Welk mailadres heeft een Tiscali-gebruiker

02-04-2016 21:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag, ik heb nog een Tiscali- adres van iemand maar die kreeg is dus terug. Na googlen las ik dat Telfort het heeft overgenomen maar ook die poging werkte niet.

Misschien Tiscali-gebruikers hier die mij verder kunnen helpen met de huidige providernaam?

Dank alvast!
Misschien heeft diegene sowieso al lang een andere provider of een Gmail-adres als hoofdadres?
Gmail? Hotmail? Outlook?
Jeej, je hebt dus een adres uit 1999! En jij verwacht dat iemand dat nog gebruikt?
Volgens mij blijven mail adressen gewoon het zelfde. Vóór UPC was het hier Chello, héél lang geleden. Toen werd het UPC en daarna Ziggo. Ik heb nog een Chello mail adres en man heeft een UPC adres. Verder wat hotmail adressen.
verba volant, scripta manent.
quote:jo12345 schreef op 02 april 2016 @ 21:18:

Jeej, je hebt dus een adres uit 1999! En jij verwacht dat iemand dat nog gebruikt?Mijn Chello adres is volgens mij van 1996.
Ik heb ook nog steeds mijn chello mail adres. En mijn eerste mobiele telefoonnummer
quote:SilverShadow schreef op 02 april 2016 @ 21:24:

Ik heb ook nog steeds mijn chello mail adres. En mijn eerste mobiele telefoonnummer

Ik ook, telefoonnummer ook ongeveer sinds 1996.

Nee, 1998 volgens mijn echtgenoot.
quote:jo12345 schreef op 02 april 2016 @ 21:18:

Jeej, je hebt dus een adres uit 1999! En jij verwacht dat iemand dat nog gebruikt?Uuhm...diegen heeft dit adres nog op de website staan. Dus ja
quote:Vinyl schreef op 02 april 2016 @ 21:16:

Misschien heeft diegene sowieso al lang een andere provider of een Gmail-adres als hoofdadres?Dat zou kunnen. Mijn vraag is of iemand weet wat het vroegere Tiscali nu is
Mijn @tiscali.nl doet het nog steeds dacht ik maar ik gebruik nu @telfort.nl
I like being a mess. It's who I am.
TIP(The Internet Plaza) --> Worldonline --> Tiscali --> Telfort

E-mail adressen zijn hetzelfde gebleven waar je het toen hebt aangemaakt.

Via de Telfort webserver kan ik nog steeds inloggen met een tip e-mail adres en via outlook werkt het ook. Alleen de pop3 verandert steeds van naam, maar dat geldt alleen voor de eigenaar van het mailadres.
Ik ben van Tip naar Tiscali naar Wanadoo naar Orange naar Online gegaan. Zonder over te stappen bedoel ik. Ik heb dus ooit een tiscali-adres gehad en dat is nu online.nl. Of het ook ooit Worldonline is geweest, kan ik me niet meer herinneren, maar het is in elk geval nooit Telfort geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven