Airport city deel 4

zondag 27 maart 2016 om 12:12
quote:girasole3 schreef op 26 maart 2016 @ 23:44:
Dat hoop ik ook; wel weer leuk een nieuwe opdracht.
Weet toevallig iemand de weekendcode? Ik kan hem op fb niet vinden.
*mary404* is de weekendcode
Het vreemde is dat de update wel op de iphone is maar nog niet op de ipad! Ik hoop dat wij hem toch ook krijgen!
Voor de mensen die android spelen de spullen die jullie verzenden voor de opdracht komen bij ipad spelers aan als brandstof 3 eenheden! Dus stuur maar andere spullen waar we wel wat aan hebben!
Dat hoop ik ook; wel weer leuk een nieuwe opdracht.
Weet toevallig iemand de weekendcode? Ik kan hem op fb niet vinden.
*mary404* is de weekendcode
Het vreemde is dat de update wel op de iphone is maar nog niet op de ipad! Ik hoop dat wij hem toch ook krijgen!
Voor de mensen die android spelen de spullen die jullie verzenden voor de opdracht komen bij ipad spelers aan als brandstof 3 eenheden! Dus stuur maar andere spullen waar we wel wat aan hebben!
susje
dinsdag 29 maart 2016 om 17:47
dinsdag 29 maart 2016 om 19:42
Oja, hebben we dat weer. Het truckje met de hoeveelheid hangars en de kersthangars wordt bij deze weer om zeep geholpen. Pfff. Het aantal MOET weer naar standaard min 1,( 11 dus) anders kan je de benodigde hangar niet bouwen. Pfff. Even herkansing, het gaat om zes specials, max, dus i.p.v. Een kersthangar kan je deze plaatsen.
Lrob en lrobll
dinsdag 29 maart 2016 om 20:33
quote:lrobl schreef op 29 maart 2016 @ 19:42:
Oja, hebben we dat weer. Het truckje met de hoeveelheid hangars en de kersthangars wordt bij deze weer om zeep geholpen. Pfff. Het aantal MOET weer naar standaard min 1,( 11 dus) anders kan je de benodigde hangar niet bouwen. Pfff. Even herkansing, het gaat om zes specials, max, dus i.p.v. Een kersthangar kan je deze plaatsen.Dan zal je er een paar weg moeten doen denk ik! Ik heb 4 kerst hangaars en ik kon de kaart hangaar gewoon plaatsen
Oja, hebben we dat weer. Het truckje met de hoeveelheid hangars en de kersthangars wordt bij deze weer om zeep geholpen. Pfff. Het aantal MOET weer naar standaard min 1,( 11 dus) anders kan je de benodigde hangar niet bouwen. Pfff. Even herkansing, het gaat om zes specials, max, dus i.p.v. Een kersthangar kan je deze plaatsen.Dan zal je er een paar weg moeten doen denk ik! Ik heb 4 kerst hangaars en ik kon de kaart hangaar gewoon plaatsen
susje
donderdag 31 maart 2016 om 17:23
quote:sumasto schreef op 31 maart 2016 @ 16:34:
Vliegtuig heb ik nog niet bij elkaar! En als hij kapot is dan wacht ik wel!
Er komt trouwens nog steeds niks uit mjn russisch eiJhelaas. Er is geen wachten, of een van die kaarten, idere keer een andere, de mijne is al 3 keer kapot gegaan. Of 2 briefjes. Pfff. Ik heb nog een bonus om kapotte vliegtuigen tegen te gaan, die zet ik wel in, en een bonus van 300 olie, dan kan ik misschien ff een aantal vluchten maken.
Vliegtuig heb ik nog niet bij elkaar! En als hij kapot is dan wacht ik wel!
Er komt trouwens nog steeds niks uit mjn russisch eiJhelaas. Er is geen wachten, of een van die kaarten, idere keer een andere, de mijne is al 3 keer kapot gegaan. Of 2 briefjes. Pfff. Ik heb nog een bonus om kapotte vliegtuigen tegen te gaan, die zet ik wel in, en een bonus van 300 olie, dan kan ik misschien ff een aantal vluchten maken.
Lrob en lrobll
donderdag 31 maart 2016 om 17:48
Dat is helemaal fraai! Ik heb gelezen dat het of een kaart was of wachten; maar het is dus of een kaart of 2 flapjes!?
Dan blijf ik voorlopig sowieso kaarten sturen.
Ik heb er ook al wat bonussen tegenaan gegooid. Heb een keer een super bonus gekregen, dan kun je 7 dagen bij elke buur die je kunt bezoeken 10 dingen binnen klikken ipv 5; daardoor extra messen en meer Russische eieren.
Verder de kraan voor dubbele brandstof, een windwijzer en een verrekijker.....
Vlieg ze!
Dan blijf ik voorlopig sowieso kaarten sturen.
Ik heb er ook al wat bonussen tegenaan gegooid. Heb een keer een super bonus gekregen, dan kun je 7 dagen bij elke buur die je kunt bezoeken 10 dingen binnen klikken ipv 5; daardoor extra messen en meer Russische eieren.
Verder de kraan voor dubbele brandstof, een windwijzer en een verrekijker.....
Vlieg ze!