een lange getallieerde winterjas
Het is inderdaad soms wel is lastig
Dus in de winter kun jij eigenlijk niet naar buiten zonder geil te worden? Lijkt mij lastig zeg!
Nou niet naar buiten zonder geil te worden is wel erg overdreven maar ik raak wel vaak opgewonden als ik een vrouw zie lopen met een lange getallieerde winterjas
Het is inderdaad soms wel is lastig
donderdag 17 maart 2016 om 04:16
Ik ben een jongen maar ben voor mij fetish opzoek naar naar dames winterjassen,bodywarmers,galajurken
Ik zoek in de maaten m/l
coolcat,h&m,jazlyn,only,zara,nike,Adidas zomaar wat merken
Heeft u nog jassen,bodywarmers,galajurken,nike en adidas sportjasjes thuis liggen en doet u ze weg laat het me weten ik neem ze graag van u over
Alvast bedank
Ik zoek in de maaten m/l
Heeft u nog jassen,bodywarmers,galajurken,nike en adidas sportjasjes thuis liggen en doet u ze weg laat het me weten ik neem ze graag van u over
Alvast bedank

donderdag 17 maart 2016 om 07:13
donderdag 17 maart 2016 om 07:18

maandag 21 maart 2016 om 16:30
quote:Gulleboy schreef op 17 maart 2016 @ 04:16:
Ik ben een jongen maar ben voor mij fetish opzoek naar naar dames winterjassen,bodywarmers,galajurken
Ik zoek in de maaten m/l
Alvast bedankMarktplaats is je beste vriend! Of vriendin..
Ik zoek in de maaten m/l
Alvast bedankMarktplaats is je beste vriend! Of vriendin..