Verhuizen bah..
zondag 3 april 2016 om 18:35
quote:vivamila schreef op 03 april 2016 @ 16:29:
Ja binnenkort ben ik een zielige lotgenoot. Verhuizen op zich vind ik al kut. Nu ga ik ook nog eens de stad uit en 100 km verderop wonen
Zie op tegen alles. Verhuizen, klussen, huisje en stad en vrienden en vrijwilligerswerk en sportclubje achterlaten, weer helemaal opnieuw beginnen op een onbekende plek.Waarom? Lijkt mij vreselijk.
Ja binnenkort ben ik een zielige lotgenoot. Verhuizen op zich vind ik al kut. Nu ga ik ook nog eens de stad uit en 100 km verderop wonen
Zie op tegen alles. Verhuizen, klussen, huisje en stad en vrienden en vrijwilligerswerk en sportclubje achterlaten, weer helemaal opnieuw beginnen op een onbekende plek.Waarom? Lijkt mij vreselijk.
zondag 3 april 2016 om 18:48
Ik heb er helemaaal geen hekel aan! Maar dat komt denk ik omdat telkens als ik verhuis we erop vooruit gaan.
Wij gaan ook bijna verhuizen en ik keek er heeel erg naar uit.
Maar we gaan lekker een kant en klaar huis in, dus puur spullen verplaatsen. En omdat het een groter huis is leuk nieuwe spullen kopen!
Wij gaan ook bijna verhuizen en ik keek er heeel erg naar uit.
Maar we gaan lekker een kant en klaar huis in, dus puur spullen verplaatsen. En omdat het een groter huis is leuk nieuwe spullen kopen!
zondag 3 april 2016 om 19:00
Wij hebben gisteren ons huis verkocht (onder voorbehoud) ook wel mixed feelings, mede doordat we nog niet precies weten waar we nu naartoe willen. Van de ene kant heb ok veel zin om mijn nieuwe ideeën in een nieuw huis te realiseren, van de andere kant is het wel heel veel werk, en troep, en onoverzichtelijk.. Maar het huis dat we nu op het oog hebben is het wel meer dan waard. Vooral blijven denken aan het einddoel! Veel succes, sterkte en ook veel plezier!
zondag 3 april 2016 om 19:10
I verhuizen. Bedenken hoe je het nieuwe huis wil inrichten om het vervolgens te kunnen realiseren. Gelijk alle overbodige troep weggooien. Je nieuwe buurt verkennen. Alleen het overhevelen van de spullen zelf is wat minder, maar dat heb ik er graag voor over.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
zondag 3 april 2016 om 19:32
zondag 3 april 2016 om 19:35
Echt nooit meer!
1 "echte" keer - de keer daarvoor was een mini-verhuisje van 5 kartonnen dozen - was meer dan genoeg stress om de rest van mijn leven niet meer te verhuizen.
Gelukkig wel ineens een huis gekocht voor de komende 40 jaar .
Als iemand in mijn omgeving het woord "verhuis" uitspreekt, krijg ik nog altijd stressdromen. Of beter: nachtmerries.
1 "echte" keer - de keer daarvoor was een mini-verhuisje van 5 kartonnen dozen - was meer dan genoeg stress om de rest van mijn leven niet meer te verhuizen.
Gelukkig wel ineens een huis gekocht voor de komende 40 jaar .
Als iemand in mijn omgeving het woord "verhuis" uitspreekt, krijg ik nog altijd stressdromen. Of beter: nachtmerries.
maandag 4 april 2016 om 09:02
quote:Dualla schreef op 03 april 2016 @ 19:10:
I verhuizen. Bedenken hoe je het nieuwe huis wil inrichten om het vervolgens te kunnen realiseren. Gelijk alle overbodige troep weggooien. Je nieuwe buurt verkennen. Alleen het overhevelen van de spullen zelf is wat minder, maar dat heb ik er graag voor over.Helemaal mee eens! Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ons huidige huis eigenlijk een soort eindpunt is, het is het perfecte huis voor de komende 40 jaar en mijn man wil er sowieso absoluut niet meer weg. Dat gaat dus waarschijnlijk ook niet meer gebeuren, maar bij mij kriebelt het regelmatig.
I verhuizen. Bedenken hoe je het nieuwe huis wil inrichten om het vervolgens te kunnen realiseren. Gelijk alle overbodige troep weggooien. Je nieuwe buurt verkennen. Alleen het overhevelen van de spullen zelf is wat minder, maar dat heb ik er graag voor over.Helemaal mee eens! Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ons huidige huis eigenlijk een soort eindpunt is, het is het perfecte huis voor de komende 40 jaar en mijn man wil er sowieso absoluut niet meer weg. Dat gaat dus waarschijnlijk ook niet meer gebeuren, maar bij mij kriebelt het regelmatig.